Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare, in acest moment.
"Ne cerem scuze pentru disconfort. Momentan, serviciul CEC Bank Mobile Banking funcționează cu sincope. Lucrăm la remedierea problemelor. Puteți vedea aici situația sistemelor în timp real, pe site-ul CEC.ro, la acest link", a anuntat banca, in jurul orei 11, pe Facebook.
Conform relatarilor cititorilor Bancherul.ro, eroarea aplicatiei CEC Mobile Banking este: "verificati conexiunea la internet":
"Și la mine dă această eroare cu verificați conexiunea la internet... sper să-și revină, sunt client CEC doar de 3 luni și până azi nu am avut probleme cu aplicația."
[1]
Potrivit site-ului CEC.ro (vezi foto), restul serviciilor bancii sunt functionale:
- retea ATM-uri si MFM-uri
- plati cu cardul la comercianti (POS)
- plati cu cardul online
- internet banking persoane fizice
- internet banking persoane juridice
- magazin online cec-in
ACTUALIZARE
CEC Bank a anuntat, in jurul orei 17, ca aplicatia de mobile banking este din nou functionala:
"Situația s-a remediat. Ne pare rău și ne cerem scuze pentru disconfortul creat", este anuntul CEC Bank, postat pe Facebook.