www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Cate reclamatii primeste BRD de la clienti si cum se solutioneaza

Autor: Bancherul.ro
2019-12-11 19:55

BRD Groupe Societe Generale publica in premiera cate reclamatii a primit din partea clientilor nemultumiti de serviciile bancii si in cat timp a raspuns banca la diversele solicitari pentru rezolvarea problemelor.


De asemenea, BRD dezvaluie si cate cereri de mediere a conflictelor cu clientii a primit de la CSALB si modul in care acestea au fost solutionate.


Informatia apare in raportul anual al BRD, in care se spune ca "in 2018, am primit la nivelul Departamentului de Relatii cu Clientii 9.520 de reclamatii, sugestii si solicitari."


Este prezentat si un tabel intitulat satisfactia clientilor, in care se prezita o situatie din ultimii trei ani (2018, 2017 si 2016), cu privire la:


Timp de raspuns dupa primirea reclamatiei (zile): 30 in toti anii.


Timp de raspuns conform procedurii Ombudsman (CSALB) (zile): 90 in toti anii.


Numar de cereri de mediere: 19 in 2016, 60 in 2017, 106 in 2018.


Cazuri gestionate si tratate de Ombudsman (CSALB): 19 in 2016, 60 in 2017, 106 in 2018.


Cazuri gestionate si tratate de Ombudsman (CSALB), incheiate cu hotarare: 5 in 2016, 28 in 2017, 22 in 2018.


 


Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, null given in /home2/bancherul/public_html/print.php on line 104