www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Clientii ING nu pot face nici astazi plati cu telefoanele mobile

Autor: Bancherul.ro
2019-10-03 08:59

Clientii ING nu pot utiliza nici astazi, pentru a saptea zi la rand, aplicatia de plati cu telefonul mobil la magazine (INGPay), din cauza problemelor pe care banca olandeza le intampina cu functionarea serviciului de internet/mobile banking Home Bank.


"Momentan, serviciul ING Pay este indisponibil pentru o parte dintre utilizatori", este starea serviciilor ING de pe site-ul bancii.


Home Bank nu a putut fi utilizata pe telefoanele Android trei zile la rand, de vineri pana duminica seara, cand ING a incarcat o noua versiune a aplicatiei, in Google Play.


Cu toate acestea, erorile de functionare continua si in prezent, conform plangerilor clientilor (vezi aici detalii).


Si ieri, unii clienti ING au reclamat ca nu functioneaza autentificarea cu amprenta si platile cu codul QR.


"Scan & Pay" pe Android nu mai functioneaza. Aplicatia se inchide in momentul in care incerci sa scanezi".


ING a raspuns ca situatia inca se investigheaza pentru a fi remediata.


"Home Bank inca nu functioneaza pe Android. Cand se va remedia situatia", a intrebat astazi, fara raspuns, un client ING, pe Facebook.


ING nu a avut nicio postare pe pagina Facebook despre problemele Home Bank si INGPay.


In schimb, banca si-a facut reclama si a postat diverse anunturi, precum prezenta la o conferinta a sefului operatiunilor digitale (Razvan Sighinas-Chief Information Officer), desi banca intampina chiar atunci probleme cu functionarea aplicatiei Home Bank.


(stire in curs de actualizare)


Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, null given in /home2/bancherul/public_html/print.php on line 104