www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Sistemul informatic al Bancii Transilvania (carduri, ATM-uri, online banking) a avut probleme de functionare; banca nu si-a anuntat clientii

Autor: Bancherul.ro
2016-11-19 20:49

Sistemul informatic al Bancii Transilvania (BT) a avut probleme de functionare pe parcursul zilei de ieri (Black Friday), cand mai multi clienti au reclamat faptul ca nu pot utiliza cardurile, bancomatele si aplicatiile de internet si mobile banking.


Au fost probleme si la operatiunile de la ghiseele bancii, precum si la call center, unde clientii au asteptat minute in sir sa le raspunda cineva.


Clientii BT s-au plans ca nu pot sa utilizeze serviciile bancare si pe pagina de Facebook a BT, acuzand banca de faptul ca nu i-a anuntat despre problemele aparute.


BT nu a postat pe pagina sa de Facebook niciun anunt cu privire la problemele in utilizarea serviciilor sale bancare.


In schimb, a postat alte anunturi, precum „AMR 1 zi pana la meciul Acvilelor cu Israelul”, la care clientii au publicat urmatoarele comentarii:


- „Platile cu cardul inca nu functioneaza Banca Transilvania." 


Banca a raspuns: Va rugam sa incercati din nou, sistemul functioneaza. Va putem contacta pentru o verificare punctuala.


- “Si-a revenit sistemul?" intreba alt client, in jurul orei 17,30


Banca Transilvania a rapuns: „E totul ok, au fost cateva intermitente. „


- „Nu merge in continuare. Nu mai mintiti. Tocmai am vrut sa folosesc cardul la magazin si nu merge”, a spus alt client BT.


- „Zău? Tocmai ce am plecat de langa bancomat si nu merge, mincinosilor!”, a replicat atcineva.


- „Merge perfect...” a spus ironic un alt client, care a postat si fotografia de mai sus, cu mesajul ATM-ului.


Clientul care a intrebat la 17,30 daca merge sistemul a revenit cu alt mesaj, la 19,30, dupa ce s-a intors de la banca: „Din fericire a mers sa pun bani in cont, si atat merge sa faci, nu poti sa faci tranzactii cu cardul, asta mi-a spus tipa de la casierie, ca inca nu merge sistemul, asa ca nu mai.mintiti”.


Banca Transilvania: „Sistemul este functional. Ne pare rau pentru neplacerile create, au fost cateva intermitente astazi”.


- „De la pranz incerc bancomatul din ora in ora, nu functioneaza. Alea nu sunt interminente”, s-a plans altcineva.


- „Sper sa va pice serverele când luați salariile. E inadmisibil sa nu poți sa iti accesezi banii timp de minim 12h „, s-a plans alt client.


- „Oare de ce salariile achitate prin BT Ultra de la ora 16 inca nu au ajuns in conturile angajatilor????????????????????????? „ a intrebat retoric un alt client, in jurul orei 18,15.


- „In Roman nu functioneaza nici un ATM Transilvania ptr eliberare numerar sau informatii sold... Inteleg de la persoanele care asteapta la banca, ca nici cumparaturi cu cardul nu au putut face, iar de la ghiseu nu se elibereaza numerar... renuntam la serviciile bancii? „ se plangea un client in jurul orei 17:30.


Banca Transilvania: Va rugam sa reincercati. Sistemul functioneaza, au fost cateva intermitente astazi. Ne cerem scuze pentru posibilele neplaceri create! Suntem aici daca va putem ajuta si cu altceva.


- „Am facut deja turul orasului a treia oara... pe jos, ca nu am masina ... nu functionau la ora 18.15”, a replicat ulterior clienta BT.


Clientii acuza BT ca nu i-a informat


- „De ce nu anuntati clientii ca aveti probleme cu sistemul? Bine ca stiti sa bagati comisioane pentru orice”, s-a plang un client.


- "Felicitari, BT!!!! Tot mai frecvente "problemele de sistem" pt care nu stiti sa trimiteti o notificare. Ajungi in fata bancomantului (stii 100% ca ai bani pe card) si vrei sa retragi o anumita suma dar primesti notificare ca nu ai fonduri suficiente!", a spus altcineva.


- "Nu am primit nici un apel sau vreun apel pierdut! Nici macar un mail, asa cum a promis una dintre colegele dumneavoastra de la call center cu care am luat legatura in momentul in care am observat problema! Deci astept fapte, nu vorbe!!!Pot sa inteleg faptul ca exista probleme si cade tot sistemul, dar nu pot sa inteleg faptul ca nu se trimit notificari!"


- "Și am putea fi notificați sa nu tot încercam din 5 in 5 minute!!! Poate ar trebui sa începeți sa folosiți aceasta metoda, numa' zic!!!", s-a plans alt client.


- „Banca Transilvania, ideea sta in felul urmator. Greseala e omeneasca Minciuna repetata, in schimb, nu. Cred ca vorbesc la sentimentul tuturor atunci cand spun ca un comunicat ar ajuta cel mai mult. In care sa vii in fata si sa spui : " Da, ba, am gresit ! " . Daca se intampla asta si nu faceam 4 drumuri pana la bancomat degeaba dupa ce ati spus ca s-a rezolvat si aceste raspunsuri tip de toata jena, aveati o credibilitate mult mai mare. Cu astea ati cazut mult in ochii majoritatii oamenilor...dar ma rog, fiecare isi face treburile in gospodaria proprie...sau nu..in cazul altora !” a comentat cineva.


- "Draga Banca Transilvania,
Vom prelua apelul "Imediat" sau "in cel mai scurt timp" este o mare minciuna. Am deja 40 de minute de asteptare in coada dvs de call center.


In ziua de azi exista IVR-uri unde nu trebuie sa pui magnetofon cu banda sa repete acelasi mesaj de 50 de ori in 40 minute.
Exista deja predictie de timp.. ceva de genul "daca pastrati apelul urmeaza sa asteptati x minute" si atunci pot lua o decizie. Daca merita sa astept, astept. Daca nu, sun in alta faza a lunii.


Tot referitor la call center, cand sun, am o problema, iar reclamele dvs doar ajuta sa ma enervez si in loc sa intru calm in discutie cu operatorul dvs care nu are nici o vina ca serviciul nu functioneaza, ajung sa vorbesc in culmea enervarii.


Multumesc,
Al dvs client de n`spe ani".


Problemele BT au continuat si astazi


Problemele la sistemul informatic al BT se pare ca au continuat si astazi, dupa cum s-au plans clientii pe pagina Facebook a bancii: "Azi ora 12, Agentia Somes (Satu Mare), tranzactia Dvs. nu poate fi procesata. Eu unul m-am saturat!"


Banca nu a raspuns la acest mesaj.