ASIGURARI | Ultima Ora

BCR Asigurari inaugureaza serviciul Contact Center

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-10-14 13:42

BCR Asigurari inaugureaza astazi, 13 octombrie, serviciul Contact Center, un serviciu specializat, infiintat in scopul urgentarii si simplificarii procesului de avizare a daunelor si programare in vederea efectuarii constatarilor.

Serviciul Contact Center este disponibil clientilor BCR Asigurari pentru instiintarea oricarui tip de dauna, indiferent de locul in care s-a produs evenimentul, la unul din cele doua numerele de telefon 0800-800-551, de tip telverde, apelabil gratuit din orice retea de telefonie fixa si mobila, si 021.360.01.06.

“Serviciul de Contact Center reprezinta componenta cea mai vizibila din cadrul unei strategii mult mai complexe, care vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri, si anume, eliminarea timpului de asteptare pentru constatare”, a declarat Mihai Tecau, Presedintele BCR Asigurari.

Operatorul Contact Center va efectua si programarea in vederea constatarii. Acest serviciu va functiona cu ajutorul unui soft pe baza caruia se vor face programarile clientilor in vederea efectuarii constatarii de dauna. Softul permite cunoasterea exacta a disponibilitatii orare a fiecarui inspector de daune, astfel incat sa se evite asteptarea sau suprapunerea programarilor, si astfel nemultumirea clientilor.

“Avand in vedere amploarea si complexitatea acestui proiect, am gandit o dezvoltare treptata a acestuia, care incepe acum, cu cele patru judete si se va extinde in viitor la nivelul intregii tari” a mai completat Presedintele BCR Asigurari. Pentru inceput, serviciul este disponibil pentru constatari in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt.

**

BCR ASIGURARI opereaza exclusiv in sectorul asigurarilor generale, dispunand de un capital social de 73.694.270 RON si o retea administrativa formata din 172 unitati teritoriale, oferind o gama completa de produse, clientilor sai persoane fizice si juridice.

Mai multe informatii despre produsele si serviciile oferite de catre BCR ASIGURARI sunt disponibile pe www.bcrasig.ro si in cadrul tuturor unitatilor teritoriale ale societatii.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank implineste 160 de ani

CEC Bank sărbătoreÈ™te anul acesta 160 de ani de la înfiinÈ›are, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: 160 de ani în care È™i-a reconfirmat constant poziÈ›ia de bancă stabilă, de încredere, care a fost alături de generaÈ›ii de detalii

BRD scumpeste substantial comisioanele

BRD majoreaza semnificativ comisioanele standard aferente operatiunilor derulate la ghisee si online de persoane fizice, precum transferurile, retragerile de numerar sau administrarea unui cont. Comisionul lunar pentru administrarea unui cont curent standard, in detalii

CEC Bank acorda fermierilor credite cu o parte din dobanda subventionata de stat

• CEC Bank este prima instituÈ›ie bancară care a transmis solicitări către FGCR pentru obÈ›inerea acordurilor de finanÈ›are granturi în cadrul Programului guvernamental CEC Bank susÈ›ine finanÈ›area agriculturii româneÈ™ti prin acordarea detalii

Patria Bank acorda fermierilor credite pentru achizitia de produse agricole Agrii

Începând cu aceasta lună, Patria Bank oferă în parteneriat cu Agrii soluÈ›ii pentru fermierii care au nevoie de finanÈ›are pentru achiziÈ›ia de inputuri agricole È™i obÈ›inerea unor recolte bogate È™i profitabile, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii