BANCI | Profil

First Bank inchide unitati si reduce numarul angajatilor, in urma investitiilor in tehnologie

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-03-05 07:57

Dominic Bruynseels, Președinte Executiv FIRST BANK

First Bank, fosta Piraeus Bank, anunta ca va face mai multe investitii in tehnologie, ceea ce va determina inchiderea de unitati si reducerea numarului de angajati.

Intr-un comunicat al bancii se arata urmatoarele:

Consiliul de Administrație al FIRST BANK a aprobat direcțiile strategice ale băncii pentru 2019.

First Bank accelerează procesul de digitalizare și își regândește procesele interne pentru a sprijini integrarea noilor tehnologii.

Banca vizează creșterea cotei de piață atât organic, prin lansarea de produse optimizate, cât și prin posibile achiziții.
 
Investiții de 7,5 milioane de euro în tehnologie și date 

Pentru a răspunde noilor preferințe și exigențe ale clienților, banca va investi 7,5 milioane de euro în tehnologie și își va consolida capacitatea internă de a genera procese mai eficiente, rapide și mai fluente.
 
Investițiile în digitalizare au ca obiectiv, printre altele, optimizarea proceselor existente și reconfigurarea sistemelor de analiză și raportare.

Toate aceste optimizări vor duce la diminuarea timpului de procesare a solicitărilor cu aproximativ 50% și vor reduce timpul de răspuns al băncii către clienții săi. Soluțiile de digitalizare vor fi testate, analizate și implementate treptat în următoarele 20 de luni. 
 
„Clienții noștri își doresc din ce în ce mai mult să poată realiza operațiuni bancare oricând și oriunde. O aplicație de mobile banking este acum mai apreciată decât proximitatea unui bancomat sau a unei unități bancare. Anul trecut, în Europa Occidentală, aproximativ 20% din clienți au vizitat mai puțin de o dată pe an o unitate bancară, și numărul lor este în creștere. Dorim să satisfacem aceste așteptări și să conturăm o organizație flexibilă și cu viziune, care să poată anticipa ritmul rapid de schimbare a preferințelor clienților. În același timp, dorim să ne asigurăm clienții că, prin consultanții noștri, vom rămâne alături de ei oricând au nevoie de asistență personalizată, care depășește limitele tehnologiei moderne ”, a declarat Dominic Bruynseels, Președinte Executiv FIRST BANK.
 
Redesenarea proceselor pentru a oferi echilibrul optim între tehnologie și contactul uman

La nivel global peste 70% dintre bănci consideră că prioritară este dezvoltarea capacității de a creea soluții bancare noi pentru clienți. Această tendință definește sectorul bancar, care trebuie să integreze rapid noi servicii pentru a răspunde provocărilor propuse de companiile de tip Fintech care oferă, parțial, servicii bancare.
 
„Dorim să folosim din ce în ce mai mult avantajele oferite de automatizare și de utilizarea inteligentă a datelor, astfel încât să răspundem mai bine nevoilor clienților noștri. Vom completa această nouă abordare cu o Echipă Mobilă de Vânzări care va oferi consultanță. Am observat că nevoia clienților noștri de interacțiune umană rămâne actuală în situații care implică soluții bancare personalizate,” a declarat Dominic Bruynseels explicând strategia băncii.
 
Compania va crea în lunile următoare o Echipă Mobilă de Vânzări formată din aproximativ 150 de persoane.
 
Ajustarea proceselor va implica modificări aduse fluxurilor de lucru, reconfigurarea structurală a organizației pentru a evita activitățile redundante și o revizuire a structurii rețelei teritoriale de unități. În funcție de profitabilitatea și potențialul de dezvoltare comercială a zonelor geografice în care se află, o parte dintre unități vor fi comasate, iar altele vor fi închise, simultan cu reducerea corespunzătoare a numărului de angajați atât la nivelul rețelei, cât și la nivelul sediului central.
 
În următoarele 6 luni, toate aceste procese vor avea loc în paralel. Estimăm că transformările vor deveni vizibile în trimestrul 3 al anului 2019. Primele noi soluții bazate pe digitalizare și tehnologie vor fi lansate în cursul trimestrelor 3 și 4 ale anului 2019, iar procesul complet de digitalizare va fi finalizat în cursul anului 2020.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Cum poti primi dobanda pentru restul economisit la platile cu BT Pay

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu peste 12.000 de detalii

ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii