www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Cum se deschide un cont online la BCR

Autor: Bancherul.ro
2020-05-03 10:17

Am deschis un cont online la BCR, pentru a vedea care este experienta, care sunt pasii care trebuie urmati si ce probleme apar.


Deschiderea contului online, denumit contul George, se poate face doar de rezidentii care obtin venituri in Romania, pe site-ul BCR.ro, la acest link: https://george.bcr.ro/register/


Este vorba de un cont gratuit, cu card si online banking, daca se incaseaza lunar cel putin 600 de lei in cont, altfel comisionul este 6 lei lunar.


Un avantaj este comisionul 0 pentru retrageri de bani de la orice ATM din lume, cu cardul George. Un alt avantaj este comisionul 0 si pentru transferurile in lei catre alte banci din Romania.


Iata oferta, conform informatiilor publicate de BCR:


Oferta George


Produse si servicii


Oferta curenta pentru contul si cardul George include gratuit urmatoarele produse si servicii:


- Cont curent in lei
- Card de debit contactless
- George Web & Mobile App
- Bani inapoi prin Plus in cont (program de loialitate)


Costuri


- Zero comision BCR la retrageri de numerar de la orice ATM din lume
- Zero comision la platile in lei prin George, catre orice banca din Romania
- Zero costuri pentru emiterea cardului
- Zero comision pentru administrarea contului daca incasezi lunar cel putin 600 lei (sau 6 lei/ luna pentru incasari mai mici de 600 lei)
- 10 lei taxa curier pentru livrarea cardului oriunde in Romania (se retine automat din cont)


Pe intreaga durata a relatiei contractuale se aplica tarifele si comisioanele mentionate in Contractul Cadru pentru Sevicii Bancare care pot fi consultate la momentul semnarii contractului sau oricand pe www.bcr.ro.


Eligibilitate


- Ai peste 18 ani
- Ai cetatenie romana
- Ai rezidenta fiscala unica in Romania
- Esti beneficiarul real al fondurilor
- Nu esti persoana expusa public


Detalii

Rezidenta fiscala unica in Romania


Persoana fizica cu rezidenta fiscala unica in Romania (incadrata prin elementele de mai jos) are obligatie fiscala integrala in Romania, fiind supusa impozitului pe venit pentru venitul obtinut din orice sursa in Romania.


Principalele elemente care sunt luate in considerare pentru stabilirea rezidentei in Romania a unei persoane fizice sunt urmatoarele:


- domiciliul in Romania;
- locuinta permanentă din Romania;
- centrul intereselor vitale amplasat in Romania (efectueaza venituri in Romania);
- persoana fizica este prezenta in Romania pentru o perioada sau mai multe perioade ce depasesc în total 183 de zile, pe parcursul oricarui interval de 12 luni consecutive, care se incheie in anul calendaristic vizat.


Beneficiar real al fondurilor


Beneficiar real este orice persoana fizica ce detine sau controleaza in cele din urmă clientul si/sau persoana fizică in numele caruia/careia se realizeaza o tranzactie, o operatiune sau o activitate.


Persoana expusa public


Persoanele expuse public sunt persoane fizice cu functii publice importante, membri ai familiei si/sau asociati apropiati ai acestora, conform Legii 129/2019.


De exemplu: sefi de stat, de guvern, ministri, secretari de stat, senatori, deputati, conducerea partidelor politice, membri ai curtilor supreme sau constitutionale, conducerea curtilor de conturi si a bancilor centrale, ambasadori, insarcinati cu afaceri si ofiteri superiori in fortele armate, conducerea regiilor autonome, ale societatilor cu capital majoritar de stat si ale companiilor nationale, conducerea organizatiilor internationale.


PASII PENTRU DESCHIDEREA CONTULUI ONLINE


Conform prezentarii BCR, pentru deschiderea contului online trebuie urmati 5 pasi:


Ce pasi vei urma


Inainte de a incepe, asigura-te ca ai cateva minute disponibile si cartea de identitate la indemana, in original.


1 Identificare online


Validezi datele de contact, fotografiezi cartea de identitate si iti faci un selfie.


2 Informatii financiare


Completezi cateva date despre veniturile tale si cum intentionezi sa utilizezi noul cont.


3 Card


Alegi culoarea cardului si adresa de livrare.


4 Confirmare identitate


Pentru a ne asigura ca esti tu, validam informatiile furnizate printr-un apel video cu un specialist George.


5 Contract


Semnezi electronic contractul si il primesti pe e-mail, impreuna cu instructiunile de conectare.


EXPERIENTA DESCHIDERII CONTULUI


Am deschis un cont online, pentru a vedea care este experienta:


1. Primul pas a fost completarea prenumelui si bifarea informarilor privind protectia datelor cu caracter personal si acordul de preluarea a datelor biometrice (vezi informatiile la finalul articolului)


2. Pasul doi este introducerea adresei de email, de doua ori, cu confirmare.


3. Pasul trei prespune introducerea numarului de telefon, la care se trimite un sms cu un cod din patru cifre, pentru semnarea electronica a contractului (vezi foto).


[1]


4. Trebuie sa confirmi apoi daca ai o invitatie sau un cod promotional (optional).


5. Pasul urmator este butonul cu activarea camerei pentru fotografierea cartii de identitate, in vederea identificarii online.


6. Urmeaza fotografierea cartii de identitate cu camera foto. Prima fotografie nu a fost acceptata, asa ca am facut-o pe a doua, care a fost buna.


7. A urmat pasul cu pregatirea pentru un selfie, cu activarea camerei. "Pentru a confirma ca esti tu, fizionomia fetei va fi comparata cu cea din cartea de identitate".


8. Pasul urmator a fost un selfie, cu aceeasi camera, fotografie acceptata din prima.


9. A urmat o pagina cu Acorduri si declaratii (vezi informatiile la finalul articolului)


10. Pagina cu Personalizare acorduri si declaratii (vezi foto)


[3]


11. Pasul urmator a fost completarea unei pagini cu informatii financiare: tip ocupatie, surse venituri, venituri lunare, ce produse si servicii vei utiliza.


12. A urmat alegerea cardului George, tip Mastercard, dintre patru variante de culoare: bleu, albastru, verde si roz.


13. Dupa care a urmat confirmarea adresei de livre a cardului, prin curier, cu costul de 10 lei. (vezi foto)


[5]


14. Pasul urmator este pregatirea pentru apelul video, cu un reprezentant al bancii.


15. Conversatia cu reprezentantul bancii: acesta a verificat mai intai datele introduse la pasii anteriori.


La acest pas a aparut o eroare, si anume: reprezentantul bancii spune ca a aparut o eroare, pentru ca nu s-a inregistrat adresa de email, precum si alte date, cum ar fi numele angajatorului si profesia.


Adresa de email a fost introdusa, pentru ca altfel nu as fi primit codul prin SMS si nu as fi putut merge mai departe.


In privinta numelui angajatorului, acesta nu a aparut in pagina respectiva.


In aceste conditii, a trebuit sa reiau procesul de inregistrare.
La a doua incercare, eroarea nu a mai aparut, dupa ce am completat si numele angajatorului.


Reprezentantul bancii mi-a cerut sa confirm cele introduse anterior, in cadrul conversatiei video.


Apoi mi-a spus ca procesul s-a incheiat si voi primi prin e-mail contractul.


16. Pasul urmator a fost semnarea electronica a contractului, conform urmatoarei proceduri: contractul a aparut pe ecran, l-am derulat in jos pana la ultima fila, apoi am facut click pe butonul semnare, dupa care am primit prin SMS un cod format din 5 cifre, pe care l-am introdus pentru finalizarea semnaturii. (vezi foto)


[4]


17. Confirmarea finalizarii procedurii de deschidere a contului (vezi foto)


Protectia datelor


Informare privind protectia datelor cu caracter personal


Banca Comerciala Romana S.A. (´BCR´) prelucreaza datele tale cu caracter personal cu respectarea Regulamentului General privind Protectia Datelor nr. 679/2016 (GDPR) si a legislatiei aplicabile in domeniu in vederea parcurgerii etapelor necesare deschiderii unui cont, incheierii un contract cu BCR in acest sens, precum si in vederea beneficierii de serviciul prestat prin intermediul platformei de internet si mobile banking, George. Mai multe informatii gasesti in ´Politica de confidentialitate a BCR´ care completeaza informatiile disponibile in acest document si care este disponibila aici.


Dupa cum ai fost informat, deschiderea Contului online presupune anumite prelucrari de date specifice. Pentru o parte dintre aceste prelucrari vom avea nevoie de acordul tau pentru a putea merge mai departe cu procesul de deschidere a Contului. Astfel, vom avea nevoie de consimtamantul tau pentru prelucrarea datelor biometrice pentru a ne asigura ca te identificam corespunzator si ca vom preveni o incercare de utilizare neautorizata a datelor tale. De asemenea, pentru a avea o masura de securitate in plus, vei intra in legatura cu un operator BCR intr-un apel video inregistrat pentru a ne asigura de identitatea dintre persoana ta si datele pe care ni le furnizezi. In plus, apelul video garanteaza introducerea unui factor uman prin care se asigura derularea corespunzatoare a procesului de inrolare pentru incheierea contractului. Aceste procese sunt implementate tocmai pentru a proteja datele cu caracter personal avand in vedere ca incheierea contractului se efectueaza la distanta. Furnizarea acestor acorduri este necesara pentru indeplinirea formalitatilor de deschidere a Contului in conditii de siguranta.


Daca nu vrei sa iti fie prelucrate datele in aceste doua situatii (prelucrarea datelor biometrice si inregistrarea apelului video) si nu iti vei da acordul in acest sens in ecranele care urmeaza, te rugam sa te deplasezi la oricare dintre unitatile noastre pentru contractarea unui Pachet de Servicii Bancare pentru plati.


Separat de aceste doua acorduri, pentru a merge mai departe si a finaliza procesul de inrolare vom avea nevoie de niste confirmari din partea ta cu privire la imprejurarea ca nu esti intr-o relatie speciala cu BCR care ar putea genera un conflict de interese, la renuntarea la perioada de analiza de 15 zile (daca esti de acord cu aceasta renuntare) si la acceptarea prevederilor generale si speciale.


De asemenea, verificarea conditiilor de eligibilitate prezentate anterior presupune un proces automatizat. Daca nu indeplinesti aceste conditii, contractarea unui Pachet de Servicii Bancare pentru plati poate fi efectuata doar in Unitatea Bancara, criteriile fiind necesare incheierii contractului intrucat pun in aplicare anumite reguli prudentiale si/sau reguli de protectie a minorilor.


Nu in ultimul rand, daca vei considera oportun, ne poti da acordul de marketing si acordul de profilare pentru analize aprofundate pentru personalizarea ofertelor de produse si servicii, inclusiv prin utilizarea si combinarea datelor de tranzactionare si/sau consultarea bazelor de date interne, externe si/sau a platformelor online (cum ar fi datele de la Biroul de Credit, ANAF si/sau Centrala Riscului de Credit, datele de servicii si tranzactii, datele legate de interactiunile dvs. cu BCR si istoricul relatiei dvs. sau a unei societati in care ati avut calitatea de asociat/actionar sau administrator cu BCR sau cu societati din grupul BCR/Erste etc.), in masura in care acordul este cerut conform legii prin raportare la eventualele efecte juridice sau impactul similar de maniera semnificativa, pentru a putea sa iti trimitem mesaje privind produsele si serviciile BCR si respectiv sa iti oferim servicii si produse personalizate in functie de profilul tau. Refuzul de a ne da aceste doua acorduri nu afecteaza posibilitatea de a accesa produsul BCR prin intermediul aplicatiei.


Daca procesul de deschidere a contului este abandonat la un moment dat din diferite motive, vom pastra pentru 30 de zile datele tale de contact (nume, prenume, telefon, e-mail) pentru a lua legatura cu tine in vederea acordarii asistentei in utilizarea aplicatiei si completarea procesului de incheiere a contractului.


BCR este asistata in activitatea de prelucrare aferenta acestei aplicatii de parteneri contractuali, in calitate de imputerniciti si operatori, datele urmand sa fie transferate si stocate in tari din cadrul Uniunii Europene. BCR a luat toate masurile pentru a se asigura ca datele tale vor fi protejate in contextul acestui transfer.


Autentificarea in contul de Internet, Mobile si Phone Banking si semnarea tranzactiilor


Te poti autentifica in contul tau de Internet, Mobile si Phone Banking prin activarea eToken BCR si setarea unui PIN. In masura in care dispozitivul tau permite, poti inlocui PIN-ul cu o optiune biometrica, de exemplu: Face ID, amprenta, tipar, etc. Trebuie sa stii ca in aceasta situatie, dispozitivul tau va prelucra datele biometrice care iti permit autentificarea in cont si semnarea tranzactiilor. BCR nu are acces la aceste date si nu controleaza acest proces. Pentru mai multe detalii te rugam sa consulti politica de confidentialitate a producatorului dispozitivului pe care il folosesti.


Datele pe care le prelucram


BCR prelucreaza datele pe care ni le furnizezi precum si date din alte surse dupa cum urmeaza: datele biometrice, imaginea, vocea, varsta, date privind expunerea politica, semnatura electronica, date furnizate de dispozitivul utilizat (tipul dispozitivului, sistem de operare, adresa IP, adresa MAC); IBAN; date privind optiunile exprimate pentru prelucrarile de date cu caracter personal realizate de BCR numai pe baza de consimtamant, date privind tranzactiile (valoare, date privind destinatarii, data tranzactiei etc.), date privind produsele detinute (conturi curente, carduri de credit, credite, depozite, conturi de economii), date ce tin de tranzactiile suspecte monitorizate de BCR, conform analizelor realizate de BCR, scorul si categoria de risc KYC AML.


De ce prelucram datele tale?


BCR prelucreaza datele cu caracter personal pentru indeplinirea formalitatilor ce tin de incheierea contractului cu BCR, deschiderea contului curent si asigurarea functionalitatii serviciului de internet banking (executarea contractului) precum si pentru indeplinirea obligatiilor legale la care este supusa BCR (cunoasterea clientelei, prevenirea fraudelor si a spalarii banilor, combaterea terorismului, raportarea catre autoritati publice si de supraveghere precum BNR sau ANAF, gestiune administrative financiara, audit intern, asiguarea securitatii si actualizarii datelor, etc.).


De asemenea, vom prelucra datele tale si pentru indeplinirea intereselor legitime ale BCR (imbunatatirea proceselor si politicilor, analize statistice si crearea de profiluri in scop de marketing si pentru a intelege nevoile tale, marketing simplu, dezvoltarea serviciilor IT, dezvoltarea proceselor de fuziuni si achizitii, mentinerea unei linii de raportare de tip whistleblowing, monitorizarea tranzactiilor suspecte si contactarea Clientilor in vederea protejarii acestora de potentiale fraude).


Prelucram datele pe baza consimtamantului tau in scop de marketing direct si pentru activitatea desfasurata in baza acordului de profilare. De asemenea, vom tine cont si de optiunile tale pentru personalizarea contului tau.


Consimtamintele de marketing si profilare pot fi retrase in orice moment fara a fi afecta furnizarea serviciului de internet banking. Consimtamintele pentru prelucrarea datelor biometrice si a datelor derivate din inregistrarea video se dau pentru o singura actiune.


Daca vrei sa folosesti Google maps (spre exemplu pentru a afla unde este cea mai apropiata Unitate Bancara), ai optiunea sa integrezi acest serviciu in aplicatie daca iti dai consimtamantul catre Google.


Drepturile tale


In baza GDPR beneficiezi de urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare si stergere a datelor, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozitie, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate pe prelucrare automata care produce efecte juridice sau care te afecteaza intr-o masura semnificativa (un punct de vedere privind decizia aceasta sau o contestare a acesteia putand fi realizata printr-o solicitare scrisa catre BCR la adresa de e-mail dpo@bcr.ro).


Pentru exercitarea drepturilor de care beneficiezi in acest context, ne poti contacta oricand utilizand urmatoarele canale de comunicare: (a) solicitare adresata responsabilului BCR privind protectia datelor la dpo@bcr.ro; (b) solicitare prin Info BCR (24/7) la *2227, apelabil din retelele Vodafone, Orange, RCS RDS, Telekom sau +4021.407.42.00, apelabil din strainatate la tarif normal, sau la contact.center@bcr.ro; (c) utilizand formularul de solicitari protectia datelor de pe website-ul BCR, sectiunea Politica privind confidentialitatea, utilizand credentialele de internet banking; (d) prin posta, la sediul nostru, sau in unitatile teritoriale.


In cazul in care doresti sa iti exerciti oricare dintre drepturile de care beneficiezi conform politicii, iti aducem la cunostinta faptul ca avem obligatia autentificarii tale. Autentificarea este o procedura prin care identitatea ta este verificata si confirmata de BCR prin adresarea unor intrebari specifice, pentru a ne asigura ca informatiile nu sunt solicitate de sau dezvaluite catre persoane neautorizate. De aceea, dupa ce ne transmiti solicitarea, in functie de canalul prin care alegi sa ne contactezi, ti se va face autentificarea, dupa cum urmeaza: (a) daca te aflati intr-o unitate teritoriala sau ne contactezi telefonic, autentificarea ti se va face pe loc, de reprezentantul BCR; (b) daca ne contactezi pe e-mail sau prin posta, vei fi sunat de un reprezentant BCR care te va trece prin fluxul de autentificare descris mai sus; (c) pentru solicitarile adresate prin formularul de contact de pe website, sectiunea Politica privind confidentialitatea, autentificarea se face doar la si pentru conectarea in aplicatia de internet banking, prin parola, amprenta, cod PIN etc., conform setarilor alese de tine.


 


EMITEREA CERTIFICATELOR DISPOSABLE - FORMULAR DE SOLICITARE - Mod.NAM CA22D


SECȚIUNEA A – DATELE LRA / PĂRȚII TERȚE VIZATE (SECȚIUNEA TREBUIE COMPLETATĂ DE LRA)
Nr. LRA (Local Registration Authority): 2243 numele/denumirea firmei BANCA COMERCIALA ROMANA SA
cod de identificare fiscală: 361757


SECȚIUNEA B – DATELE TITULARULUI


Subsemnatul: prenume nume de familie:  cod personal de identificare:
E-mail 


SECȚIUNEA C – SERVICIUL SOLICITAT


Eliberarea unui certificat de tip „Disposable”, caracterizat printr-o durată de 60 de minute și a cărui utilizare este limitată la relații cu LRA (Banca Comerciala Romana SA). Cheltuielile aferente serviciului vor fi suportate de LRA (Banca Comerciala Romana SA).


SECȚIUNEA D - INFORMAREA TITULARULUI CU PRIVIRE LA PRINCIPALELE CONDIȚII APLICABILE SERVICIULUI FURNIZAT, CARE FACE OBIECTUL ACESTUI CONTRACT


1) Furnizarea serviciului indicat în această SECȚIUNE C se efectuează exclusiv în limitele de utilizare precizate în Secțiunea C


2) Prin urmare, Titularul înțelege și acceptă faptul că Autoritatea de certificare are dreptul absolut de a suspenda și/sau revoca în orice moment Certificatul(le) emis(e) în favoarea Titularului, în cazul în care nu mai sunt valabile condițiile pe baza cărora a(au) fost eliberat(e).


3) Serviciul solicitat este furnizat de Namirial în condițiile și termenii indicați în acest Formular de solicitare, în Condițiile contractuale generale relevante (Mod.NAM CA01D) și pe baza specificațiilor tehnice indicate în PDS (PKI Disclosure Statement), document la care trebuie să se facă permanent referire atunci când nu este indicată derogarea expresă și explicită de la acestea.


4) Titularul înțelege și acceptă că depunerea Formularului de solicitare presupune acceptarea integrală a Condițiilor contractuale generale menționate mai sus și a PDS, care vor avea forță obligatorie în raport cu Titularul. Acest Formular de înregistrare și solicitare, împreună cu Condițiile contractuale generale (Mod.NAM CA01D) menționate mai sus și PDS constituie părți integrante, esențiale și inseparabile ale unui singur Contract și, prin urmare, trebuie să fie citite și interpretate în acest fel.


5) Pentru definițiile termenilor utilizați în acest Formular de solicitare consultați art. 1 (Definiții) din Condițiile contractuale generale (Mod.NAM CA01D).


6) Emiterea certificatelor, de către Namirial sau LRA, va avea loc numai în cazul unui rezultat pozitiv al verificărilor preliminare necesare. Namirial nu este obligat în niciun caz să emită Certificatele. În cazul în care certificatul solicitat nu va fi emis - indiferent de motiv - Namirial nu va avea nicio obligație de despăgubire.


7) Utilizarea Certificatelor este asigurată prin Acreditările specifice cunoscute numai de către Titular, care pot fi puse la dispoziția sa de Namirial în mod electronic, conform procedurilor prevăzute în PDS sau care pot fi decise împreună cu Titularul sau care pot fi introduse prima dată direct de către Titular în momentul emiterii Certificatului.


8) Titularul înțelege că, în cazul unor diferențe sau contradicții parțiale între clauzele din acest Formular de solicitare și cele prezente în Condițiile contractuale generale (Mod.NAM CA01D), primele vor prevala asupra celor din urmă și, prin urmare, trebuie considerate drept o derogare expresă de la prevederile Condițiilor contractuale generale (Mod.NAM CA01D).


SECȚIUNEA E – DECLARAȚIA PE PROPRIE RĂSPUNDERE ȘI SEMNAREA DE CĂTRE TITULAR


Cunoscând sancţiunile penale privind declarațiile false, falsuri în acte, a utilizării sau prezentării unor acte false sau care conțin date ce nu mai corespund adevărului, declar pe proprie răspundere că toate datele indicate în Secțiunile B și C de mai sus ale acestui Formular sunt corecte și adevărate.


SECȚIUNEA F - CLAUZELE UNILATERALE


Titularul declară că a înțeles și că acceptă expres clauzele cuprinse în acest Formular de solicitare în SECȚIUNEA D - nr. 2 și 6; precum și clauzele conținute în Condițiile contractuale generale (Form.NAM CA01D) la care se face referire în următoarele articole: Art. 2 (Structura Contractului); Art. 3 (Obiectul); Art. 4 (Încheierea contractului); Art. 5 (Valabilitatea Certificatelor); Art. 6 (Revocarea și suspendarea Certificatelor); Art. 7 (Durata Contractului); Art. 9 (Obligațiile și responsabilitățile Titularului); Art. 10 (Garanția și asistența); Art. 11 (Obligațiile și responsabilitățile Autorității de certificare); Art. 12 (Clauza expresă de reziliere); Art. 13 (Excepții de la dreptul de retragere în conformitate cu Directiva 2011/83/UE și cu Decr. Leg. nr. 206/2005); Art. 14 (Dispoziții generale); Art. 15 (Legea aplicabilă); Art. 16 (Instanța competentă); Art. 17 (Modificarea Contractului) și Art. 18 (Încetarea activității Autorității de certificare).


SECȚIUNEA G - CONSIMȚĂMÂNTUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL


Subsemnatul(a), după ce am fost informat de NAMIRIAL S.p.A. în conformitate cu art. 13 din Regulamentul UE 2016/679 (Mod.NAM GDPR03), în calitate de persoană vizată în contextul prelucrării datelor cu caracter personal, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul încheierii contractului în care persoana vizată este parte, precum și pentru executarea contractului sau furnizarea serviciilor solicitate de Client sau disponibile pe portalurile administrate de Namirial S.p.A. sau de către intermediarii desemnați de aceasta, inclusiv pentru activarea serviciului furnizat prin trimiterea unei one time password prin sms și/sau poștă electronică și/sau aplicație mobilă, precum și în scopuri administrative și contabile legate de contractele de servicii.


EMITEREA CERTIFICATELOR DE SEMNĂTURĂ DISPOSABLE
CONDIŢII CONTRACTUALE GENERALE – Mod.NAM CA01


ART. 1 DEFINIȚII


În sensul prezentului Contract și fără a aduce atingere definițiilor indicate în altă parte și care nu sunt menționate în mod expres aici, termenii enumerați în acest articol vor avea următoarele semnificații și vor fi folosiți întotdeauna cu majusculă, atât la singular cât și la plural:
• eIDAS”: este Regulamentul (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă și de abrogare a Directivei 1999/93/CE;
• Reg. UE 2016/679”: este Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și libera circulație a acestor date și de abrogare a directivei 95/46/CE (regulamentul general privind protecția datelor);
• AgID”: Agenția pentru Italia Digitală, înființată prin decretul-lege nr. 83/2012, transformat în legea nr. 134/2012;
• Autoritatea de certificare”: NAMIRIAL S.p.A., cu sediul social în Senigallia (AN), Via Caduti sul Lavoro nr. 4 (denumită în continuare numai „Namirial”), societate înscrisă în Lista publică a autorităților de certificare acreditate a AgID și în lista de încredere a furnizorilor de servicii de încredere ca furnizor de servicii de încredere în temeiul eIDAS;
• Certificat”: certificatul calificat pentru semnăturile electronice (care îndeplinește cerințele prevăzute în anexa I la eIDAS, emis de un prestator de servicii de încredere calificat în conformitate cu același Regulament) de tip disposable, care are caracteristicile indicate în Manualul operațional și în Formularul de solicitare;
• “Document electronic”: înseamnă orice conținut stocat în format electronic, în special sub formă de text sau de înregistrare sonoră, vizuală sau audiovizuală;
• “Titular”: Semnatarul, respectiv o persoană fizică care creează o Semnătură electronică;
• Local Registration Authority (LRA)”: persoana juridică autorizată de Namirial să distribuie Certificatele. In scopul prezentului contract, LRA este Banca Comerciala Romana SA.
• Operațiuni de identificare și înregistrare”: activitățile de identificare și înregistrare a Titularilor, efectuate conform procedurilor stabilite în PDS, în conformitate cu prevederile art. 24.1 din eIDAS;
• Registration Authority Operator (RAO)”: orice persoană fizică desemnată în mod expres de Namirial pentru a efectua Operațiunile de identificare și înregistrare a Titularului;
• Semnătură electronică”: date în format electronic, atașate la sau asociate logic cu alte date în format electronic și care sunt utilizate de Semnatar pentru a semna;
• Semnătură digitală”: „Semnătura electronică calificată”, bazată pe un sistem de chei asimetrice asociate, din care una publică și una privată, care permite semnatarului (prin utilizarea Cheii private) și destinatarului (prin utilizarea Cheii publice) să releveze și să verifice originea și integritatea unui document electronic sau a unui set de documente electronice. Valabilitatea Semnăturii digitale este echivalentă cu cea a semnăturii olografe;
• Cheie publică”: elementul public al perechii de chei asimetrice, prin care este verificată Semnătura digitală aplicată de către Titular pe Documentul electronic;
• Cheie privată”: elementul perechii de chei asimetrice care este deținut numai de Titular, prin intermediul căruia Semnătura digitală este aplicată pe Documentul electronic;
• Acreditări de autentificare”: codul sau codurile pentru identificarea Titularului, cunoscute numai de acesta din urmă, în vederea utilizării Certificatului pentru Documentele electronice;
• Adresa de e-mail”: adresa electronică indicată de Titular și la care Autoritatea de certificare va trimite toate comunicările cu privire la acest Contract, definită la Art. 2;
• Condiții generale”: aceste Condiții contractuale generale (Mod.NAM CA01D);
• Formular de solicitare”: Mod.NAM CA22D.


ART. 2 STRUCTURA CONTRACTULUI


Prezentul Contract este alcătuit din următoarele documente care reglementează, integral și împreună, relația dintre părți:
a) Condițiile generale;
b) Formularul de solicitare;
c) PKI Disclosure Statement ("PDS") a cărui versiune, în forma cea mai actualizată, este publicată pe site-ul https://support.namirial.com/ro în momentul trimiterii Formularului de solicitare către Autoritatea de certificare.
Titularul înțelege și acceptă faptul că semnarea Formularului de solicitare presupune acceptarea întregului Contract, ale cărui documente vor avea forță obligatorie în raport cu Titularul.


ART. 3 OBIECT
Contractul se referă la furnizarea Certificatelor, în conformitate cu legislația în vigoare în materie și cu procedurile specifice indicate în PDS.


ART. 4 STRUCTURA CONTRACTULUI
Acest Contract este considerat încheiat prin semnarea Formularului de solicitare de către Titular și predarea Certificatelor de către Namirial sau LRA. Certificatele vor fi emise numai dacă verificările preliminare necesare sunt pozitive.
Namirial nu este obligat în niciun caz să emită Certificatele. În cazul în care Certificatele solicitate nu vor fi emise - indiferent de motiv - Namirial nu va avea nicio obligație de despăgubire.


ART. 5 HARDWARE ŞI SOFTWARE NECESAR
Data expirării fiecărui Certificat este cea indicată în câmpul corespunzător al Certificatului.


ART. 6 VALABILITATE ȘI REÎNNOIREA CERTIFICATELOR
Condițiile, procedurile și duratele pentru revocarea și suspendarea Certificatelor sunt detaliate în PDS și sunt menționate pe scurt în acest articol.
În conformitate cu procedurile stabilite în PDS, Autoritatea de certificare va revoca sau va suspenda Certificatele în cazul în care survine cel puțin una dintre următoarele situații:
a) încetarea sau suspendarea, din orice motiv, a activității Autorității de certificare;
b) o cerere primită din partea Autorității Judiciare;
c) o cerere explicită, formulată în scris de către Titular, în cazurile specificate în PDS;
d) încălcarea obligațiilor Titularului, asumate prin acest Contract sau legale;
e) modificarea frauduloasă, spargerea și/sau compromiterea securității Cheii private;
f) abuzuri și falsificări.
Listele de revocare și suspendare sunt publicate în http://crl.namirialtsp.com/FirmaCertaQualificata1.crl de Autoritatea de certificare, care poate fi accesat electronic și este actualizat periodic în conformitate cu legea.
Titularul înțelege și acceptă faptul că nu va putea pretinde de la Autoritatea de certificare nicio indemnizație sau despăgubire pentru măsurile pe care aceasta din urmă consideră că trebuie să le adopte, inclusiv în scopul conformării la eIDAS, în cazul în care se constată neîndeplinirea cerințelor de către Titular sau a condițiilor pe baza cărora Certificatele au fost emise în favoarea sa.
Pentru tot ce nu este indicat în acest articol, vă rugăm să consultați cea mai recentă versiune a PDS.


ART. 7 ANULAREA ŞI SUSPENDAREA CERTIFICATELOR
Durata Contractului va corespunde duratei de valabilitate a Certificatului.


ART. 8. PREȚ ȘI FACTURARE
Serviciul furnizat prin acest Contract este complet gratuit pentru Titular. Toate cheltuielile vor fi suportate de LRA (Banca Comerciala Romana SA).


ART. 9. OBLIGAȚIILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE TITULARULUI
Toate obligațiile Titularului sunt indicate în acest Contract și în legislația aplicabilă. Titularul declară că a citit în întregime Condițiile generale și PDS înainte de a semna Formularul de solicitare și că acceptă integral conținutul acestora.
Titularul, fiind informat că utilizarea unui Certificat produce efecte juridice semnificative pentru propria sa persoană, trebuie să folosească maxima diligență la utilizarea, stocarea și protecția Cheii private și a Acreditărilor de autentificare, în conformitate cu indicațiile din PDS.
Certificatele și Acreditările de autentificare aferente sunt strict personale, iar Titularul nu le poate transfera sau da în folosință terțelor persoane, direct sau indirect, din niciun motiv; în caz contrar, va fi singurul responsabil pentru utilizarea corectă a acestora, în toate condițiile legii.
În cazul în care Titularul:
a) a furnizat informații false, incorecte, incomplete sau depășite cu privire la identitatea și/sau datele sale personale, inclusiv prin utilizarea unor acte personale false;
b) nu respectă, în general, obligațiile asumate prin prezentul Contract sau prin lege; va fi considerat, din acest moment, responsabil personal pentru toate abaterile de mai sus și se angajează să exonereze Autoritatea de certificare și reprezentanții acesteia de orice responsabilitate, cheltuială, prejudiciu sau daună, directă sau indirectă, derivată din pretențiile sau acțiunile formulate de părțile terțe, pentru care Autoritatea de certificare și/sau reprezentații acesteia au fost chemați să răspundă cu privire la fapte ce pot fi atribuite Titularului.
Certificatele sunt emise pentru aplicarea Semnăturilor electronice calificate. Orice alte limitări privind utilizarea Certificatelor vor fi specificate în Formularul de solicitare.


ART. 10. GARANȚIA ȘI ASISTENȚA
Autoritatea de certificare nu oferă nicio garanție cu privire la:
a) instalarea, funcționarea corectă și regulamentară și securitatea sistemelor hardware și software utilizate de către Titular;
b) funcționarea corectă și eficientă a liniilor electrice și de telefonie, a sistemelor de rețea și, în special, a internetului;
c) validitatea și relevanța (chiar și probatorie) atribuite Certificatelor și Documentelor electronice aferente de persoane supuse unor legi diferite de cea italiană sau de eIDAS;
d) secretul și/sau integritatea cheilor asimetrice, în cazul compromiterii acestora în urma abaterilor identificate de Titular sau de destinatarul Documentelor electronice prin procedura de verificare.
Serviciul de asistență post-vânzare oferit Titularului este furnizat de Autoritatea de certificare în intervalul orar și în modul prevăzut în PDS, la care se face referire.
Titularul înțelege și acceptă faptul că, în toate etapele asistenței, atât de la distanță cât și directă, persoana desemnată de către Autoritatea de certificare pentru furnizarea serviciului de asistență poate lua cunoștință de datele cu caracter personal ale Titularului, disponibile în timpul fazelor de conectare a dispozitivelor electronice ale acestuia.


ART. 11. OBLIGAȚIILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE AUTORITĂȚII DE CERTIFICARE
Certificatele sunt furnizate de Namirial, în limitele stabilite prin acest Contract și prin legile în vigoare privind certificarea. Prin urmare, Autoritatea de certificare nu își asumă nicio altă responsabilitate decât cele menționate în mod expres aici.
Namirial se angajează să păstreze informațiile de înregistrare ale Titularilor și jurnalul de evenimente (event log) privind serviciul CA timp de cel puțin 20 (douăzeci) de ani.
În cazul în care Cheia privată se află la dispoziția Namirial, aceasta din urmă se angajează să o utilizeze numai în contextul serviciilor de Semnătură electronică calificată.
Autoritatea de certificare se obligă să prelucreze și să stocheze datele în conformitate cu Regulamentul UE 2016/679.
Cu excepția faptelor săvârşite cu intenţie sau din culpă gravă, Namirial nu răspunde pentru prejudiciile directe și/sau indirecte, de orice natură și gravitate, care ar putea fi cauzate Titularului, Părții terțe vizate, destinatarilor Documentelor electronice semnate digital și/sau altor terți.
În special, Autoritatea de certificare nu va răspunde pentru prejudiciile cauzate Titularului și terților datorită:
a) utilizării necorespunzătoare, incorecte și/sau ilegitime a Certificatului față de indicațiile din PDS și legile aplicabile în materie;
b) intervențiilor tehnice asupra Certificatului sau manipulării frauduloase de către Titular sau terțe părți neautorizate de Autoritatea de certificare;
c) defecțiunilor, întârzierilor, suspendărilor sau blocării sistemelor electronice, echipamentelor hardware, liniilor electrice, liniilor telefonice și conexiunilor la internet utilizate de Titular;
d) lipsei atribuirii validității și relevanței (chiar și probatorie) Certificatelor și Documentelor electronice aferente de persoane supuse unor legi diferite de cea italiană;
e) compromiterii secretului și/sau integrității cheilor asimetrice, în urma abaterilor identificate de Titular sau de destinatarul Documentelor electronice prin procedura de verificare;
f) cauzelor de forță majoră, cazuri fortuite și evenimente catastrofale (cum ar fi, cu titlu exemplificativ și nu exhaustiv: incendii, inundații, explozii, cutremure, blocaje ale rețelelor de electricitate și internet etc.);
g) orice eveniment, fără nicio excepție, care nu a fost semnalat în scris Autorității de certificare în cel mult 10 (zece) zile de la producerea acestuia.
Autoritatea de certificare nu își asumă nicio răspundere pentru neîndeplinirea obligațiilor asumate prin acest Contract și prin lege datorită unor cauze care nu pot îi fi atribuite direct.


ART. 12. CLAUZA EXPRESĂ DE REZILIERE
Acest Contract se reziliază automat, urmată de suspendarea Certificatului(elor), în cazul revocării Certificatului(elor), conform prevederilor PDS precum și în cazul în care una dintre părți intră în procedura de insolvență sau alte proceduri concursuale.
Autoritatea de certificare are dreptul să rezilieze acest Contract, urmată de revocarea Certificatelor emise pe numele Titularului, fără niciun preaviz, în cazul în care acesta din urmă încalcă total sau parțial prevederile din articolul 9 anterior ale acestor Condiții generale.


ART. 13. EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE ÎN CONFORMITATE CU DIRECTIVA 2011/83/UE
Întrucât Certificatul este un produs personalizat, cu o perioadă scurtă de valabilitate, în temeiul Articolului 16 din Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor („Dir. 2011/83/UE”), și dacă se încadrează în definiția consumatorului prevăzută la articolul 2 din directiva menționată anterior, Titularul înțelege și acceptă dispozițiile privind dreptul de retragere din art. 9 al Dir. 2011/83/EU.


ART. 14. DISPOZIȚII GENERALE
În cazul în care una dintre dispozițiile articolelor anterioare nu este aplicabilă Titularului, în calitatea său de consumator, valabilitatea celorlalte părți ale Contractului nu se modifică.


ART. 15. LEGEA APLICABILĂ
Acest Contract este guvernat de legea italiană.
Pentru tot ceea ce nu a fost prevăzut în mod expres se face trimitere la prevederile codului civil şi la celelalte reglementări aplicabile.
În orice caz, în conformitate cu art. 6 din Regulamentul (CE) nr. 593/2008 - Roma I („Regulamentul CE 593/2008”), Titularul, dacă se încadrează în definiția consumatorului din articolul menționat mai sus („Titular consumator”), va putea beneficia de protecția acordată conform dispozițiilor aplicabile inderogabile. În acest caz, Contractul este guvernat atât de legislația italiană, cât și de legea obligatorie aplicabilă în țara în care Titularul consumator își are domiciliul (așa cum este reglementat prin Regulamentul CE 593/2008).


ART. 16. INSTANŢA COMPETENTĂ
Pentru soluționarea oricărui litigiu care poate apărea între părți în legătură cu prezentul Contract și cu modificările și completările sale ulterioare, competența aparține exclusiv Tribunalului Ancona.
În cazul în care proprietarul se încadrează în definiția consumatorului conform art. 18 din Regulamentul (UE) nr. 1215/2012 al Parlamentului European și al Consiliului din 12 decembrie 2012 privind competența judiciară, recunoașterea și executarea hotărârilor în materie civilă și comercială sau în cea din Codul privind protecția consumatorilor („Titular consumator”), competența pentru orice litigiu sau plângere legată de acest Contract va aparține autorităților judiciare de la locul de domiciliu al consumatorului.
În orice caz, Titularul consumator va avea dreptul să formuleze orice acțiune atât în fața autorităților din baroul Ancona, cât și în fața autorităților judiciare de la locul de domiciliu sau reședință.
Totodată, în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea litigiilor online în materie de consum, este posibilă utilizarea procedurii de soluționare online a litigiilor (SOL) stabilită de Comisia Europeană și disponibilă la următorul link ec.europa.eu/Consumers/odr.


ART. 17. MODIFICAREA CONTRACTULUI
Titularul declară că este conștient și acceptă faptul că Autoritatea de certificare poate modifica oricând aceste Condiții generale, PDS și condițiile de furnizare a serviciului de asistență.
Aceste modificări vor fi comunicate Titularului prin e-mail sau prin poșta electronică certificată sau vor fi publicate pe site-ul https://support.namirial.com/roși vor intra în vigoare după 30 (treizeci) de zile de la comunicarea sau publicarea acestora. În cazul în care Titularul nu intenționează să accepte modificările menționate anterior, acesta va avea dreptul să se retragă din Contract în termenul de eficacitate al acestora, informând Autoritatea de certificare în modul indicat în articolul 14 anterior.


ART. 18. ÎNCETAREA ACTIVITĂȚII AUTORITĂȚII DE CERTIFICARE
În cazul încetării activității Autorității de certificare, conform art. 6.3.10 din standardul ETSI EN 319 411-1 datele furnizate de Titular în scopul utilizării serviciilor descrise aici și în documentația aferentă vor putea fi depuse la AgID, care garantează conservarea și disponibilitatea acestora.


ART. 19. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Cu excepția celor eventual prevăzute în această privință în aceste Condiții generale, prelucrarea datelor cu caracter personal ale Titularului și comunicate de acesta Autorității de certificare în scopul executării prezentului Contract și a furnizării Certificatelor se va efectua în conformitate cu Regulamentul UE 2016/679 și cu nota de informare privind prelucrarea datelor furnizată de Autoritatea de certificare sau de LRA în faza de înregistrare, precum și în virtutea consimțământului pentru prelucrarea datelor acordat de Titular în acel moment.


NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR
REGULAMENTUL UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și libera circulație a acestor date


Namirial S.p.A. prelucrează datele în conformitate cu prevederile Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și libera circulație a acestor date (de acum înainte „Regulamentul UE nr. 2016/679”).
În conformitate cu articolele 13 și 14 din regulamentul menționat anterior sunt furnizate informațiile privind datele de identificare ale operatorul de date și ale responsabilului cu prelucrarea în contextul prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la contracte și la prestarea de servicii.
Operatorul de date este NAMIRIAL S.p.A., cu sediul social în Senigallia (AN), Cp 60019, Via Caduti sul Lavoro nr. 4.
Responsabilul cu protecția datelor (DPO) este Dna. Serena Donegani.


TIPUL DE DATE PRELUCRATE
Datele furnizate și prelucrate de Namirial S.p.A. sunt date de tip comun, personale și sensibile.


SCOPUL PRELUCRĂRII
Vă informăm că datele cu caracter personal și categoriile speciale de date cu caracter personal, furnizate direct de persoana vizată și/sau colectate prin completarea formularelor pe hârtie și/sau disponibile pe site-urile web gestionate de Namirial S.p.A., sunt prelucrate în scopul încheierii contractului în care persoana vizată este parte, precum și pentru executarea prestațiilor contractuale sau furnizarea serviciilor solicitate de Client sau disponibile pe portalurile administrate de Namirial S.p.A. sau de către intermediarii desemnați de aceasta, inclusiv pentru activarea serviciului furnizat prin trimiterea unei one time password prin sms și/sau poștă electronică și/sau aplicație mobilă, precum și în scopuri administrative și contabile legate de contractele de servicii.*
Totodată, vă informăm că Namirial a adoptat un sistem de înregistrare audio-video care este folosit pentru identificarea persoanei vizate și pentru înregistrarea consimțământului, în scopul formalizării corecte a cererilor de încheiere a contractelor de furnizare de bunuri sau de execuție servicii de la distanță, fără ca prezența fizică să fie necesară.**


FURNIZAREA DATELOR
Furnizarea datelor din câmpurile marcate cu asterisc („*”) este obligatorie pentru a permite încheierea contractului sau furnizarea prestațiilor și serviciilor solicitate. Furnizarea datelor din câmpurile marcate cu asterisc dublu („**”) este obligatorie pentru a permite încheierea contractului sau furnizarea prestațiilor și serviciilor solicitate numai în cazul utilizării unui sistem de înregistrare audio-video.


METODE DE PRELUCRARE ȘI ACCESUL LA DATE
Namirial S.p.A. prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu articolul 6, alin. 1 lit. A), b) și f) din Regulamentul UE 2016/679, în virtutea intereselor sale legitime legate de tipul de activitate desfășurată și a necesității de a pune în aplicare contractele existente sau măsurile precontractuale solicitate de persoanele vizate.
Datele colectate prin semnarea contractelor standard în format analogic sunt prelucrate atât pe hârtie, cât și cu instrumente electronice și telematice și pot fi prelucrate în formă agregată în scopuri statistice și pentru a verifica standardele de calitate ale serviciilor de asistență și întreținere, fiind exclusă, în acest caz, prelucrarea datelor de identificare.
Datele colectate prin completarea formularelor online sunt prelucrate electronic și pot face obiectul prelucrării automate prin intermediul sistemelor electronice de management.
Datele pot fi accesate numai de persoanele desemnate în acest scop, instruite și informate în mod corespunzător cu privire la îndatoririle lor și la activitățile pe care le pot îndeplini cu privire la datele colectate, care își desfășoară activitatea în numele Namirial și care primesc instrucțiunile și sarcinile acordate de operatorul de date printr-o scrisoare de numire.
Operatorul de date va prelucra datele în scopurile indicate mai sus, urmărindu-și interesele legitime care nu prevalează asupra intereselor sau drepturilor și libertăților persoanei vizate.


COMUNICAREA ȘI EVENTUALA DISEMINARE
Vă informăm că datele referitoare la contract și la activitatea de prestare servicii pot fi comunicate consultanților comerciali în scopuri administrative și contabile, precum și consultanților juridici pentru eventuala gestionare a litigiilor.
De asemenea, vă informăm că datele pot fi comunicate și organelor de poliție sau autorităților judiciare în scopul constatării sau reprimării infracțiunilor comise de utilizatorii serviciilor electronice, atunci când este necesar.
Totodată, vă informăm că datele pot fi prelucrate și de către terțe părți, în calitate de Local Registration Authority sau de Registration Authority Operator sau de către persoanele cu atribuții de gestionare și arhivare a documentelor pe hârtie și/sau în format digital, desemnate în mod oficial de către Namirial ca responsabil/sub-responsabil pentru prelucrarea datelor.


PĂSTRAREA ȘI ȘTERGEREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Namirial S.p.A. va păstra datele persoanelor vizate într-o formă care permite identificarea acestora pentru o perioadă ce nu depășește atingerea obiectivelor pentru care au fost colectate datele.
Datele privind Certificatele și/sau Identitatea digitală, chiar dacă sunt colectate prin sistemul de înregistrare audio-video, vor fi păstrate timp de 20 (douăzeci) de ani de la încetarea contractului sau de la expirarea sau revocarea Certificatului sau a Identității digitale, în conformitate cu prevederile art. 28, alin. 4 bis din Decr. Leg. 82/2005, cu modificările şi completările ulterioare (Codul Guvernării Electronice) și art. 7, alin. 8 din DPCM [Decretul Președintelui Consiliului de Miniștri] din 24 octombrie 2014, cu modificările şi completările ulterioare.
Datele de navigare și acces ale utilizatorului, referitoare la Identitatea digitală, vor fi păstrate pentru o perioadă de 2 (doi) ani de la executarea acestor operațiuni.
Dacă scopurile pentru care au fost colectate nu mai sunt valabile, datele strict necesare pentru obligațiile fiscale și contabile vor fi păstrate pentru o perioadă de 10 (zece) ani, conform reglementărilor în materie.
Jurnalele referitoare la Certificate și/sau Identitatea digitală și/sau căsuța PEC vor fi păstrate pentru o perioadă de 6 (șase) luni, pentru a asigura identificarea corectă a fluxului serviciilor.
După această perioadă, Namirial S.p.A. va șterge datele persoanelor vizate.
Persoana vizată are dreptul de a solicita, în orice moment, modificarea datelor ce fac obiectul acestei note de informare prin exercitarea drepturilor menționate în paragraful următor.


DREPTURILE PERSOANEI VIZATE
Persoana vizată își poate exercita drepturile prevăzute la art. 15 (Dreptul de acces al persoanei vizate), 16 (Dreptul la rectificare), 17 (Dreptul la ștergerea datelor), 18 (Dreptul la restricționarea prelucrării), 19 (Obligația de notificare privind rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal sau restricționarea prelucrării), 20 (Dreptul la portabilitate), 21 (Dreptul la opoziție) și 22 (Dreptul de a refuza procesul automatizat) din Regulamentul UE 2016/679.
Vă informăm că exercitarea drepturilor persoanei vizate menționate în articolele de mai sus, cum ar fi dreptul la ștergerea datelor sau la opoziție, respectă limitele impuse de reglementările de referință (DPCM din 22 februarie 2016, articolele 56, 57 și DPCM din 24 octombrie 2014, art. 7) privind obligațiile de păstrare a datelor cu caracter personal.
Pentru exercitarea drepturilor prevăzute în articolele 15 - 22 din Regulamentul UE 2016/679, persoana vizată trebuie să trimită o solicitare scrisă pe adresa:


Namirial S.p.A., Via Caduti sul Lavoro n. 4 – 60019 Senigallia (AN)
s.donegani.dpo@namirial.com - dpo.namirial@sicurezzapostale.it


Semnătura pentru luarea la cunoștință și acordarea consimțământului