Criza COVID-19 | Banca Comerciala Romana (BCR)

BCR are acum un robot telefonic pentru amanarea ratelor la credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-18 08:22

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca a implementat un robot telefonic pentru preluarea cererilor de amanare a ratelor la credite.

Pana acum, cererile de amanare a ratelor se puteau face doar prin completarea unui formular de pe site-ul BCR sau prin e-mail (contact.center@bcr.ro), intrucat la call center-ul BCR (*2227), la care clientii oricum asteaptau foarte mult, nu exista si optiunea de amanare a ratelor.

Pana acum, BCR a amanat ratele la creditele detinute de peste 30.000 de clienti, conform unui comunicat al bancii.

Comunicatul BCR

"Dragi prieteni,

De astăzi, ne întoarcem într-o nouă viață. Depinde însă de noi toți să fie bine. E timpul să avem #încredere, curaj și, mai ales, să respectăm eforturile oamenilor din prima linie, pentru ca munca lor să nu fie în zadar.

Noi rămânem dedicați eforturilor de a ne readapta permanent, de a menține complet operaționale serviciile bancare și a ne proteja colegii. Lupta e departe de a se fi terminat.

Iată ce am reușit să facem în ultimele zile:

- Peste 30.000 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 35.000 de cereri depuse de către persoanele fizice;

- 13.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educație financiară;

- Toate sucursalele bancare BCR sunt complet funcționale (excepție unitățile bancare care își desfășoară activitatea in mall-uri și unele clădiri de birouri);

- 900 de panouri plexi de protecție introduse in toate sucursalele, alte 300 fiind în proces de instalare;

- Nou record al mediei zilnice de apeluri înregistrat în Contact Center – 17.000 de interpelări telefonice din partea clienților;

- Media de așteptare pentru răspuns în Contact Center a scăzut de la 16 minute, în aprilie, la 11 minute, în prezent;

- Am implementat un nou robot telefonic (IVR), capabil să preia automat solicitările de amânare a ratelor; 524 de cereri preluate deja prin această noua facilitate;

- Peste 1.000 de notificări au fost trimise clienților BCR care lucrează în prima linie – medici și personal sanitar, poliție, armată, cu mesajul că ne pot apela în regim prioritar pe linii dedicate. Timpul mediu de preluare a apelurilor venite din partea acestor clienți a fost sub 14 secunde;

- Peste 80.000 de carduri care urmează să expire în lunile mai și iunie au fost pregătite pentru livrare și urmează să fie expediate, pe cheltuiala băncii;

- Peste 18.000 de clienți, ale căror carduri urmau să expire în perioada aprilie-iunie, și-au actualizat adresele în George, în urma notificărilor trimise de bancă;

- 362.000 de clienți și-au activat noul serviciu "Push notifications" disponibil în George;

- 900 de conturi de PFA au fost deschise printr-un flux simplificat, 8.385 de la începutul lui aprilie, cu o medie de 180 de conturi/zi;

 

Taguri: reclamatie BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  amanare rate credite  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Comerciala Romana (BCR)



Actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza clienti BCR

Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti, conform unui anunt BCR: NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tau, NU instala aplicatii la cererea acestora si NU detalii

Clientii BCR, avertizati de existenta unei tentative de frauda tip phishing

BCR a transmis clientilor un anunt in care-i informeaza de existenta unor tentative de frauda tip phishing, pe telefon sau calculator, prin care hotii incearca sa fure banii din conturile clientilor: Fii vigilent si asigura-te ca doar tu esti cel ce utilizeaza aplicatia George! Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti. NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tau, NU instala aplicatii la cererea acestora si NU transmite catre acestia userul si parola de logare / codurile de access la aplicatia George si NU divulga codurile de securitate generate de aplicatie pentru autorizarea platilor, indiferent de motivul invocat de acestia. Parcurge detalii

Seful BCR despre aderarea la Schengen: implicarea si sustinerea noastra au fost depline

Mesaj de la Sergiu Manea, Presedinte BCR Draga client, Este multa emotie in Romania, in acest final de an. O resimtim fiecare dintre noi, clienti si angajati BCR, si e important sa vorbim despre asta. Aderarea la Schengen este in afara puterii noastre de decizie, insa implicarea si sustinerea noastra au fost depline. Din 18 noiembrie, cand Austria a anuntat ca isi va folosi dreptul de veto, colegii din BCR si Grupul Erste, la cel mai inalt nivel, au initiat o serie de intalniri cu decidentii relevanti in sustinerea cauzei Romaniei. Am explicat, am insistat si vom continua sa pozitionam clar avantajele economice si sociale ale aderarii Romaniei la Schengen. Este datoria noastra sa sustinem Romania! De ce? Este simplu. si e o marturie detalii

Actualizeaza aplicatia eToken pentru acces la George

Informatie publicata BCR: "eToken, cheia ta de acces la George cu care autorizezi platile digitale, pregateste o versiune noua si imbunatatita. O poti gasi deja din Apple Store/Google Play/Huawei AppGallery. Pentru a beneficia de toate avantajele lui George, este detalii

 



 

Ultimele Comentarii