ECONOMIE | Vodafone

Cum isi bat joc de clienti angajatii Vodafone

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-12-04 09:13

In magazinul Vodafone de pe Lipscani, in centrul vechi din Bucuresti, intra o doamna si se aseaza in spatele meu, la coada. La doar doua dintre cele patru ghisee exista cineva care se ocupa de clienti, dar sunt ocupati cu alte persoane. La o masuta dintre doua ghisee sta insa un alt angajat al Vodafone, in fata unui laptop. Asteptam destul de mult.

Intre timp, in magazin mai intra o persoana, apoi inca doua, dar cele doua ghisee nu se elibereaza, sunt probleme de rezolvat. In magazin intra a patra persoana.

Doamna care intrase dupa mine isi pierde rabdarea si intreaba daca nu mai exista altcineva care ne-ar putea servi. Angajatul din fata laptopului rapunde sec: “Nu, asteptati sa se elibereze colegii!”

Mai trec minute bune, dar colegii nu se elibereaza. Cele doua ghisee libere raman pustii, cei cinci clienti asteapta, iar angajatul de la masuta isi vede de treaba la laptop.

Dupa ceva timp, doamna intreaba: “dar aici nu exista un sef care sa vina sa ajute cand e aglomeratie?” Angajatul Vodafone ocupat la laptop raspunde cu un ton si mai intepat, probabil pentru ca s-a simtit cu musca pe caciula: “Ba da, eu sunt seful!” Atat. Si isi muta iar privirea in laptop.

In fata acestei sfidari, doamna, mult mai in varsta decat baiatul care a spus ca e seful magazinului, incepe sa-l certe destul de suparata: “Daca sunteti seful, atunci nu credeti ca ar trebui sa veniti la ghiseu sa serviti clientii, ca sa nu stam atat de mult la coada?”

Dar seful de magazin nu a fost de acord: “Nu, pentru ca eu am alta treaba!”. Doamna a fost cea care a cedat si intr-un final a plecat, urmata de alt client Voldafone.

Dupa cinci-zece minute, cand in magazin mai eram doar eu, pe usa a intrat grabit un alt angajat Vodafone si s-a asezat la al treilea ghiseu, nu inainte de a fi certat pentru ca a intarziat de seful lui de la masuta.

Daca seful magazinului Vodafone din centrul Capitalei isi bate joc de clienti in acest fel, imaginati-va ce se intampla in restul magazinelor Vodafone din Romania.

Raspuns

Stimate domn,

Intr-adevar, si eu cred ca seful magazinului Vodafone ar fi trebuit sa treaca la ghiseu pentru a servi clientii, mai ales ca angajatul care ar fi trebuit sa faca asta lipsea din birou.

De asemenea, este surprinzatoare atitudinea dispretuitore a sefului magazinului fata de clienti.

Sfatul meu este sa renuntati la serviciile Vodafone, mai ales ca exista firme de telefonie concurente cu oferte mai bune.

De asemenea, puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor (ANPC), insa mai intai trebuie sa faceti o reclamatie la Vodafone, pe site-ul www.vodafone.ro, la acest link, iar daca nu sunteti multumit de raspuns, atunci completati reclamatia de pe site-ul ANPC la acest link.

Citeste articolul integral pe Reclamatiibanci.ro

Comentarii

d
vodafone
Angajatii Vodafone sunt insolenti cu clientii si slab pregatiti in domeniul in care activeaza. Daca intrebi pe trei dintre ei acelasi lucru primesti trei raspunsuri diferite. Nu inteleg care sunt criteriile de angajare dar ar fi bine sa ii instructeze inainte sa ii trimita in magazine.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Vodafone



Contract incheiat abuziv de Vodafone. Ce pot sa fac?

"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone. In Noiembrie 2021 am fost contactat telefonic, de un detalii

Vodafone nu vrea sa-mi anuleze o factura pentru un contract reziliat. Ce pot sa fac?

"Am abonament la Vodafone de mai bine de 5 ani. Pana acuma sa zic ca nu am avut probleme. În urma cu o luna am fos sunat de către un reprezentant Vodafone pt a-mi prezenta o noua oferta, după lungi discuți am fost convinsa sa mai închei încă 2 detalii

Vodafone ma taxeaza exagerat de mult, pentru cost suplimentar. Ce pot sa fac?

"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv detalii

Reteaua Vodafone a picat in Tulcea

Reteaua Vodafone a picat in Tulcea, ne-a transmis un cititor. "6.11.2020 reteaua Vodafone a cazut in Tulcea. Se ocupa oare cineva de asta?" este mesajul primit de la un cititor. Vodafone nu a anuntat, pana in prezent, daca sunt probleme de semnal cu reteaua de detalii

 



 

Ultimele Comentarii