Criza COVID-19 | Banca Comerciala Romana (BCR)

Aplicatia George a BCR nu functioneaza (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-08-31 16:01

Aplicatia de mobile Banking George a BCR nu functioneaza in prezent pe telefoanele mobile, ci doar pe web/desktop. Nici platforma de internet/mobile banking pentru companii, Click24 banking, nu se poate utiliza.

Clientii BCR au reclamat in urma cu doua ore (in jurul orei 14) ca aplicatiile nu functioneaza si se plang ca banca nu le raspunde nici la telefon:

"De 2 ore nu merge internet banking".

"Aplicatia Click24 nu functioneaza nici pe telefon, nici pe web. De ce?"

BCR nu a anuntat incidentul, pana in prezent, si nici nu a rapuns clientilor pe platforma de socializare Facebook.

"Poate iese cineva si ne explica de ce nu ne apar banii din tranzactii si de ce nu functioneaza internet bankingul? Chiar nu se poate sa iesiti in public si va justificati erorile? Sa nu mai spunem ca "toti operatorii dvs. sunt implicati in alte conversatii". Vrem explicatii!", s-a plans un client BCR.

"Hello..., mai raspunde cineva la numarul unic *2227? Sun de 35 de minute".

"De ce nu apare BCR cu un comunicat oficial???", a intrebat cineva, pe Facebook, in jurul orei 19, cand banca inca nu anuntase problema cu functionarea aplicatiei George.

ACTUALIZARE

In jurul orei 19, aplicatia George functiona din nou, pe telefoanele mobile.

In schimb, aplicatia de internet/mobile banking pentru firme, Click24, nu poate fi accesata nici la aceasta ora (vezi foto).

"SA VA FIE RUSINE ! Este inadmisibil ca de azi dimineata sa nu pot comunica cu cu banca la care am banii si care imi ia comisioane pentru servicii ....cine a venit cu ideea call centerului sa fie dat afara ! inainte puteai suna la orice sucursala sau agentie si totul se rezolva imediat. ....RUSINE , voi face plangere la protectia consumatorului , sun de 6 ore , am primit promisiuni ca voi fi sunata , dar ce va pasa ....RUSINE , Ce banca ati fost si ce ati ajuns...", s-a plans un client BCR, pe Facebook.

Click24, aplicatia BCR de internet/mobile banking pentru firme, a revenit la normal in jurul orei 21. 

 

Taguri: aplicatie mobile banking  reclamatie BCR  probleme functionare aplicatie mobile banking  aplicatia George BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  reclamatie banca  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Comerciala Romana (BCR)



Actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza clienti BCR

Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti, conform unui anunt BCR: NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tau, NU instala aplicatii la cererea acestora si NU detalii

Clientii BCR, avertizati de existenta unei tentative de frauda tip phishing

BCR a transmis clientilor un anunt in care-i informeaza de existenta unor tentative de frauda tip phishing, pe telefon sau calculator, prin care hotii incearca sa fure banii din conturile clientilor: Fii vigilent si asigura-te ca doar tu esti cel ce utilizeaza aplicatia George! Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti. NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tau, NU instala aplicatii la cererea acestora si NU transmite catre acestia userul si parola de logare / codurile de access la aplicatia George si NU divulga codurile de securitate generate de aplicatie pentru autorizarea platilor, indiferent de motivul invocat de acestia. Parcurge detalii

Seful BCR despre aderarea la Schengen: implicarea si sustinerea noastra au fost depline

Mesaj de la Sergiu Manea, Presedinte BCR Draga client, Este multa emotie in Romania, in acest final de an. O resimtim fiecare dintre noi, clienti si angajati BCR, si e important sa vorbim despre asta. Aderarea la Schengen este in afara puterii noastre de decizie, insa implicarea si sustinerea noastra au fost depline. Din 18 noiembrie, cand Austria a anuntat ca isi va folosi dreptul de veto, colegii din BCR si Grupul Erste, la cel mai inalt nivel, au initiat o serie de intalniri cu decidentii relevanti in sustinerea cauzei Romaniei. Am explicat, am insistat si vom continua sa pozitionam clar avantajele economice si sociale ale aderarii Romaniei la Schengen. Este datoria noastra sa sustinem Romania! De ce? Este simplu. si e o marturie detalii

Actualizeaza aplicatia eToken pentru acces la George

Informatie publicata BCR: "eToken, cheia ta de acces la George cu care autorizezi platile digitale, pregateste o versiune noua si imbunatatita. O poti gasi deja din Apple Store/Google Play/Huawei AppGallery. Pentru a beneficia de toate avantajele lui George, este detalii

 



 

Ultimele Comentarii