www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



BRD nu a inchis contul timp de 7 ani, desi nu l-am utilizat. Ce pot sa fac?

Autor: Bancherul.ro
2016-06-05 21:48

"Acum zece ani, in 2006, am deschis un cont la BRD in care mi se depunea salariu....pana in 2009 am utilizat acel cont care avea si o limita de credit. Dupa ce am achitat limita de credit nu am mai utilizat acel cont, eu imi aduc aminte ca l-am inchis....dar astazi , imi ajunge o scrisoare de la BRD in care mi se precizeaza ca trebuie sa-mi achit suma restanta....cu alte cuvinte contul nu a fost inchis, in acelasi timp banca luand din limita de credit....ajungand in 2016 cu -2000 Ron.....


Cum este posibil ca timp de 7 ani banca a utilizat banii fara sa ma anunte....cand nu au avut banii mi-au trimis scrisoare. Banca fata de clienti nu are nicio responsabilitate....nu trebuie sa te anunte? Adica nu este un an, sunt 7 ani......", se plange un cititor al site-ului Reclamatiibanci.ro, dedicat rezolvarii problemelor dintre banci si clientii acestora.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro


Stimata doamna,


Am intrebat reprezentantii BRD care este procedura bancii in astfel de cazuri, iar raspunsul a fost urmatorul:


- contul curent, cardul, limita de credit aferenta unui cont de salariu sau nu (Descoperit Autorizat de Cont – DAC) sunt produse de sine statatoare, fiecare cu contractul lui;


- astfel, daca de exemplu clientul preda bancii cardul, nu inseamna ca automat vor fi inchise si celelalte produse: cont, DAC;


- pentru ca acest lucru sa se intample, clientul trebuie sa comunice bancii care ii sunt intentiile si sa completeze cereri de inchidere cont si limita de credit (comunicarea client – banca este esentiala, pentru ca altfel mergem doar pe intentii);


- in lipsa acestor instructiuni scrise din partea clientului, banca nu poate inchide produsele


Vezi aici raspunsul complet


Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam