„Am înțeles de la Banca Transilvania că începând cu 24 noiembrie 2025 aplicația BT 24, care este o aplicație sau platformă dedicată persoanelor cu utilizare online a PC-ului, nu va mai funcționa.
(Mare greșeală din partea băncii) A fost singura aplicație cu o funcționare impecabilă față de alte aplicații mobile. A fost un ajutor considerabil pentru persoanele în vârstă și pentru cei cu probleme grave de vedere care nu pot folosi un telefon mobil din motivele menționate, la fel ca și vederea mea cu un singur ochi disponibil și o funcționalitate de doar 25%.
Nelocuind în țară, pentru a putea merge la o agenție bancară, am contactat Call Center-ul, care este un serviciu inutil al operatorilor care nu pot răspunde la întrebarea pusă doar pentru a vă informa că au luat act și o vor transmite mai departe și cineva vă va contacta. (M-au contactat după 2 săptămâni fără a putea rezolva problema).
Tot de la bancă am aflat că în loc de BT 24 va fi disponibilă doar aplicația mobilă BT Pay (care nu funcționează pe tabletă chiar dacă tableta este un dispozitiv mobil) și ceva hibrid cu funcționalitate redusă pentru PC, și anume BT Pay Web, care va funcționa pe PC dar în final pentru orice operațiune efectuată trebuie folosit și telefonul pentru validare???
Deci nu este o platformă de sine stătătoare ci trebuie să migreze mereu pe telefon. În această nouă situație ne dă și mai multe bătăi de cap în executarea operațiunilor bancare. Ce putem face în această situație, cei dintre noi cu deficiențe de vedere, fiind persoane fizice și nu „niște”.
Cu multumiri”
Stimate domn,
Banca Transilvania a anunțat că din 24 noiembrie va fi disponibilă varianta pentru desktop a aplicației BT Pay, pe care o veți putea folosi în locul BT 24. (vedeți aici detalii)
Cu privire la folosirea telefonului pentru validarea operațiunilor în BT Pay, aceasta este o măsură de securitate utilizată de toate băncile, pentru prevenirea fraudelor.
Operațiunile bancare din platformele de internet banking, pe PC-uri sau tablete, trebuie autorizate în aplicația mobilă sau prin mesaje/cod SMS, din motive de securitate.
Este și în beneficiul dumneavoastră ca orice plată să o autorizați de pe telefonul personal, la care doar dumneavoastră aveți acces.
Într-adevăr, tehnologia și digitalizarea sunt comode, însă sunt vulnerabile la fraude, motiv pentru care nu doar băncile, ci și alți furnizori de servicii, sunt nevoiți să adopte măsuri de securitate, care fac puțin mai complicate operațiunile.
Vezi articolul publicat de Întreabăbanca.ro
Ai și tu o întrebare? Scrie-ne aici și îți răspundem.
Nu există comentarii pentru această știre.
„Un prieten m-a pus coplatitor la un credit de 2.000 de lei luat de la IFN-ul Credius. El a plecat apoi din tara nu a platit creditul. Eu nu am... detalii
„Banca Transilvania m-a anunțat că trebuie să trec de la BT 24 sau Neo BT la BT Go, pentru că aceasta va fi singura aplicație pentru persoanele juridice. Cum se... detalii
„Am sesizat că din cotul meu au fost sustrași 205 lei Asigurare de viață.Eu nu mi amintesc să fi făcut una. Și cu este normal.Eu am cont la raiffaisen Bank,și... detalii
„Buna ziua, am mai multe IFN uri respectiv 9, as dori să întreb dacă nu mai fac față și trec 6 luni de neplata mă pot executa silit chiar daca... detalii
Ce drepturi legale am privind plata creditului, dacă ajung șomer?
Cum pot afla dacă am datorii la bancă pe numele meu?
Cum mi-au făcut credit la Revolut printr-o fraudă și au cumpărat criptomonede
Revolut poate obliga clienții să achite credite făcute prin fraude online?
Ce fac dacă nu pot folosi un telefon mobil pentru aplicația BT Pay?
Cum te ajută un cont bancar online să-ți gestionezi bugetul mai ușor
Cum ți se pot fura banii din cont, când vinzi ceva pe OLX
Cum se închid conturile inactive la BRD?
Ce trebuie să faci când ești sunat sau primești mesaj de la bancă
Dacă am făcut card cuiva, poate să facă bancă pe numele meu?