www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Autor: Bancherul.ro
2019-06-09 09:37

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba fie de erori ale sistemelor informatice ale bancii, fie atacuri ale hackerilor care reusesc sa fure datele cardurilor si sa fure banii de pe acestea.


Astfel, numarul de reclamatii inregistrate de Raiffeisen a crescut de la 68.169 in 2016 la 77.716 in 2017 si 96.690 in 2018, conform datelor prezentate de banca.


Fidelizarea clientilor cu reclamatii a ramas la 98% in toti cei trei ani.


Satisfactia privind procesul de reclamatii (scala pentru sondaj intre 1 si 5, cu 1 foarte nemultumit si 5 foarte multumit) a fost 3,2 in in 2016 si 3,3 in 2017 si 2018.


“În directă corelație cu intensitatea tranzacțională, în anul 2018 numărul de reclamații înregistrate de Raiffeisen Bank a continuat trendul de creștere din anii precedenți. Din totalul reclamațiilor, 55% reprezintă tranzacții contestate efectuate cu cardul. Cu toate acestea, satisfacția clienților cu privire la procesul de management reclamații s-a păstrat la nivelul înregistrat în 2017 – 3,3”, potrivit Raiffeisen Bank.