BANCI | Stirea Zilei

Bancile continua sa inchida agentiile stradale, pe masura ce tot mai multi clienti folosesc aplicatiile de mobile banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-08-02 22:12

BRD a inchis 28 de agentii pe parcursul ultimului an, reteaua teritoriala a bancii ajungand in prezent la 790 de unitati, pe masura ce numarul utilizatorilor de internet si mobile banking continua sa creasca vertiginos.

Bancile romanesti au inchis in total 164 de unitati in perioada martie 2016-martie 2017, conform indicatorilor sistemului bancar de la BNR. (vezi aici detalii)

Tendinta de digitalizare a serviciilor bancare in paralel cu inchiderea sucursalelor stradale devine tot mai evidenta, cu unele banci mari, precum BCR, pregatindu-se sa ofere credite pe telefonul mobil, in prezent oferind deja posibilitatea deschiderii de conturi exclusiv online.

De altfel, alte banci mici, mai flexibile si cu mai putine unitati stradale decat cele mari, precum Libra Internet Bank, acorda deja credite online, dupa ce a permis potentialilor clienti sa-si deschida conturi exclusiv prin internet inca de acum un an.

Alte banci concentrate pe digitalizare, precum ING Bank, isi promoveaza, de asemenea, serviciile bancare online si pe telefonul mobil.

Revenind la BRD, banca franceza anunta ca numarul contractelor de internet si mobile banking a crescut cu 27% in ultimul an, la 1,2 milioane, banca avand un numar de 2,2 milioane clienti, iar numarul utilizatorilor de mobile banking a urcat spectaculos, cu 59%.

Numarul clientilor activi ai BRD a crescut cu 24.000 in ultimul an, insa in trimestrul doi din 2017 a scazut cu 2.000, la 2,271 milioane in iunie, de la 2,281 milioane in martie.

Asadar, inchiderea celor aproape 20 de unitati BRD nu a condus la pierderea de clienti, dimpotriva, banca a reusit sa-si sporeasca numarul acestora.

Pe de alta parte, reducerea numarului de unitati nu s-a reflectat si in costurile BRD, care in loc sa scada au crescut cu 2% in primul trimestru din acest an, comparativ cu prima jumatate a anului precedent.

BRD si-a dublat profitul in acest an, insa nu datorita eficientei operationale, ci a reducerii substantiale a riscului de credit, mai exact a reversarii unui volum important de provizioane constituite anterior in vederea acoperirii potentialelor pierderi din credite neperformante (vezi aici detalii)

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  ING Bank  Banca Comerciala Romana (BCR)  TBI Credit IFN  reclamatie Provident  internet banking  mobile banking  myBRD  Libra Internet Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

Revolut isi obliga clientii sa plateasca credite facute prin fraude online

„Acești escroci de la Neocapital nu numai ca m-au pacalit sa le transfer foarte mulți bani, dar au inițiat și un credit de nevoi personale direct din aplicația Revolut iar eu acum trebuie sa plătesc rate pentru acest credit”, se plange un cititor, la detalii

 



 

Ultimele Comentarii