www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Home Bank de la ING are din nou probleme de functionare

Autor: Bancherul.ro
2018-04-25 14:28

Home Bank, aplicatia de internet si mobile banking a ING Bank, are din nou probleme de functionare in acest moment, la doar doua zile dupa ce clientii bancii au reclamat ca nu pot sa se conecteze la contul online iar unii nu au putut utiliza cardurile.


“Nu a trecut nici o luna de la publicarea acestui articol si aplicatia Homebank are din nou probleme.
Serviciul online al ING devine dezamagitor si impredictibil. Sunt client fidel al bancii de multi ani, dar imi este din ce in ce mai greu sa am incredere in ei”, spune un cititor.


“Iar nu merge Homebank. Angajati ceva IT-isti cu experienta sau suferim in grup toti clientii? Niste despagubiri pentru perioada in care nu functioneaza?! Avand in vedere ca la ING nu exista casierie?! As vrea un raspuns, daca se poate fara standard callcenter”, s-a plans un client al bancii, pe pagina de Facebook.


“Te asiguram ca se lucreaza in acest moment la remedierea problemelor intampinate”, a raspuns banca.


"Am o problema cu serviciul Homebank! Nu imi functioneaza de cateva zile. Serviciile oferite de dvs telefonic sunt mizerabile si nu pot fi folosite de un om cu respect pentru propriul timp. Ma poate ajuta cineva? Si cum?", s-a plans un alt client ING.


In urma cu doua zile, ING Bank a avut iar probleme cu Home Bank, la care clientii bancii nu au putut sa se conecteze timp de cateva ore, dupa alte doua astfel de erori in aceasta luna. (vezi aici detalii)


ACTUALIZARE


In jurul orei 14,30, ING a revenit cu precizarea ca "in acest moment serviciul functioneaza fara probleme.


Ne cerem scuze pentru toate neplacerile cauzate de aceasta nefunctionalitate".