IT&C | Clauze abuzive

Vodafone a fost sanctionata de ANPC pentru ca si-a abuzat clientii la portarea numerelor de telefon

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-29 15:22

Vodafone a alocat unor clienti numere de telefon provizorii in perioada în care se realiza portarea in reteaua sa, insa ulterior le-a mentinut in folosinta peste termenul convenit, a constatat Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC), care a sanctionat Vodafone pentru aceasta practica abuziva.

Vodafone a contestat in instanta sanctiunea ANPC, insa judecatorii au respins actiunea si au dat dreptate ANPC.

Deși acordarea unui număr de telefon suplimentar pe perioada portării face parte din procedura necesară pentru a se realiza trecerea de la o rețea de telefonie la alta, păstrarea acestuia și ulterior, nejustificat, este de natură să denatureze comportamentul consumatorului, au constatat judecatorii.

Aceasta conduita a Vodafone, adauga instanta de judecata, încalcă și diligența profesională, influențând comportamentul consumatorului, care în ipoteza în care înțelege să se prevaleze de dreptul său de a menține contractul cu operatorul de servicii de la care s-a solicitat inițial portarea, cu respectarea termenului în care se prevede o atare posibilitate, se vede nevoit să achite sume suplimentare și îl poate determina să accepte condițiile impuse de Vodafone, contrar voinței sale reale.

Taguri: Vodafone  clauze abuzive  Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Clauze abuzive



ING despagubeste clientii cu dobanzi prea mari la credite

ING Bank a fost obligata de autoritatea olandeza pentru solutionarea litigiilor (Dutch Institute for Financial Disputes - Kifid), sa-i despagubeasca pe clientii carora le-a aplicat dobanzi la credite mai mari decat media pietei. Banca olandeza a anuntat ca este vorba de 10% din contractele de credit cu dobanda variabila din Olanda carea aveau prevazuta o clauza abuziva privind nivelul dobanzii. Pierderea estimata de ING este evaluata la 180 milioane detalii

Vodafone si-a inselat clientii prin semnarea de contracte online, a constatat ANPC

Vodafone a fost sanctionata de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) pentru încheierea unor contracte online (la distanță) utilizand o modalitate inselatoare, fără a avea pentru acestea suport scris. Vodafone a contestat in instanta sanctiunea, insa detalii

Vodafone a fost sanctionata de ANPC pentru ca si-a abuzat clientii la portarea numerelor de telefon

Vodafone a alocat unor clienti numere de telefon provizorii in perioada în care se realiza portarea in reteaua sa, insa ulterior le-a mentinut in folosinta peste termenul convenit, a constatat Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC), care a sanctionat Vodafone pentru detalii

Justitia confima acuzatia ANPC ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii cu credite in franci elvetieni

Justitia a confirmat, printr-o decizie definitiva a Tribunalului Bucuresti, ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii, carora le-a acordat credite in franci elvetieni (CHF) cu dobanzi mici, insa doar in primul an, dupa care le-a majorat substantial, dupa cum a constatat Autoritatea Nationala detalii

 



Profil de Bancher

Toate Profilele

 

Ultimele Comentarii