TEHNOLOGII BANCARE | Ultima Ora

RomCard a finalizat integrarea portofelului digital in platforma Masterpass a Mastercard

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-01-06 09:29

RomCard și Mastercard au finalizat integrarea portofelului digital dezvoltat de RomCard în platforma Masterpass, serviciul Mastercard pentru plăți digitale, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai mentioneaza urmatoarele:

Consumatorii din România se pot înregistra deja în portofelul digital RomCard, accesând pagina http://www.romcard.ro/romcard-masterpass-wallet/.

Astfel, utilizatorii portofelului digital RomCard vor beneficia de cea mai modernă experiență de plată online.

În plus, RomCard va lansa în perioada imediat următoare versiunea pentru dispozitive mobile a portofelului digital, compatibilă atât Android, cât și iOS. Prin intermediul acesteia, consumatorii vor putea efectua plăți online prin portofelul RomCard în comerțul tradițional, prin asocierea cardului în portofelul digital instalat pe dispozitivul mobil preferat.

În prima parte a anului, utilizatorii portofelului digital RomCard vor putea efectua transferuri de bani P2P într-un mod simplu și facil, având nevoie doar de numărul de card al destinatarului, prin intermediul serviciului Mastercard MoneySend.

“În toamna anului trecut am derulat un studiu pentru a analiza percepția și interesul consumatorilor români pentru plăți mobile, cu 7 din 10 respondenți afirmând că își doresc o astfel de metodă de plată. Ne bucurăm să sprjinim RomCard în tranziția către plăți digitale, o tendință din ce în ce mai prezentă și în România. Încurajăm utilizatorii să se înregistreze pe platforma RomCard, unde vor putea beneficia, prin intermediul Masterpass, de cea mai simplă, rapidă și sigură experiență de plată,” a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, Mastercard Europe.

“Împărtășim viziunea MasterCard în ceea ce privește implementarea de servicii inovatoare care ușurează procesul de plată online, păstrând același nivel de securitate. Ne dorim să oferim clienților finali posibilități diversificate de plată care sa le aducă simplitate, rapiditate și securitate referitor la procesul de plată online, atât pe web, cât și pe mobil. Portofelul digital RomCard este un proiect important pentru noi, care va fi dezvoltat în continuare prin echiparea cu opțiuni și facilități moderne ce vor permite utilizarea acestuia atât în mediul online, cât și offline, dar care va avea și avantajul adăugării unor servicii noi de plată”, a afirmat Valentin Costache, IT & eCommerce Manager, RomCard.

Actualmente disponibil în 34 piețe la nivel global, Masterpass stochează toate informațiile despre plată, inclusiv detaliile cardurilor - informațiile de livrare și preferințele de plată - într-un cadru sigur și convenabil, utilizând cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan în ecosistemul global al plăților. Cel puțin 200 milioane de consumatori au acces la suita de servicii digitale Masterpass, număr aproape dublu față de cel înregistrat la finele primului trimestru al anului trecut.
Mai multe informații despre portofelul digital RomCard și despre înregistrarea pe platforma Masterpass sunt disponibile pe pagina http://www.romcard.ro/romcard-masterpass-wallet/.

 

Despre Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MastercardNews, participati la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

Despre RomCard

RomCard SA, parte a Provus Group, alături de Provus si Supercard Solutions & Services, a fost înfiinţată în 1994 având ca obiect de activitate procesarea tranzacţiilor cu carduri bancare. Astăzi, centrul de procesare ROMCARD, cu mai mult de 20 de ani de experienţă în domeniul procesărilor bancare, operează în continuare într-un sistem realizat în conformitate cu standardele internaţionale, bazat pe certificatele primite de la organizaţiile internaţionale Mastercard, VISA, American Express, JCB, Diners Club. Bazându-se pe o experienţă extensivă şi unică în România în furnizarea de servicii pentru tranzacţii cu carduri bancare, ROMCARD îşi poate extinde serviciile în toate direcţiile specifice activităţilor bancare cu carduri.
Începând cu 2016, RomCard este deţinută de compania germană Wirecard AG, unul dintre cei mai mari jucători la nivel global pe piața de plăți electronice.

Taguri: MasterCard  plati online  reclamatie Provident  transfer SEPA  carduri de credit  carduri de debit  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank acorda fermierilor credite cu o parte din dobanda subventionata de stat

• CEC Bank este prima instituție bancară care a transmis solicitări către FGCR pentru obținerea acordurilor de finanțare granturi în cadrul Programului guvernamental CEC Bank susține finanțarea agriculturii românești prin acordarea detalii

Patria Bank acorda fermierilor credite pentru achizitia de produse agricole Agrii

Începând cu aceasta lună, Patria Bank oferă în parteneriat cu Agrii soluții pentru fermierii care au nevoie de finanțare pentru achiziția de inputuri agricole și obținerea unor recolte bogate și profitabile, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Taxa de pod Fetesti (peaj) si vinieta de Ungaria (huvinieta) se pot cumpara si din aplicatia CEC Bank

• CEC Bank oferă totodată clienților săi posibilitatea să își actualizeze adresa de e-mail folosită în relația cu banca, direct din CEC app  CEC Bank oferă clienților săi, începând din această lună, posibilitatea detalii

Din aplicatia BT Pay s-au deschis 10.000 de conturi in 2 luni

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania în decurs de două luni fără a fi necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Opțiunea Deschidere de cont detalii

 



 

Ultimele Comentarii