www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Clientii ING nu primesc SMS-uri de la Digi (RDS - RCS) pentru platile online si utilizarea Home Bank (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2018-11-15 20:31

ING si-a anuntat clientii abonati la Digi (RDS-RCS) ca sunt probleme cu SMS-urile transmise de banca pentru accesul in aplicatia Home Bank si pentru efectuarea platilor online si cu cardul securizate prin 3 D Secure.


In consecinta, serviciile de online banking Home Bank, ING Business si platile online cu cardul sunt partial disponibile.


Banca precizeaza, pe pagina sa Facebook, ca este vorba de un “incident operational major al RCS-RDS”, dar pe care operatorul de telefonie mobila nu l-a semnalat nici pe pagina sa Facebook nici pe site.


Solutia ar fi modificarea temporara a numarului de telefon din sistem, a sugerat banca.


ING mai mentioneaza ca restul serviciilor sale functioneaza normal.


Mai multi clienti ai bancii s-au plans insa ca nu functioneaza alertele push pe telefon pentru diversele operatiuni bancare efectuate.


Banca Transilvania (BT), BCR, BRD, Unicredit si Raiffeisen nu au anuntat, pe Facebook sau alte mijloace de comunicare, problemele tehnice ale retelei Digi.


Insa clientii BT s-au plans pe Facebook ca nu au primit SMS-uri pentru accesul in BT 24, aplictia de mobile banking.


ACTUALIZARE


In noaptea de joi spre vineri, in jurul orei 3, ING a anuntat ca problemele RCS-RDS s-au rezolvat iar SMS-urile trimise de ING abonatilor RCS-RDS ajung la acestia, astfel ca toate serviciile bancii sunt in prezent functionale.


Digi (RCS-RDS) nu a pomenit nimic pe Facebook sau pe site-ul firmei despre problemele privind trimiterea SMS-urilor.