BANCI | Interviu

Clientii Bancpost au fost tinta unui atac de tip phishing

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-12-23 22:32

Clientii Bancpost au fost supusi marti, 23 decembrie 2008 unei tentative de frauda prin intermediul E-mail-ului, prin metoda ‘phishing’, anunta banca.

Bancpost reaminteste clientilor sai ca banca nu trimite niciodata e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicita accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la Fastbanking, ori pentru a le cere informatii referitoare la nume de utilizator, parola, numar card, PIN card sau data expirarii acestuia.

Modalitatea de fraudare cunoscuta sub numele de ‘phishing’ consta in transmiterea de mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara.

Un mesaj de acest tip a fost transmis in data de 23 decembrie a.c. ca venind din partea Bancpost si solicita accesarea unui link catre o pagina web asemanatoare cu aplicatia de internet banking a bancii in scopul transmiterii datelor personale ale cardului (numar card, PIN card, data expirarii).

Mesajul, intitulat "Bancpost vă informează", îi anunţa pe clienţi că, începând cu 1 ianuarie 2009, serviciul Bancpost Fastbanking va fi obligatoriu şi pentru clienţii care deţin cardul Maestro Bancpost Millenium şi îi direcţiona către o pagină electronică unde li se cereau datele personale ale cardului, precum parola PIN, data expirării cardului şi numărul acestuia.

Desi s-au facut toate demersurile ca site-ul respectiv sa fie inchis, exista posibilitatea ca tentativa de fraudare se se repete. Ii avertizam pe clientii Bancpost sa nu dea curs nici unei solicitari prin care li se cere sa furnizeze date bancare personale confidentiale.

Mentionam ca securitatea sistemului Fastbanking nu a fost afectata nici un moment.

Pentru detalii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: +40 21 308 54 60 sau sa ne trimiteti intrebarile dumneavoastra la adresa fastbanking@bancpost.ro.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Bancile incep sa-si asume o responsabilitate sociala pentru consumatori

• În România, intermedierea financiară este săracă (25% din PIB). Drumul e lung (media europeană este de 90% din PIB), indiferent dacă e pace sau război • Indicatorii de prudenÈ›ialitate ai industriei bancare sunt foarte detalii

Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

DeÈ™i economia țării este dependentă de finanÈ›area pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanÈ›ii băncilor spun că populismul unor politicieni È™i instituÈ›ii reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori È™i instituÈ›iile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitaÈ›i Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) È™i Alexandru Păunescu detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romani, iar bancile au profitat

Cresterea preturilor si a dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romanii indatorati la banci, care si-au putut plati ratele gratie salariilor tot mai ridicate, bancile avand astfel de castigat. Majoritatea celor care au recurs la ajutorul CSALB detalii

 



 

Ultimele Comentarii