OTP Bank România (OBR) anunţă că serviciul său de Internet Banking a fost, astăzi, ţinta unei acţiuni de tip phishing. Astfel, o parte dintre clienţi au primit un e-mail scris din partea băncii în care erau invitaţi să îşi acceseze contul prin intermediul unui link care îi direcţiona către un site fals al băncii. Ca urmare a acestei acţiuni, banca îşi anunţă, o dată în plus, clienţii să acceseze serviciul OTP direkt numai de pe website-ul www.otpbank.ro.rnrnTentativa a fost semnalată de mai mulţi clienţi ai băncii, care au sesizat modul atipic in care aceasta a comunicat cu ei. Astfel, clienţii invitaţi să acceseze rubrica my account activity erau ulterior direcţionaţi către un site fals al OTP Bank, unde li se cerea să introducă ultimele 10 cifre şi codul de acces. La o privire mai atentă s-a putut observa că site-ul care copia întocmai homepage-ul băncii nu era găzduit pe domeniul otpbank.ro, ci era locat în SUA. Orice date introduse în partea dedicată serviciului OTPdirekt erau memorate şi clientul era direcţionat ulterior către site-ul adevarat, tot pe homepage.rnrnBanca îşi anunţă clienţii că utilizatorii de carduri nu au fost afectaţi, întrucât pe site-ul fals nu li s-a solicitat PIN-ul cardului, codul CVC şi alte date de identificare. Mai mult, datorită unei identificări dinamice, clienţii serviciului OTPdirekt sunt protejaţi de un astfel de atac. De asemenea, OBR doreşte să îşi avertizeze clienţii să nu răspundă niciunei solicitări care contravine modului obişnuit de comunicare al băncii cu clienţii.rnrnInstituţia le mulţumeşte tuturor celor care au semnalat neregularitatea şi au ajutat, astfel, la eliminarea rapidă a tentativei de fraudă.rnrnOTP Bank România este membrǎ a OTP Group, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrală şi de Est. În afara Ungariei, OTP Bank are operaţiuni în Romania, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ukraina, Slovacia, Serbia. OTP Group deserveşte nu mai puţin de 13 milioane de clienţi, în 9 ţări, prin intermediul a 1500 de unitati teritoriale, prin intermediul retelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.rnrn
Nu există comentarii pentru această știre.
„Ca urmare a neîndeplinirii de către Dvs. a obligațiilor de plată convenite prin contractul de credit, Banca urmează să efectueze demersurile legale pentru recuperarea creanței. Dosarul Dvs. de credit se... detalii
Ultima lovitură a echipei speciale Bana-Leia-Rona din reclama Icredit: te bagă în Biroul de Credit, apoi îți vine în ajutor cu ștergerea din baza de date a datornicilor, pentru a... detalii
Problemele cu funcționarea serviciilor bancare furnizate de Intesa Sanpaolo Bank România pentru clienții preluați de la First Bank continuă. Banca nu a reușit să rezolve nici în a treia zi... detalii
Prima zi în care foștii clienți First Bank ar fi trebuit să folosească aplicația noii bănci, Intesa, a fost una de coșmar: nu s-a putut accesa aplicația Intesa, banca nu... detalii
Sunt despăgubit în cazul unei fraude online cu cardul?
Acum Revolut nu doar că-ți face poprire pe cont, dar îți ia și toți banii
Ce înseamnă "Acest tip de împrumut are un grad ridicat de risc financiar"?
După 10 ani de la închiderea contului, BRD m-a anunțat că am o datorie de 1.000 de lei
A pus un anunț pe OLX și s-a trezit cu contul bancar golit
Am ținut-o din IFN în IFN, la bancă n-am îndrăznit, și uite ce-am pățit
BRD nu va mai taxa conturile inactive
Revolut nu doar că nu-i poate bloca pe hoți, dar nici măcar nu știe că s-a produs o fraudă (actualizat cu explicațiile Revolut)
Dacă te sună cineva să-ți dea bani pe acțiunile din Cuponiadă, este o înșelătorie (Revolut vine cu explicații)
Abuz și lăcomie la refinanțarea unui credit