La departamentul de reclamatii al Volksbank nu raspunde nimeni?

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2008-11-19 11:51 Ultima actualizare: 2008-11-19 11:51

Scadentare intocmite gresit, operatiuni de schimb valutar facute fara acordul clientului, lipsa de comunicare cu clientul pentru a-l anunta, a-i explica si a-i rezolva problemele. Cam asa se rezuma relatia dintre Volksbank si un client al sau, relatata mai jos de un cititor:rnrn”Buna ziua,rn Va relatez pe scurt problemele mele cu aceasta banca.rn rn1. In septembrie am luat un credit pentru achizitionarea unei masini.rnPe 5 septembrie s-a semnat contractul, si conform scadentarului prima zi de plata e 3.11.2008, ultima fiind 01.10.2012 ( 48 luni ).rnAm achitat in 30.10.2008, valoarea din scadentar.rnrnAzi 11.11.2008, verificind contul, am observat ca mi-au extras din contul de RON si s-a facut un schimb valutar de 400 CHF, fara aprobarea mea. Am sunat la filiala si m-au trimis la sediul central, unde am aflat ca de fapt scadentarul a fost facut gresit si ca prima rata trebuia platita in 01.10.2008. rnrnToti angajatii VOLKSBANK se discupla de orice problema, mai mult decat atat, dupa ce am vorbit cu ei o ora la telefon, mi-au trimis un nou scadentar decat cel pe care l-am semnat si m-au asigurat ca nu va mai fi nici o problema. rnrnCe ma sfatuiti sa fac in acest caz? Am facut si o reclamatie la ANPC , as fi vrut si la departamentul de reclamatii VOLKSBANK, dar nu raspunde nimeni ( voi face in scris oricum )rn rn2. In data de 20.10.2008 am facut online OP-uri catre trezoreria statului in valoare de 2600 RON. A doua zi, observ ca mi s-au mai luat din cont inca 2600 RON pentru aceleasi plati. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu verificam contul?Pana la urma s-a rezolvat dupa ce le-am zis sa rectifice greseala.rn rnMentionez ca nu am fost instiintata niciodata de ce s-a intamplat, a trebuit sa descopar eu si sa ii sun.rn rnCum ar putea fi penalizati acesti incompetenti?”rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

Pentru BRD nu există soluții pentru plata restanțelor la credit, ci doar executare silită

„Ca urmare a neîndeplinirii de către Dvs. a obligațiilor de plată convenite prin contractul de credit, Banca urmează să efectueze demersurile legale pentru recuperarea creanței. Dosarul Dvs. de credit se... detalii

Echipa specială Bana-Leia-Rona te bagă în Biroul de Credit iar combinatorul lor te scoate pe bani grei

Ultima lovitură a echipei speciale Bana-Leia-Rona din reclama Icredit: te bagă în Biroul de Credit, apoi îți vine în ajutor cu ștergerea din baza de date a datornicilor, pentru a... detalii

Client First Bank, preluat de Intesa: "de 6 zile nu funcționează nimic! Nu pot să fac plăți și nu am acces la cont!"

Problemele cu funcționarea serviciilor bancare furnizate de Intesa Sanpaolo Bank România pentru clienții preluați de la First Bank continuă. Banca nu a reușit să rezolve nici în a treia zi... detalii

Trecerea clienților First Bank la Intesa a început cu stângul: aplicația și telefoanele nu au funcționat

Prima zi în care foștii clienți First Bank ar fi trebuit să folosească aplicația noii bănci, Intesa, a fost una de coșmar: nu s-a putut accesa aplicația Intesa, banca nu... detalii