BANCI | Stirea Zilei

Noi carduri co-branded sustinute de MasterCard

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-10-25 13:20

MasterCard Europe a susţinut lansarea a 5 programe co-branded împreună cu instituţiile financiare partenere din România, în primele 10 luni ale anului. Cardurile se adresează unor categorii diverse de public, în funcţie de interese şi comportament: persoane care călătoresc frecvent cu avionul sau clienţi fideli ai anumitor comercianţi. Noile produse completează cele aproximativ 50 de programe de carduri co-branded şi multi-merchant pe platformă MasterCard existente pe piaţa locală, anunta compania.

„În prezent, clienţii instituţiilor financiare au nevoie de mai mult decât un simplu instrument de plată, de aceea încurajăm şi susţinem diversificarea ofertei emitenţilor”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Moldova, MasterCard Europe. „Clienţii beneficiază de tehnologii de ultimă generaţie, cum ar fi PayPass, 3D Secure, cardul cu display, cardurile putând fi de debit, credit sau prepaid, dar şi de beneficii suplimentare, cum sunt asigurările, serviciile de asistenţă sau concierge. La acestea se adaugă reducerile la comercianţi de top, internaţionali sau locali, acordate posesorilor de carduri premium prin intermediul MasterCard Premium Collection sau MasterCard Elite.

Tocmai datorită beneficiilor suplimentare oferite de retailerii parteneri, cardurile co-branded se bucură în continuare de o mare popularitate. Reducerile, punctele de fidelitate, plata în rate fără dobândă – toate acestea aduc avantaje certe, deopotrivă pentru consumatori şi comercianţi. În plus, este foarte important ca produsul să se adreseze categoriei de public potrivite, pentru că tendinţa pe piaţă la ora actuală este , mai degrabă decât . Acesta este şi motivul pentru care efectuăm studii de piaţă, care să ne permită să identificăm şi să ne adresăm fiecărui segment de clienţi cu produsele potrivite.”

Programe de carduri co-branded lansate în 2010

Partenerii financiari alături de care MasterCard a dezvoltat programe co-branded în 2010 sunt BRD Finance, Libra Bank, BCR şi, cel mai recent, Alpha Bank:

• Oferte speciale la Altex şi Media Galaxy – BRD Finance a lansat două carduri de credit cu Altex şi Media Galaxy, prin intermediul cărora posesorii au acces la promoţii speciale în cadrul celor două lanţuri de magazine.
• Reduceri pentru cititoarele Eva.ro – Libra Bank a lansat împreună cu portalul pentru femei Eva.ro un card cu dublă funcţionalitate, de debit şi credit, ce oferă reduceri la comercianţii parteneri. Printre aceştia, se numără magazine, centre de fitness şi wellness, cabinete medicale, saloane cosmetice, cafenele, restaurante şi baruri.
• Puncte de fidelitate pentru zboruri cu avionul – BCR şi Wizz Air au lansat primul card co-branded pe segmentul de zboruri low-cost din România. Utilizatorii acumulează puncte de loialitate la fiecare plată cu cardul pentru produsele şi serviciile Wizz Air (bonus 4%) şi atunci când plătesc la orice comerciant (bonus 2%).
• Avantaje pentru abonaţii Cosmote – Alpha Bank şi Cosmote România oferă posesorilor 3% reducere la plata cu cardul a facturilor telefonice, precum şi 3% reducere pentru telefoanele şi accesoriile cumpărate din magazinele Cosmote. În plus, pentru toate cumpărăturile realizate la alţi comercianţi şi achitate cu cardul, primesc de la bancă 1% din valoarea tranzacţiei.

„Studiile comandate de noi arată că motivele care îi determină pe consumatori să achiziţioneze un card co-branded sunt recompensele permanente, beneficiile oferite de apartenenţa la grupul de clienţi fideli ai unei anumite organizaţii şi promoţiile cu caracter periodic. Experienţa internaţională a MasterCard în astfel de parteneriate a permis instituţiilor financiare să îşi segmenteze eficient portofoliul şi să acopere diversele cerinţe ale consumatorilor”, adaugă Cosmin Vladimirescu.

Cel mai mare număr de programe de carduri co-branded şi multi-merchant din România a fost emis de instituţiile financiare partenere pe platformă MasterCard.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii