www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



BRD are probleme cu platile online cu cardurile MasterCard; situatia a fost remediata dupa 2 zile (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2018-11-06 19:53

Clientii BRD au reclamat ca astazi nu au putut efectua plati onlie cu cardul, problema confirmata de banca in urma cu o ora.


BRD a anuntat, pe pagina sa Facebook, ca "din cauza unei probleme tehnice, puteti intapina dificultati la realizarea platilor online cu cardurile BRD emise sub logo-ul Mastercard. Echipele noastre lucreaza la rezolvarea situatiei. Va vom anunta imediat ce situatia va fi remediata."


ACTUALIZARE


Problema cu platile online cu cardurile MasterCard si Maestro nu a fost inca rezolvata, a anuntat BRD, pe site-ul propriu, miercuri, 7 noiembrie:


"Vă informam ca puteți întâmpina dificultăți în realizarea unor plăți online cu carduri BRD emise sub logo-ul Mastercard.


Aceasta situație afectează doar anumite tranzacții e-commerce Mastercard și nu influențează celelalte tipuri de operațiuni cu carduri.


Facem eforturi să rezolvam această problemă în cursul zilei de azi. Vă vom anunța imediat ce situația va fi remediată.


Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri astfel create și vă mulțumim pentru înțelegere."


Clientii BRD au reactionat astfel, pe pagina Facebook a bancii:


"Dupa ce ca nu e o banca gratis, ca altele, mananca comisioane la toti clientii, nici nu are specialisti IT care sa rezolve instantaneu problemele. Platesc o banca ca sa beneficieze tot ei de banii mei. Incredibil".


BRD are cele mai mari comisioane dintre bancile romanesti pentru un cont cu card si online banking, conform unei analize Bancherul.ro (vezi aici detalii).


Problema a fost rezolvata dupa 2 zile


BRD a anuntat in 8 noiembrie ca re zolvat problema platilor online cu cardurile Mastercard, dupa doua zile de la aparitia acesteia, in 6 noiembrie.


"Dragi clienți,


Vă informăm că situația a fost remediată și toate plățile online cu carduri BRD emise sub logo-ul Mastercard sunt efectuate cu succes.


Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri create și vă mulțumim pentru înțelegere."