BANCI | Interviu

Maria Cristina Matei, ING: Clientii vor fi tot mai bine informati si mai atenti la ofertele de pe piata

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-09-13 07:33

Intraţi mai târziu pe piaţa serviciilor bancare pentru persoane fizice, olandezii de la ING susţin că sunt în plan cu achiziţia de clienţi noi şi pariază mai departe pe formula "produse puţine, bune şi servicii recunoscute prin calitate".

Piaţa bancară va fi mai "mobilă" în urma aplicării noilor prevederi privind contractele de credit, preţurile creditelor vor fi mult mai transparente, iar consumatorul va putea compara mult mai uşor ofertele băncilor, în condiţiile în care oricum este din ce în ce mai bine informat şi mai atent la diferitele opţiuni de pe piaţă, spune Maria Cristina Matei, director general adjunct (vicepreşedinte) pe retail al ING Bank.

"Agitaţia care s-a creat în ultima perioadă nu face bine nimănui, însă emoţiile sunt foarte puternice pentru că au şi fost multe abuzuri în trecut, iar ordonanţa 50 a adăugat o stare de emoţie nouă pentru că s-a văzut în ea o posibilitate de a se ajunge la preţuri diminuate, scrie Ziarul Financiar

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Bancile incep sa-si asume o responsabilitate sociala pentru consumatori

• În România, intermedierea financiară este săracă (25% din PIB). Drumul e lung (media europeană este de 90% din PIB), indiferent dacă e pace sau război • Indicatorii de prudențialitate ai industriei bancare sunt foarte detalii

Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romani, iar bancile au profitat

Cresterea preturilor si a dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romanii indatorati la banci, care si-au putut plati ratele gratie salariilor tot mai ridicate, bancile avand astfel de castigat. Majoritatea celor care au recurs la ajutorul CSALB detalii

 



 

Ultimele Comentarii