BANCI | Profil

Intesa Sanpaolo Bank deruleaza prima campanie de imagine in Romania

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-11-21 09:57

Intesa Sanpaolo Bank Romania, parte a grupului Intesa Sanpaolo – una dintre primele 10 instituţii financiare din lume, derulează în prezent prima campanie TV de imagine. Campania instituţionala face parte dintr-un proiect internaţional de comunicare şi promovare la nivelul Europei Centrale şi de Est a băncii mama – Grupul Intesa Sanpaolo.

Astfel campania este difuzată concomitent în toate cele 13 ţări din regiune în care Intesa Sanpaolo a investit, marcând astfel etapa finală a procesului de rebranding internaţional al grupului. Obiectivul campaniei este de a comunica stabilitatea conferită de apartenenţa fiecarei bănci din regiune la unul dintre cele mai importante şi solide grupuri financiare internaţionale.

Spot-ul TV a fost realizat de agenţia Saatchi&Saatchi Italia, împreuna cu regizorul german – Matthias Zenter. În România planificarea media s-a realizat cu ajutorul agenţiei Brand Connection şi a inclus un mix între canalele PRO TV, TVR2 şi PRO Cinema. Campania de imagine a fost susţinută şi de o nouă platformă online a băncii concepută de agenţia de web design Emblem. Noul design al web site-ului băncii www.intesasanpaolobank.ro are o formulă grafică deosebită, conform noii identităţi vizuale globale a Grupului Intesa Sanpaolo.

"Intesa Sanpaolo Bank Romania şi-a propus să fie recunoscută ca o bancă inovativă cu acoperire naţională şi un lider al calităţii produselor şi serviciilor oferite clienţilor. Desemnată recent banca cu cea mai dinamică dezvoltare ca urmare a performanţelor înregistrate în cursul acestui an, Intesa Sanpaolo Bank va continua strategia de creştere organică pe piaţa locală. Campania de imagine va fi urmată în viitorul apropiat şi de alte strategii de promovare axate pe produsele oferite de bancă, atât persoanelor fizice, cât şi companiilor", a declarat Riccardo Parasporo, Director general adjunct Intesa Sanpaolo Bank.

Intesa Sanpaolo Bank este numele sub care activează banca pe piaţa locală de la începutul acestui an (14.01.2008), ca urmare a strategiei de rebranding la nivel global a grupului Intesa Sanpaolo. În urma fuziunii la nivel global dintre grupurile Intesa şi Sanpaolo IMI, banca a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, România devenind o piaţă strategică şi o prioritate pentru extindere alertă a noului grup Intesa Sanpaolo. În prezent Intesa Sanpaolo Bank deţine o reţea de 84 unităţi teritoriale la nivelul întregii ţări.

Intesa Sanpaolo Bank

Intesa Sanpaolo Bank este parte a grupului Intesa Sanpaolo, una dintre primele 10 instituţii financiare din lume. Intesa Sanpaolo Bank a obţinut un profit net de 24,6 milioane lei (circa 6,7 milioane euro) în primele 3 semestre din acest an, în creştere cu 61% faţă de perioada similară din 2007. Activele totale ale băncii au ajuns la valoarea de 2 575 milioane lei (690 milioane euro) la sfârşitul lui septembrie 2008, în creştere cu 67% faţă de septemrie 2007.

Grupul Intesa Sanpaolo

Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante instituţii financiare din lume – locul 4 în Europa şi lider în Italia, având circa 20 milioane de clienţi. În Europa Centrală şi de Est, precum şi în Bazinul Mediteranean, Grupul deţine în principal bănci aflate în primele poziţii în topul marilor jucători din ţările respective, deservind circa 8 milioane clienţi în 13 ţări.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Cum poti primi dobanda pentru restul economisit la platile cu BT Pay

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu peste 12.000 de detalii

ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România È™i din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experienÈ›e în timp real, pe toate canalele, pentru clienÈ›ii săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii