BANCI | Stirea Zilei

La departamentul de reclamatii al Volksbank nu raspunde nimeni?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-11-19 11:51

Scadentare intocmite gresit, operatiuni de schimb valutar facute fara acordul clientului, lipsa de comunicare cu clientul pentru a-l anunta, a-i explica si a-i rezolva problemele. Cam asa se rezuma relatia dintre Volksbank si un client al sau, relatata mai jos de un cititor:

"Buna ziua,
Va relatez pe scurt problemele mele cu aceasta banca.

1. In septembrie am luat un credit pentru achizitionarea unei masini.
Pe 5 septembrie s-a semnat contractul, si conform scadentarului prima zi de plata e 3.11.2008, ultima fiind 01.10.2012 ( 48 luni ).
Am achitat in 30.10.2008, valoarea din scadentar.

Azi 11.11.2008, verificind contul, am observat ca mi-au extras din contul de RON si s-a facut un schimb valutar de 400 CHF, fara aprobarea mea. Am sunat la filiala si m-au trimis la sediul central, unde am aflat ca de fapt scadentarul a fost facut gresit si ca prima rata trebuia platita in 01.10.2008.

Toti angajatii VOLKSBANK se discupla de orice problema, mai mult decat atat, dupa ce am vorbit cu ei o ora la telefon, mi-au trimis un nou scadentar decat cel pe care l-am semnat si m-au asigurat ca nu va mai fi nici o problema.

Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz? Am facut si o reclamatie la ANPC , as fi vrut si la departamentul de reclamatii VOLKSBANK, dar nu raspunde nimeni ( voi face in scris oricum )

2. In data de 20.10.2008 am facut online OP-uri catre trezoreria statului in valoare de 2600 RON. A doua zi, observ ca mi s-au mai luat din cont inca 2600 RON pentru aceleasi plati. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu verificam contul?Pana la urma s-a rezolvat dupa ce le-am zis sa rectifice greseala.

Mentionez ca nu am fost instiintata niciodata de ce s-a intamplat, a trebuit sa descopar eu si sa ii sun.

Cum ar putea fi penalizati acesti incompetenti?"

Comentarii

Morosanu Liliana
Bataie de joc
Am un credit de nevoi personale la Pireus Bank. Am lista cu rate lunare de 330 ron...dupa circa 5 luni a crescut la 375 ron iar acum m-am trezit ca am de achitat o rata de 420 de ron...e bataie de joc.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii