www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Clientii Raiffeisen pot cere suspendarea ratelor la credite sau solutii individualizate; magazinele au 0 comision la incasarile prin POS-uri

Autor: Bancherul.ro
2020-03-16 19:40

Raiffeisen Bank a anuntat masurile adoptate pentru clientii persoane fizice si firme afectati de criza coronavirusului:


Persoane fizice


Clientii persoane fizice ai bancii care au credite in derulare au, majoritatea, posibilitatea prevazuta deja in contracte, de a opta pentru o pauza de pana la 3 luni la plata ratelor.


In acelasi timp, pentru clientii care nu au o astfel de optiune, dar au dificultati temporare la plata ratelor, vom gasi solutii individualizate. Ambele categorii de clienti sunt rugate sa sune la 0800800555 (de luni pana vineri intre 9.00-20.00).


Persoane juridice


In calitate de reprezentant legal al unei persoane juridice, daca sunteti in carantina, auto-izolare sau alte situatii speciale si considerati ca veti avea probleme cu plata la timp a ratelor la credite, va rugam sa va adresati telefonic persoanei care gestioneza relatia cu compania dvs. (responsabilul dvs. de client sau director agentie) sau sa ne contactati la numarul de telefon 004 021 306 3007.


Colegii nostri din zonele de Corporate si IMM discuta cu clientii persoane juridice sa inteleaga care este situatia si sa gasim impreuna solutii pentru sustinerea activitatii acestora, cu prioritate a companiilor din industriile cele mai afectate pe termen scurt.


In plus, banca acorda pentru clientii sai, persoane juridice, comision 0 pentru platile la POS-uri pana la 30 aprilie, pentru a incuraja platile electronice la comercianti, dat fiind ca numerarul poate avea un risc mai ridicat de contaminare.