RECLAMATII BANCI | Educatie financiara

Cum inchid un card Cetelem activat fara acordul meu?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-12-31 09:44

"Am cumparat ceva de la Flanco in rate si am primit un card Cetelem, dar pe care nu l-am folosit. Totusi, am aflat ca el a fost activat, fara acordul meu, astfel ca a trebuit sa achit un comision lunar, desi nu l-am folosit.

Acum vreau sa fac un credit, dar pentru a ma incadra trebuie sa inchid cardul Cetelem.

Le-am cerut prin telefon sa-mi inchida cardul si mi-au spus ca o sa-mi trimita prin e-mail formularul de inchidere a cardului, dar nu mi l-au trimis nici acum, dupa doua zile, iar la telefon nu mai raspund", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Va rog sa ma ajutati."

Raspuns ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Am trimis la Cetelem reclamatia dumneavoastra, iar raspunsul primit este urmatorul:

“Va confirmam ca am luat legatura cu clientul care a depus reclamatia si a fost trimis pe e-mail formularul de inchidere a cardului. Multumim pentru sprijn.”

Asadar, completati formularul de inchidere a cardului si trimiteti-l la Cetelem, pentru indeplinirea formalitatilor. (raspunsul complet)

Comentarii

oros stefan
buna ziva
Buna ziva vreau sa anchid cardul cetelem am luat 1600 ron si amdat anapoi 3800ron si mai trebe sal platesc?? cum este asa ceva ce legea aveti ? daca nu anchideti cardul dau declarati bag la judacatorie!!!!!!

Vasile Coman - Bancherul.ro
inchidere card Cetelem
Va rog sa-mi trimiteti un email la vasile.coman@bancherul.ro sau sunati-ma la 0723292899 ca sa va ajut sa inchideti cardul Cetelem.

zaharia stefanel daniel
dator
am o rata facuta la cetelem as dori sa o platesc sunatima 00447438977873

Robert Alexandru
Cetelem: aplicația online nu vede conturile, telefonul fix se închide la apelare, telefonul mobil „momentan clientul nu poate fi apelat”
A devenit -practic- imposibil de comunicat cu Cetelem-ul. În aplicația online, click-ul pe conturi este urmat de „Contractul cu numarul ... nu a putut fi gasit” Apelul la telefonul cu număr de fix (021...) se întrerupe în chiar clipa în care ar trebui să înceapă să sune. Apelul la telefonul cu număr de mobil (075...) dă „momentan abonatul nu poate fi apelat”. Asta dincolo de faptul că evoluția sumei restante la creditul contractat este cel puțin misterioasă, plătind mai mult decât suma cerută suma rămasă de plată scade cu mai puțin decât dacă aș fi plătit suma minimă, iar o evidență a plăților NU există. Asta atunci când se poate contacta contul respectiv, pentru că în acest moment nici asta nu mai e posibil. Ce se întâmplă acolo?

Robert Alexandru
[RE]Cetelem: aplicația online nu vede conturile, telefonul fix se închide la apelare, telefonul mobil „momentan clientul nu poate fi apelat”
Din fericire, măcar aplicația online și-a revenit. Dar după multe încercări nereușite. Iar pagina de informații ... aparent nu există. Plus că bitdefender se plânge de un certificat de securitate ... nesecurizat ... Telefoanele (în timpul programului afișat) nu pot fi accesate, a rămas tot ca sus... Iar aritmetica la credit e ceva de soiul 10000 - 6000 = 6000. Strange!

Costache Cornelia Daniela
Sa închid un card cetelem
Vreau sa închid un card cetelem

Avram Georgeta
Card Cetelem
Neutilizat

Avram Georgeta
Card Cetelem
Neutilizat

Irina Brașoveanu
Card Cetelem neutilizat
Buna ,am cumpărat acum 2 ani ceva in rate , anul trecut în noiembrie am terminat de achitat rata . Singura problema este că atunci când am făcut rata ni s-a zis că vom primi un card Cetelem . Pe toată perioada ratei nu ni s&a mai zis nimic despre acest card ,nici nu am primit unul , ceea ce este deranjat și frustrant este că după ce am terminat de platit ratele nu s-a zis că trebuie să închidem cardul ceea ce am și solicitat sa facem . Nu înțeleg de ce din noiembrie până astăzi a fost totul ok , iar astăzi am primit mesaj precum că trebuie să achitam o sumă de bani pentru administrarea cardului care menționeaz că nici nu l-am primit dapai sa îl mai activez ! Asta este hoție curată

Blenci Mihail florin
O reclamație
Și eu am un card de la Flanco și nu l-am folosit a rămas banii pe card

Blenci Mihail florin
O reclamație
Și eu am un card de la Flanco și nu l-am folosit a rămas banii pe card

Blenci Mihail florin
O reclamație
Și eu am un card de la Flanco și nu l-am folosit a rămas banii pe card

Blenci Mihail florin
O reclamație
Și eu am un card de la Flanco și nu l-am folosit a rămas banii pe card

Blenci Mihail florin
O reclamație
Și eu am un card de la Flanco și nu l-am folosit a rămas banii pe card

Vasile Pop Coman - Bancherul.ro
Inchidere card Cetelem - Flanco
Daca nu folositi cardul Cetelem de la Flanco puteti trimite o cerere de inchidere a acestuia, prin e-mail, la adresa: relatii.clienti@cetelem.ro. Trebuie sa stiti ca Cetelem a decis sa plece din Romania, conform anuntului firmei-mama franceze, BNP Paribas: "BNP Paribas Personal Finance anunta demararea procedurilor de sistare a operatiunilor din Romania ale diviziei de consumer finance, Cetelem. Cetelem a inaintat catre autoritatile de resort documentatia necesara in vederea incetarii activitatii de acordare de credite de consum pe piata din Romania, in conformitate cu procedurile de reglementare. Cetelem va asigura continuitatea relatiilor de afaceri cu partenerii si clientii in baza contractelor de credit si carduri aflate in derulare pana la rambursarea integrala si la incetarea obligatiilor contractuale. BNP Paribas Personal Finance isi ia angajamentul de a indeplini in totalitate obligatiile fata de angajati, clienti, parteneri si autoritati de reglementare. Infiintata in Romania in anul 2005 sub brandul Cetelem, BNP Paribas Personal Finance a inregistrat succes din punct de vedere comercial, insa activitatea companiei nu a atins dimensiunea necesara pentru a putea absorbi investitiile majore in IT necesare pentru o pozitionare competitiva. Prin urmare, BNP Paribas Personal Finance a realizat o analiza strategica pentru a identifica optiunile existente in interesul clientilor si al personalului. Din pacate, nu s-a concretizat procesul de identificare a unui partener financiar care sa posede capacitatea de a defini si a asigura un viitor stabil pentru companie. In consecinta, BNP Paribas Personal Finance anunta demararea procedurilor de intrerupere a activitatilor sale in Romania. Grupul a inaintat catre autoritatile de resort documentatia necesara in vederea incetarii activitatii de acordare de credite de consum pe piata din Romania, in conformitate cu procedurile legislative in vigoare. Continuitatea activitatii pentru partenerii si clientii ce detin contracte si carduri de credit in derulare va fi asigurata pana la rambursarea integrala si incetarea obligatiilor contractuale. In aceasta perioada provocatoare, Cetelem va acorda, desigur, tot sprijinul necesar angajatilor sai. Aceasta decizie vizeaza doar activitatea Cetelem, fara impact asupra altor entitati ale BNP Paribas, care isi vor continua operatiunile si implementarea planurilor de dezvoltare in Romania."



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Cand bancile promoveaza creditele cu dobanda fixa, tu fii atent(a) la cea variabila!

De ce? Raspunsul e intuitiv: ne aflam intr-o etapa de scadere a dobanzilor, dupa ce acestea au atins un varf de crestere in 2023, din cauza inflatiei. Dobanzile fixe sunt recomandabile intr-o perioada cand nivelul acestora este redus si urmeaza un nou ciclu de detalii

Blocarea profitului din criptomonede in Blockchain este o metoda de frauda online

"Cum pot scoate banii mei profit din tranzacții cu bitcoin blocați în blockain să nu mai trimit bani înainte că mam săturat de minciuni și înșelat, vă mulțumesc de înțelegere și aștept răspuns", intreaba un cititor. "La fel prescriu mai detalii

Geolocalizarea, o masura de protectie impotriva fraudelor luata de ING Bank

ING Bank adopta o masura de protectie impotriva fraudelor online si cu cardul, in premiera pe piata bancara din Romania: geolocalizarea. Prin acest nou serviciu, disponibil in aplicatia Home Bank, ING detecteaza tranzactiile bancare facute de fraudatori, cu detalii

Mama mea de 74 de ani a facut 10 credite la IFN-uri si acum are de platit dobanzi de 4.000 de lei din pensia de 2.300 de lei. Ce pot sa fac?

„Mama mea, in varsta de 74 de ani, cu afectiuni neuronale nediagnosticate legal (pentru ca refuza un control ce ar putea duce la internarea ei, are 9 pisici de crescut) m-a anuntat ca a contractat peste 10 credite de la 10 IFN-uri si are de platit 4.000 de lei pe luna doar dobanzi din detalii

 



 

Ultimele Comentarii