Criza COVID-19 | Banca Comerciala Romana (BCR)

BCR isi suna clientii care au probleme cu plata ratelor la credite, pentru a-i ajuta

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-31 07:53

Printre cele mai importante lucruri pe care le facem în prezent, anunta Banca Comerciala Romana (BCR), se numără contactarea proactivă a clienților care traversează momente dificile, dar care nu au depus cereri de amânare sau nu au inițiat o conversație cu banca.

"O facem noi, căci vrem să avem grijă de sănătatea lor financiară și să discutăm deschis cu fiecare dintre ei soluțiile pe care le au la îndemână."

BCR precizeaza ca "20.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educație financiară; alți 10.000 urmează să fie contactați;

- 80% dintre clienți contactați prin acest program până la începutul acestei săptămâni au reușit să-și rezolve problemele, iar 13% au aplicat pentru amânarea ratelor;

- 33.579 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 37.836 de cereri depuse de către persoanele fizice, 35.306 fiind eligibile; 63% au optat pentru soluția de amânare BCR, de 3 luni;

~1.900 de amânări la plată a ratelor, operate de clienți direct în prin fluxul special disponibil în magazinul aplicației George, disponibil din 30 aprilie; 

~1.392 de amânări la plată a ratelor preluate automat de la clienți prin noul robot telefonic (IVR) disponibil în ContactCenter;

- toate sucursalele bancare BCR sunt complet funcționale (excepție, o serie de unități bancare care își desfășoară activitatea în mall-uri și unele clădiri de birouri, a căror activitate e suspendată total);

- 1.200 de panouri plexi de protecție introduse în toate sucursalele, alte 570 fiind în proces de instalare;

- 3 minute, media de așteptare pentru răspuns în Contact Center, în scădere de la 10 minute, săptămâna trecută; în ultimele zile, aproximativ 80% dintre apeluri au fost preluate în mai puțin de 30 de secunde;

- 142 de cereri pentru virarea pensiei pe card, primite în Contact Center, până în prezent, prin noul flux special ce permite activarea încasării pensiei pe card fără deplasare la bancă sau la ghișeu Caselor de Pensii, cu livrarea acasă a cardului;

~155.000 de carduri noi sau reînnoite au fost expediate prin curier la domiciliul clienților, pe cheltuiala băncii, începând cu 21 martie;

~9.058 de conturi de PFA deschise printr-un flux simplificat, din care 350 în ultima săptămână;

- 14 orașe au, din această, săptămână, soluția BCR de plată contactless cu orice card bancar sau dispozitiv de plată inteligent, după ce am reușit s-o implementăm și în București, deocamdata doar pe liniile Expres 780, 783 și 784; în cel mult o lună sistemul urmează să fie extins și pe alte linii ale Societății de Transport București;

- 6.000 de donații s-au strâns pe Bursa Binelui, de la începutul anului și până în prezent, platforma online de fundraising inițiată de BCR, singura din România deschisă tuturor ONG-urilor, unde donațiile nu sunt comisionate."

 

Taguri: reclamatie BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  amanare rate credite  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Comerciala Romana (BCR)



Actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza clienti BCR

Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti, conform unui anunt BCR: NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tau, NU instala aplicatii la cererea acestora si NU detalii

Clientii BCR, avertizati de existenta unei tentative de frauda tip phishing

BCR a transmis clientilor un anunt in care-i informeaza de existenta unor tentative de frauda tip phishing, pe telefon sau calculator, prin care hotii incearca sa fure banii din conturile clientilor: Fii vigilent si asigura-te ca doar tu esti cel ce utilizeaza aplicatia George! Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti. NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tau, NU instala aplicatii la cererea acestora si NU transmite catre acestia userul si parola de logare / codurile de access la aplicatia George si NU divulga codurile de securitate generate de aplicatie pentru autorizarea platilor, indiferent de motivul invocat de acestia. Parcurge detalii

Seful BCR despre aderarea la Schengen: implicarea si sustinerea noastra au fost depline

Mesaj de la Sergiu Manea, Presedinte BCR Draga client, Este multa emotie in Romania, in acest final de an. O resimtim fiecare dintre noi, clienti si angajati BCR, si e important sa vorbim despre asta. Aderarea la Schengen este in afara puterii noastre de decizie, insa implicarea si sustinerea noastra au fost depline. Din 18 noiembrie, cand Austria a anuntat ca isi va folosi dreptul de veto, colegii din BCR si Grupul Erste, la cel mai inalt nivel, au initiat o serie de intalniri cu decidentii relevanti in sustinerea cauzei Romaniei. Am explicat, am insistat si vom continua sa pozitionam clar avantajele economice si sociale ale aderarii Romaniei la Schengen. Este datoria noastra sa sustinem Romania! De ce? Este simplu. si e o marturie detalii

Actualizeaza aplicatia eToken pentru acces la George

Informatie publicata BCR: "eToken, cheia ta de acces la George cu care autorizezi platile digitale, pregateste o versiune noua si imbunatatita. O poti gasi deja din Apple Store/Google Play/Huawei AppGallery. Pentru a beneficia de toate avantajele lui George, este detalii

 



 

Ultimele Comentarii