www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Clientii BRD reclama ca nu-si pot reactiva aplicatia myBRD mobile banking prin telefon sau online, ci doar la ghiseu

Autor: Bancherul.ro
2019-12-27 06:31

Clientii BRD se plang ca nu-si pot reactiva online sau prin telefon aplicatiile de mobile banking (myBRD), daca si-au schimbat telefonul, decat daca se prezinta la o unitate BRD, ceea ce pentru unii este imposibi, fiind in strainatate, iar pentru altii e foarte greu, dat fiind ca se afla la o departare mare, uneori la un oras distanta de o unitate BRD.


Mai ales ca in ultima perioada BRD a urmat tendinta altor banci de a-si diminua reteaua teritoriala, pe masura ce serviciile online sunt tot mai utilizate.


Dar de ce sunt chemati clientii la ghiseele bancii pentru a primi noi date de acces in aplicatiile online? Nu ar fi normal ca acestea sa fie livrate prin telefon sau online, daca tot vorbim de aplicatii online?


BRD nu ne-a raspuns. A precizat doar ca “unele cazuri se pot rezolva la telefon, altele nu” (vezi aici detalii).


Dintre cei 2,33 milioane de clienti BRD, aproape 500.000 utilizeaza myBRD mobile, aplicatia de mobile banking, pentru care achita 4,5 lei lunar, iar alti aproape 950.000 folosesc si internet banking (myBRD net), pentru care platesc inca 4,5 lei lunar.


BRD este a doua cea mai scumpa banca din Romania, dupa Raiffeisen, in privinta comisioanelor pentru utilizarea unui cont curent de catre persoanele fizice. (vezi aici detalii)