BANCI | Analiza

Aproape 10% dintre utilizatorii de Internet realizeaza tranzactii bancare online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-01-31 18:00

Aproape 10% dintre utilizatorii de Internet realizează tranzacţii bancare online, iar 9% accesează web-ul prin intermediul echipamentelor mobile, acest segment având potential de creştere, reiese în urma unei cercetări de piaţă realizată de TradeAds Interactive.

Sondajul s-a desfăşurat în perioada 10 - 27 ianuarie, în baza unui chestionar cu 22 de întrebări, livrat online. Volumul eşantionului analizat a fost de 5.356 respondenţi.

"Românii declară că folosesc cu precădere calculatoarele de tip desktop pentru navigarea pe Internet - 63,6%, în timp ce laptop-urile şi notebook-urile sunt utilizate de 39,3% dintre cei chestionaţi. Echipamentele mobile (...) au o pondere de 9%, acest segment având potential de creştere, iar 9,6% dintre cei chestionaţi declară că realizează tranzacţii bancare pe Internet", se arată într-un comunicat al TradeAds remis MEDIAFAX.

Cea mai populară activitate pe Internet este corespondenţa prin instant messaging.

Potrivit rezultatelor sandajului, Internetul este cea mai mare sursă de acces la informaţii, mai mult de jumătate dintre respondenţi declarând că se documentează sau caută informaţii.

De asemenea, ziarele şi revistele online sunt citite de peste 40% dintre respondenţi, în timp ce 30% dintre aceştia utilizează reţele sociale.

"În cazul femeilor, predomină căutarea informaţiilor şi documentarea pentru locul de muncă/şcoală, în timp ce bărbaţii descarcă muzică şi filme şi cumpără/vând diferite produse", se mai spune în comunicat.

Cele mai solicitate categorii de informaţii pe care utilizatorii doresc să le regăsească pe Internet sunt despre sănătate - 53,8%, educaţie - 50,8%, divertisment - 46,6% şi artă - 46,6%.

Utilizatorii români de Internet formează grupuri cu preferinţe relativ omogene. Astfel, femeile preferă informaţiile despre artă, călătorii, divertisment, educaţie, familie, sănătate, shopping, iar bărbaţii accesează informaţii din domeniile auto, business, divertisment pentru adulţi, sport şi tehnologie.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



La care banci se poate face actualizarea online a datelor de catre firme

Actualizarea online a datelor firmelor, pe site-urile sau in aplicatiile bancilor, este posibila la doar trei institutii de credit, la restul fiind nevoie de prezenta intr-o sucursala. ING Bank a anuntata ca a introdus opțiunea de actualizare a datelor 100% detalii

Conturi bancare gratuite pentru incasarea salariului, pensiei si indemnizatiilor sociale. Dar cine poate sa-si faca unul?

Legea care permite in prezent celor fara conturi bancare sa-si deschida unul nou, denumit cont de baza, fara comisioane de deschidere, inchidere si retragere numerar la bancomat, a fost modificata de Parlament. Noua varianta a acestei legi, care mai asteapta detalii

Indicatorii sistemului bancar la finalul trimestrului 3 din 2023

Indicatorii sistemului bancar la finalul lunii iunie 2023, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei (BNR).  Indicatorii au fost calculați pe baza raportărilor financiar-contabile trimise la banca centrală de instituțiile de credit, detalii

Indicatorii sistemului bancar la finalul T2 2023

Indicatorii sistemului bancar la finalul lunii iunie 2023, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Indicatorii au fost calculați pe baza raportărilor financiar-contabile trimise la banca centrală de instituțiile de credit, detalii

 



Profil de Bancher

Toate Profilele

 

Ultimele Comentarii