www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Unicredit este ultima dintre bancile mari care anunta amanarea ratelor la creditele persoanelor fizice, nu si la firme

Autor: Bancherul.ro
2020-03-23 23:35

Unicredit este ultima dintre bancile mari care anunta ca este dispusa sa amane ratele la creditele persoanelor fizice afectate de criza virusului COVID-19.


Banca italiana nu ofera insa amanunte cu privire la procedura de amanare, precum perioada pe care poate fi amanata rata si cum se plateste ulterior.


In privinta creditelor detinute de firme, Unicredit nu mentioneaza posibilitatea de amanare a ratelor sau de prelungire a liniilor de credit, cum au decis alte banci mari, ci doar ca "a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluție, în termene scurte."


Comunicatul Unicredit:


UNICREDIT BANK ANUNȚĂ MĂSURI DE SUSȚINERE A CLIENȚILOR


Sănătatea clienților și a angajaților este prioritară pentru UniCredit Bank. În contextul stării de urgență cauzate de epidemia Covid-19 în România, UniCredit Bank oferă măsuri personalizate de suport clienților săi care întâmpină dificultăți.


UniCredit depune toate eforturile pentru a se asigura că serviciile bancare esențiale sunt disponibile prin intermediul canalelor la distanță. Astfel, clienții noștri pot primi toate informațiile relevante cu privire la produsele și serviciile deținute și pot realiza toate operațiunile de bază într-un mod simplu, rapid și sigur prin mijloace electronice: Mobile și Online Banking (în mod gratuit), pentru persoane fizice, și BusinessNet pentru companii.


În același timp, UniCredit a implementat un set de măsuri menite să ajute clienții pe parcursul acestei perioade dificile, care pot presupune, în funcție de solicitarea clienților persoane fizice și de fiecare situație în parte, inclusiv amânarea ratelor la credite. În acest sens, clienții care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 – 17.00.


Pentru clienții IMM cu facilități de credit în derulare, care sunt temporar afectați de Covid-19 și vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluție, în termene scurte.


În condițiile în care autoritățile sanitare recomandă limitarea interacțiunilor cu alți oameni la acelea care sunt strict necesare, UniCredit Bank recomandă la rândul său clienților săi, în mod ferm, utilizarea canalelor la distanță disponibile, plățile prin intermediul Apple Pay sau cu cardurile contactless și evitarea pe cât posibil a folosirii numerarului. Totuși, clienții care au neapărată nevoie să retragă numerar beneficiază, începând din data de 18 martie, de retrageri gratuite la întreaga rețea națională de ATM-uri (inclusiv ATM-uri care nu aparțin UniCredit), opțiune disponibilă tuturor clienților persoane fizice deținătoare de carduri de debit emise de bancă.


“Suntem alături de clienții noștri în această perioadă dificilă și vrem să îi ajutăm să se concentreze asupra lucrurilor care contează cu adevărat pentru ei: sănătatea și siguranța. De aceea, îi încurajăm să utilizeze cu prioritate canalele alternative ale băncii - Mobile și Online Banking (cu zero costuri ) pentru persoanele fizice sau BusinessNet pentru companii - și, de asemenea, să ne contacteze dacă sunt deja afectați, în mod temporar, de situația actuală și au nevoie să acceseze soluțiile pe care le oferim. Ca bancă ce are puternice rădăcini europene și care a susținut întotdeauna economia locală, vom adopta toate măsurile rezonabile pentru a ajuta companiile să depășească această perioadă tulbure, evaluând situațiile individuale”, a declarat Răsvan Radu, CEO UniCredit Bank.


Banca va continua să monitorizeze activ situația, acționând în interesul angajaților și clienților.