BANCI | Ultima Ora

Peste 60% dintre clientii Raiffeisen Bank isi platesc facturile prin canalele electronice (internet si mobile banking, direct debit si Multicash)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-03-02 11:02

In 2011, volumul total de facturi platite prin Raiffeisen Bank a fost de 382 milioane de euro, iar mai mult de jumatate dintre ele au fost facute prin intermediul canalelor electronice, puse la dispozitie de banca.

Clientii Raiffeisen Bank platesc lunar facturi de utilitati sau alte servicii in valoare totala de 31,8 milioane euro, iar 63% din aceste plati sunt facute pe canalele electronice - online banking, Smart Mobile, ATM, direct debit si Multicash (accesibil persoanelor juridice).

„Anul 2011 a marcat clar schimbarea preferintei clientilor spre utilizarea canalelor electronice pentru efectuarea de plati facturi. Este rezultatul campaniilor de promovare desfasurate de banca, corelat cu investitiile constante in lansarea de servicii noi, moderne pentru a permite economia de timp si o interactiune simplificata cu banca. Statistic, 63% dintre platile lunare de facturi s-au efectuat electronic si numai 37% traditional, cash sau prin ordine de plata la ghiseele bancii” a declarat Florentina Stilu, director Cash Management.

Anul trecut Raiffeisen Bank a introdus plata facturilor direct la ATM, serviciu care interconecteaza cei peste 1.400.000 de detinatori de carduri de debit cu furnizorii principali de utilitati de pe piata romaneasca. La inceputul anului 2012, banca a relansat Mobile Banking, intr-o versiune mult imbunatatita - "Smart Mobile", care include si functionalitati pentru plata facturilor la utilitati. Folosind canale electronice pentru plati, clientii beneficiaza de costuri reduse, castiga timp si isi planifica mai bine cheltuielile lunare.

Raiffeisen Bank Romania este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Raiffeisen Bank are o retea de 542 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii. Banca are o retea de peste 1100 de ATM-uri si peste 10.000 de EPOS-uri.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank implineste 160 de ani

CEC Bank sărbătorește anul acesta 160 de ani de la înființare, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: 160 de ani în care și-a reconfirmat constant poziția de bancă stabilă, de încredere, care a fost alături de generații de detalii

BRD scumpeste substantial comisioanele

BRD majoreaza semnificativ comisioanele standard aferente operatiunilor derulate la ghisee si online de persoane fizice, precum transferurile, retragerile de numerar sau administrarea unui cont. Comisionul lunar pentru administrarea unui cont curent standard, in detalii

CEC Bank acorda fermierilor credite cu o parte din dobanda subventionata de stat

• CEC Bank este prima instituție bancară care a transmis solicitări către FGCR pentru obținerea acordurilor de finanțare granturi în cadrul Programului guvernamental CEC Bank susține finanțarea agriculturii românești prin acordarea detalii

Patria Bank acorda fermierilor credite pentru achizitia de produse agricole Agrii

Începând cu aceasta lună, Patria Bank oferă în parteneriat cu Agrii soluții pentru fermierii care au nevoie de finanțare pentru achiziția de inputuri agricole și obținerea unor recolte bogate și profitabile, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii