"Cand negociaza cu banca, consumatorii nu ar trebui sa se mai raporteze la cazurile din instanta", recomanda conciliatorii CSALB
Autor: Bancherul.ro
2021-07-01 07:53
Conciliatorii transmit sfaturi consumatorilor și recomandări către bănci, pentru o derulare mai eficientă a negocierilor în cadrul CSALB. Conciliatorii sunt personajele cheie în aceste negocieri pentru că intermediază găsirea unei soluții amiabile, iar la final propun o rezolvare pe care părțile o pot accepta sau o pot respinge. În 2021 peste 95% dintre soluțiile propuse de conciliatori în cadrul CSALB sunt acceptate de părți, mai ales că acestea au puterea unor hotărâri în instanță.
Camelia Popa este avocat și conciliator, cu o vastă experiență în companiile și autoritățile naționale, iar Valentin Cocean are experiență ca Partener în mai multe case de avocatură și a condus comisia de soluționare a litigiilor din cadrul Ligii Profesioniste de Fotbal.
- Cum ar trebui să-și formulize consumatorii cererea către CSALB, astfel încât să aibă șansele cele mai mari să convingă banca să intre în negociere?
Camelia Popa: Consumatorii ar trebui să-și cunoască în primul rând contractul și ce vor să obțină din partea băncii. De cele mai multe ori aceștia spun că își doresc reducerea ratei contractuale, însă nu cunosc cum anume s-a desfășurat contractul lor până în prezent.
De exemplu, solicită micșorarea dobânzii, deși dobânda lor este sub condițiile de piață! Chiar și așa, dacă nu avem o cerere bine pregătită, deoarece consumatorul nu știe să o formulize, din discuțiile purtate cu acesta reiese cu claritate ce își dorește, iar noi putem reformula cererea către bancă pentru a-l ajuta pe consumator și a-l direcționa spre ceea ce își dorea când a apelat la CSALB.
Ajută foarte mult să își expună și situația personală, medicală, de venituri, orice este nevoie pentru a dovedi ce cheltuieli și ce venituri are și din ce cauză nu mai poate plăti lunar rata din contract. Dacă un caz este mai grav atunci se observă o indulgență mai mare din partea băncii pentru că, evident, acel contract are șanse mici să se poată derula mai departe.
- După ce au intrat în negociere, după ce a intrat și banca în negociere, cum ar trebui să se comporte consumatorul pe parcursul negocierii?
Camelia Popa: Noi întîmpinăm greutăți din acest punct de vedere pentru că un consumator vrea totul! Vrea să obțină absolut totul din negocierea cu banca. Și atunci pot spune că abordăm și latura de educație financiară, în sensul că îi explicăm că și banca dorește să aibă unele beneficii în urma negocierii. Din păcate, mulți consumatori pleacă în acest demers de negociere de la ceea ce au citit pe internet sau de la ce a câștigat în instanță un alt consumator. Din confuziile acestea vin și așteptările nerealiste. Încerc să le explic de fiecare data că fiecare situație este diferită și trebuie abordată individual.
Fiecare contract este diferit chiar în portofoliul aceleiași bănci, pentru că se raportează la momente diferite de încheiere a contractului, la venituri diferite ale debitorilor, la destinații diferite pentru banii împrumutați.
- Sunt mai deschise băncile acum, în aceasta perioadă către negociere?
Camelia Popa: Aș spune că în continuare multe bănci merg pe strategiile standard, chiar dacă perioada de pandemie ar trebui să le determine să abordeze unele soluții combinate și adaptate situației de acum, dar și celei ulterioare pentru că nu ne oprim la această perioadă. Lucrurile trebuie văzute prin raportare la perioada ce urmează. Băncilor le-aș recomanda o mai mare deschidere spre mai multe soluții de identificat în cazul fiecărui consumator. Și o mai mare adaptabilitate la ce îi trebuie consumatorului astfel încât să ducă acest contract până la maturitate.
- Consumatorii se pot adresa CSALB de mai multe ori pentru diferite aspecte din același contract?
Camelia Popa: Da, consumatorii pot depune o nouă cerere oricând întâmpină greutăți. Este evident faptul că fiecare etapă a vieții consumatorului este diferită din punct de vedere financiar, medical, din punct de vedere al costului contractului.
Dacă într-o perioadă anterioară, să spunem, costul contractului a putut fi susținut, nu înseamnă că acel consumator poate susține în prezent sau în viitor un cost similar sau mai mare.
Așadar, cererea poate să fie cu obiect diferit. Dacă prima dată a soluționat cu ajutorul conciliatorului eliminarea comisionului de administrare, să spunem, următoarea dată poate cere să renegocieze dobânda.
- Dar dacă se află într-un proces cu banca, mai poate veni la CSALB?
Camelia Popa: Desigur, pot solicita instanței să își rezolve litigiul pe cale amiabilă, în cadrul concilierii. Și atunci, procesul este suspendat și se așteaptă soluționarea în cadrul CSALB.
Chiar și în situația în care ar exista o sentință definitivă eu aș vedea posibilitatea unei concilieri între părți. Pentru că o conciliere nu aduce drept rezolvare impunerea literei legii, ci este o formă de explimare a voinței părților. Am avut multe dosare și în cazuri de executare silită. În cadrul unora dintre ele banca și-a dat acordul pentru reintrarea consumatorului la plată.
- Dacă ar fi să numiți câteva greșeli de evitat de către consumatori atunci când ăși doresc să negocieze cu banca sau IFN-ul, care ar fi acestea?
Valentin Cocean: În mod greșit unii dintre consumatori își axează cererile pe ideea clauzelor abuzive, plecând cumva pe ceea ce aud din instanță. La noi, aceste spețe nu au relevanță. De aceea, încercăm să le explicăm că în cadrul concilierii nu judecăm din perspectiva din care judecă instanța.
Tocmai de aceea mai importante sunt motivele lor personale, problemele lor, decât eventualele nereguli pe care le-ar putea descoperi în contracte. Cu alte cuvinte, noi analizăm un contract plecând de la principii de echitate, nu de legalitate.
Instanțele au o practică neunitară, dar consumatorii aud numai părțile frumoase și vin la CSALB dintr-o poziție oarecum inflexibilă, crezând că neaparat trebuie să obțină tot ceea ce doresc. Dar, aceste așteptări nu se potrivesc cu concilierea. În conciliere ambele părți trebuie să cedeze un pic pentru a ajunge la un acord. Inflexibilitatea în cazul consumatorilor se traduce prin încercarea de a obține mult decât este banca dispusă să ofere.
Au existat consumatori care au refuzat o soluție pentru simplul motiv că nu au ajuns acolo unde își doreau ei, deși soluția le crea avantaje și nici nu îi împiedica să facă alte demersuri dacă voiau să continue în instanță.
- Pentru bănci ce recomandări puteți face?
Valentin Cocean: Le-aș sfătui să nu mai respingă cereri fără un motiv întemeiat. Îmi amintesc că am avut un dosar cu o consumatoare care avea un credit și la o altă bancă. Și, povestindu-mi despre acest lucru, am sfătuit-o să depună o cerere și în legătură cu creditul acela. Mi-a povestit cum a fost refuzată de către bancă, deși eu nu vedeam niciun motiv obiectiv pentru acest lucru. Apoi, se întâmplă deseori ca băncile să vină cu soluții bune, dar inaplicabile! Și, din păcate, uneori ne blocăm acolo!
De exemplu, propun o reducere de sold serioasă, mergând până la 30%, ceea ce la acest moment însemnă destul de mult, dar cer o plată rapidă a restului creditului, lucru aproape imposibil în condițiile în care consumatorul vine la conciliere cu probleme, nedispunând de suma respectivă. Și atunci soluția este inaplicabilă, deși este bună.
O altă observație este că s-au înmulțit cererile care nu au legătură cu contractele în franci. În general toată lumea are probleme. Și pe credite mai mici au apărut probleme, ceea ce înainte nu întâlneam! Inclusiv în executare silită au fost dosare în care am reușit să ajutăm consumatorii să-și rezolve problemele.
În același timp și banca a avut de câștigat pentru că era interesată să își acopere creanța. Prin soluțiile amiabile, consumatorul primește unele avantaje și încearcă să plătească de bună-voie, iar banca încasează în continuare ratele, chiar dacă suma a fost ajustată pentru a ușura povara debitorului.
Taguri: reclamatie banca banca Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB)
Comentarii
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: Stirea Zilei
Revolut isi obliga clientii sa plateasca credite facute prin fraude online
„Acești escroci de la Neocapital nu numai ca m-au pacalit sa le transfer foarte mulți bani, dar au inițiat și un credit de nevoi personale direct din aplicația Revolut iar eu acum trebuie sa plătesc rate pentru acest credit”, se plange un cititor, la detalii
Nimeni nu poate opri Facebook sa faca profit din promovarea fraudelor online
A trecut mai bine de o luna de zile, din 5 februarie 2024, de cand Banca Nationala a Romaniei (BNR) a publicat un comunicat in care atragea atentia asupra clipurilor false (deepfake) care circula pe Facebook cu guvernatorul Mugur Isarescu recomandand diverse „platforme detalii
Cum poti fi inselat cu actualizarea datelor in aplicatia George BCR
Clientii BCR sunt vizati de o tentativa de inselaciune prin intermediul unor e-mailuri primite aparent de la banca, dar care in realitate au alta adresa, fara nicio legatura cu banca (vezi foto). ATENTIE! Atunci cand primiti e-mailuri care aparent sunt de la detalii
Linia de credit este noul instrument de tortura al IFN-urilor
IFN-urile care acorda credite online rapid, in doar cateva minute, cu dobanzi exagerat de mari si fara verificarea riguroasa a clientilor, mai ales in privinta gradului de indatorare, au gasit de ceva timp o nou instrument de tortura, prin care storc clientii de si mai multi bani: detalii
- Este normal ca IFN-urile sa nu-si ajute clientii care nu mai pot plati creditele si sa-i execute silit?
- Topul bancilor cu cele mai bune dobanzi la depozitele in lei
- In atentia BNR: mama mea de 74 de ani a facut 10 credite la IFN-uri si are de platit dobanzi de 4.000 de lei din pensia de 2.300 de lei!
- Profitul bancilor atinge un nou record, de 13,7 miliarde lei, in 2023
- Am vazut 17 clipuri false cu Mugur Isarescu, pe Facebook, intr-o singura zi
- De ce nu opreste Facebook videoclipurile trucate cu Mugur Isarescu?
- Trei banci dispar in acest an, concurenta scade
- BRD a facut un profit record, dar cate reclamatii a avut, cate fraude online, de cate ori nu a mers aplicatia YOU?
- Care sunt cardurile cu cele mai bune cursuri de schimb valutar cand platim sau retragem euro in alte tari?
- Topul bancilor cu cele mai mici comisioane la retragerile de numerar de pe carduri
Profil de Bancher
-
Tomas Spurny, CEO
BCR
Tomáš Spurný este un bancher cu experienţă ... vezi profil
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Topuri Banci
- Topul bancilor dupa active si cota de piata in perioada 2022-2015
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Băncile din România nu au majorat comisioanele aferente operațiunilor în numerar
- Concurs de educatie financiara pentru elevi, cu premii in bani
- Creditele acordate de banci au crescut cu 14% in 2022
- Romanii stiu educatie financiara de nota 7
- Gradul de incluziune financiara in Romania a ajuns la aproape 70%
ROBOR
- ROBOR: ce este, cum se calculeaza, ce il influenteaza, explicat de Asociatia Pietelor Financiare
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Deficitul contului curent, -0,39% din PIB după prima lună a anului
- Deficitul contului curent, redus cu 17%
- Inflatia a încheiat anul 2023 la 6,61%, semnificativ sub prognoza oficială
- Deficitul contului curent, redus cu o cincime după primele zece luni ale anului
- Deficitul contului curent, redus cu 24% după primele nouă luni ale anului
Legislatie
- Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare
- Rambursarea anticipata a unui credit, conform OUG 50/2010
- OUG nr.21 din 1992 privind protectia consumatorului, actualizata
- Legea nr. 190 din 1999 privind creditul ipotecar pentru investiții imobiliare
- Reguli privind stabilirea ratelor de referinţă ROBID şi ROBOR
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor
- BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat
- CEC Bank a preluat Fondul de Garantare a Creditului Rural
- BCR aproba credite online prin aplicatia George, dar contractele se semneaza la banca
- Aplicatia Eximbank, indisponibila temporar
Analize economice
- România - prima în UE la inflație, prin efect de bază
- Inflația anuală, în scădere la 7,23%
- Avansul PIB pe 2023, recalculat la 2,1%. Rezultatul nominal, majorat cu circa 15 miliarde lei
- Produsul Intern Brut (PIB), modificat in prognoza de iarna
- Costul împrumuturilor pe termen lung, scădere la 6,14% în ianuarie 2024
Ministerul Finantelor
- Deficitul bugetar, deja -1,67% din PIB după primele două luni
- Datoria publică, sub pragul de 50% din PIB la finele anului 2023
- Deficitul bugetar, din ce în ce mai mare la început de an
- Deficitul bugetar după 8 luni, încă mai mare față de rezultatul din anul trecut
- Deficitul bugetar, cvasistaționar în iunie dar problematic la mijlocul anului
Biroul de Credit
- FUNDAMENTAREA LEGALITATII PRELUCRARII DATELOR PERSONALE IN SISTEMUL BIROULUI DE CREDIT
- BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
Procese
- Un client Credius obtine in justitie anularea creditului, din cauza dobanzii prea mari
- Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
- Taxa de reziliere a abonamentului Vodafone inainte de termen este ilegala (decizia definitiva a judecatorilor)
Stiri economice
- România, țara UE cu cea mai mare creștere a costului salarial
- Deficitul comercial în prima lună a anului, la cea mai mică valoare din septembrie 2021 încoace
- Prețurile industriale la intern, în scădere anuală cu 8%
- Prognoza CE pentru România, mai pesimistă decât cea a CNSP
- România, pe primul loc în UE la inflația anuală in ianuarie 2024
Statistici
- Care este valoarea salariului minim brut si net pe economie in 2024?
- Cat va fi salariul brut si net in Romania in 2024, 2025, 2026 si 2027, conform prognozei oficiale
- România, pe ultimul loc în UE la evoluția productivității muncii în agricultură
- INS: Veniturile romanilor au crescut anul trecut cu 10%. Banii de mancare, redistribuiti cu precadere spre locuinta, transport si haine
- Inflatia anuala - 13,76% in aprilie 2022 si va ramane cu doua cifre pana la mijlocul anului viitor
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
Noutati BCE
- Acord intre BCE si BNR pentru supravegherea bancilor
- Banca Centrala Europeana (BCE) explica de ce a majorat dobanda la 2%
- BCE creste dobanda la 2%, dupa ce inflatia a ajuns la 10%
- Dobânda pe termen lung a continuat să scadă in septembrie 2022. Ecartul față de Polonia și Cehia, redus semnificativ
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Banii din banci sunt garantati, anunta FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
CSALB
- Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%
- Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare
- CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
- Rolul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in sustinerea stabilitatii financiare
First Bank
- Ce trebuie sa faca cei care au asigurare la credit emisa de Euroins
- First Bank este reprezentanta Eurobank in Romania: ce se intampla cu creditele Bancpost?
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
Noutati BERD
- Creditele neperformante (npl) - statistici BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati Comisia Europeana
- Avertismentul Comitetului European pentru risc sistemic (CERS) privind vulnerabilitățile din sistemul financiar al Uniunii
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Institutul National de Statistica
- România, pe locul 2 în UE la creșterea comerțului cu amănuntul în ianuarie 2024
- Comerțul cu amănuntul, în creștere cu 1,9% pe anul 2023
- Comerțul cu amănuntul, în creștere pe final de an
- Comerțul cu amănuntul, stabilizat la +2% față de anul anterior
- Creșterea economică, doar 1,1% după primele trei trimestre ale anului curent
Informatii utile asigurari
- Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023
- Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment
- Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului
- Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?
- Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?
ING Bank
- La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022
- Cum evitam tentativele de frauda online?
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
Ultimele Comentarii
-
Felicitari!
Foarte bine ... detalii
-
Refinantare
... detalii
-
tema
Salutare tuturor! Vreau să împărtășesc experiența mea cu online-credit.ro - o soluție ... detalii
-
Cont restricționat la ing
... detalii
-
Restricție cont
Buna mi sa restricționat contul la ing după ce am primit o sumă de la o vecina de a mea și mia ... detalii