www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Garanti Bank isi stimuleaza clientii sa economiseasca in fiecare luna, oferindu-le bonusuri suplimentare la platile cu cardul

Autor: Bancherul.ro
2016-09-20 09:50

Garanti Bank îsi ajuta clientii să economisească pentru planurile de viitor, cu recurență, explicându-le când este mai potrivit să ia un credit și când să își folosească propriile economii, spune Roxana Rebegeanu, Retail Banking Head la Garanti Bank.


Garanti Bank a lansat de curând campania “Bani deoparte ai pus și de 10 ori ești câștigat”, pentru clienții care își deschid, până la sfârșitul anului, cont pentru încasarea salariilor.


Clienții beneficiază de zero comisioane la deschiderea și gestionarea contului de salariu, la emiterea și administrarea cardului MasterCard, dar și la retragerile de numerar de la bancomatele Garanti Bank, sau la interogarea soldului în rețeaua băncii. 


Garanti Bank oferă bonusuri suplimentare clienților care, odată cu deschiderea unui cont de salarii, aleg și un produs dedicat economiilor. 
 
De ce ați ales să lansați o campanie de salarii în a doua parte a anului?


Garanti Bank lansează periodic campanii atractive pentru clienții săi, pe tot parcursul anului. Toamna, însă, este perioada în care oamenii își evaluează resursele, se gândesc cum să mai scadă din cheltuieli, mai ales după concedii. În același timp, pentru că vara, de obicei, se relaxează, ei încep toamna cu forțe proaspete și cu o disponibilitate mai mare de a se implica în proiecte noi sau de a face o schimbare. 


Prin campania “Bani deoparte ai pus și de 10 ori ești câștigat”, ne-am propus să fim alături de clienții noștri și să le oferim sprijinul nostru la fiecare pas important pe care îl fac, începând cu gestionarea veniturilor.  


“Bani deoparte ai pus și de 10 ori ești câștigat” este, în același timp, o inițiativă prin care vrem să le oferim clienților noștri o alternativă sănătoasă de autofinanțare a proiectelor. Punem astfel accent, în cadrul campaniei, și pe ideea de a pune bani deoparte, oferindu-le clienților noștri sfaturi practice cu privire la modul în care pot strânge bani, din momentul în care încep să încaseze salariul la Garanti Bank.


Care sunt beneficiile pentru clienții care aleg să încaseze salariul la Garanti Bank?


Clienții beneficiază de zero comisioane la deschiderea contului de salariu, dar și la deschiderea unui depozit sau al unui cont de economii. In plus, au parte de reduceri semnificative la costul creditelor, pentru a-și putea refinanța creditele existente la alte banci sau pentru a-și putea finanța obiectivele imediate.


Ce avantaje ar avea ulterior clienții care fac o astfel de acțiune?


În primul rând, clienții vor avea un card de debit pe care primesc bonus pentru cumpărăturile efectuate. Este un card MasterCard, acceptat atât la tranzacțiile în țară, cât și în străinătate, sau în mediul online.


Un alt avantaj cu impact semnificativ în bugetul clientului este faptul că, din momentul în care aleg să deschidă un cont de salarii, alături de un depozit sau un cont de economi, Garanti Bank îi va ajuta să economisească de azi pentru planurile de mâine, cu recurență, explicându-le când este mai potrivit să ia un credit și când să își folosească propriile economii.


De aceea, dacă în perioada în care se derulează campania, clienții reușesc să pună o sumă minimă deoparte, vor primi timp de trei luni, de zece ori bonusul standard pentru cumpărăturile efectuate prin intermediul cardului de debit. 


In paralel, ei vor beneficia de de dobânzi foarte bune la credite, astfel încât să-și poată reduce rata prin refinanțare sau să susțină mai ușor ratele la un eventual credit nou. De asemenea, comisioanele se reduc.


Odată ce au optat pentru a încasa salariul la Garanti Bank, clienților nu li se va percepe niciun comision pentru gestionarea contului, emiterea și administrarea cardului MasterCard, sau pentru retragerea de numerar de la bancomatele băncii sau la interogarea soldului în rețeaua băncii.


Pentru ce tip de produse de economisire preferă clienții Garanti să opteze și cum se explică aceste preferințe (ex: depozite, conturi de economii)?


Depozitele sunt, cu siguranță, produsele cel mai ușor de înțeles si de care clienții întreabă frecvent. Nu toată lumea, însă, dispune de sume de bani pe care să îi depună la un moment dat într-un depozit și care care să le asigure rezerva pentru oportunități sau pentru planurile pe care le au. 


Obiectivul pe care îl avem este să le arătăm clienților noștri cum să pună bani deoparte. Pentru asta avem contul de economii care recompensează clienții care reușesc să economisească lună de lună. Din perspectiva numărului de clienți, există o nevoie mai mare pentru conturile de economii decât pentru produsele de depozit.


Cât de importată este consilierea în decizii care privesc economiile?


Raportat la economisire, Garanti Bank pune accent pe crearea unor planuri personalizate, în urma discuțiilor cu clientul, pentru a stabili un obiectiv concret, fezabil și modalitățile de a-l atinge, ținând cont de nevoia, cheltuielile și veniturile fiecăruia. Consilierea este, astfel, esențială în luarea celor mai bune decizii pe termen mediu sau lung. 


Vezi aici detalii despre campania Garanti Bank