BANCI | Profil

ING face o campanie de promovare mare din respect pentru oamenii mari

Autor: Bancherul.ro
2011-06-03 21:31
Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)

Bancilor le place sa gandeasca mare. Suna aiurea in romana expresia "think big", nu? E vorba de fapt de oameni mari, mai exact de sloganele de publicitate folosite recent de banci. Prima a fost BRD, anul trecut, cu marile figuri romanesti Nadia, Hagi si Nastase, cu campania "In spatele oamenilor mari sunt alti oameni mari". Inteligent sloganul, spune ceva, valorizeaza masele.

Acum, ING face o campanie mare si la propriu si la figurat. In primul rand originala, apoi de mare efect, cel putin in exterior. E interesant scaunul urias din piata Unirii din Capitala (foto), posterele mari din Metrou (foto), bocancii din statia de autobuz (foto). Nu m-au impresionat bannerele de pe internet, n-am vazut reclama la televizor, n-am auzit la radio.

Dincolo de misiunea indeplinita de a iesi in evidenta prin originalitate, campania are si un mesaj, mai putin comprehensibil: banca vrea sa-si trateze clientii ca pe niste oameni mari. Maturi, mai exact, pentru ca mari sunt oricum. Dar nu cumva s-ar putea simti ei jigniti pentru ca sunt suspectati de a nu fi maturi? Mai corect politic ar fi ca ING vrea sa-si trateze clientii ca pe niste regi, printese, ca la case mari, mai bine zis.

Si inca ceva: cu respect, dupa cum a declarat Cristina Micu, director de marketing la ING Bank: "Cu respect, cu produse bine gandite, cu preturi civilizate. Vrem sa povestim tuturor ca noi, la ING Bank, stim ca romanul a crescut, s-a maturizat si ca noi stim sa il tratam cu respectul cuvenit unui om mare, cu toate intelesurile cuprinse in aceasta expresie".



Pana la urma, conteaza mai putin scopul campaniei, care este acela de a promova creditul de refinantare, nu?

Campania a fost realizata de CAP, fiind vorba de o campanie integrata constand in spot TV, spoturi radio ("Baiat", "Fata"), decorare speciala vitrine, OOH-uri ("Andreea", "Bogdan", "Valeria", "Viorel", "Ca un om mare"), bannere ("Biroul de credite", "Impreuna cu iubita", "Am intrerupt munca", "8 credite", "Oamenii mari intreaba aici", "Curiozitate", "Uimire", "Confuzie"), activare pe www.ing.ro si executii neconventionale: telefon, scaun, pantofi.

Solutii neconventionale de promovare

“newcast”, divizia dedicată conceperii şi implementării de soluţii neconvenţionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media România, a contribuit la realizarea campaniei de refinanţare a creditelor de la ING Bank, dezvoltată sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.

Soluţiile neconvenţionale out-of-home şi ambientale implementate de newcast reprezintă o alternativă inovatoare de comunicare, menită să completeze expunerea tradiţională prin TV, radio, online şi outdoor, întărind mesajul campaniei, cu scopul de a crea o interacţiune plăcută şi o experienţă memorabilă pentru consumatori.

Câteva exemple de astfel de soluţii au fost plasarea de pantofi uriaşi în staţiile de autobuz, a câte unui scaun gigantic în pieţele si parcurile principale din Bucureşti, Iaşi, Constanţa şi Piteşti sau a unui telefon uriaş sub formă de “citylights”.

S-a adaugat şi o componentă de interactivitate prin crearea de hotspot wi-fi în jurul scaunelor supra-dimensionate cu acces direct la oferta de refinanţare şi acces nerestricţionat la internet din partea ING Bank.
Campania a fost implementată şi în câteva centre comerciale cu trafic ridicat unde au fost expuse fotolii din piele de dimensiuni impresionante, în timp ce unităţile ING Bank au fost mobilate cu scaune gigant.

Campania a început în luna mai 2011, elementele neconvenţionale folosite bucurându-se de o mare popularitate în rândul trecătorilor care nu s-au sfiit să experimenteze universul supradimensional.

Echipa Zenith Media implicată in proiect: Alina Cîrlan şi Cristian Popescu care au coordonat întreaga campanie şi George Floricel, Out-Of-Home Manager la newcast.

Din partea ING Bank, au fost implicaţi în proiect: Cristina Micu, Irina Popescu şi Viorel Ruse.

“newcast” este divizie a Zenith Media România, lansată in România în luna Aprilie a acestui an, brand internaţional al grupului de comunicare ZenithOptimedia.

“newcast” dezvoltă concepte şi strategii de comunicare care angrenează produsul şi brandul, serviciile de creaţie şi comunicare, departamentele de producţie şi editorial ale partenerilor din media. Este placa turnantă între toţi actorii proiectului, centrul de transfer al informaţiilor şi resurselor cu scopul de a asigura o execuţie impecabilă si maximizarea Return-On-Investment.

Zenith Media, parte a reţelei internaţionale ZenithOptimedia, deţinută de Publicis Group, este cea mai puternică agenţie de media din România, asigurând servicii de înaltă calitate de communications planning pe toate canalele media, offline şi online, implementare, consultanţă şi excelenţă în negocierea şi cumpărarea de spaţii media, având ca parteneri nume de elită ale mediului de afaceri românesc şi mari marketeri.

Succesul Zenith Media este generat prin convertirea în realitate a conceptului de “The ROI Agency“ şi prin principiile solide care îi guvernează întreaga activitate.
Zenith Media şi-a câştigat poziţia pe piaţa din România prin performanţă, prin proiecte care au adus profit şi succes clienţilor din portofoliu, printre care: Carrefour, Chipita, Ficosota, ING Group, L’Oréal, Nestlé, Puma, Reckitt Benckiser, Tnuva.
În dinamica permanentă în care piaţa de media se află, Zenith Media înseamnă viziune, progres, certitudini. În 2008, Zenith Media a lansat Zed Digital, astăzi una din cele mai mari agenţii de interactive din România. Zed Retail e divizia care a lansat comunicarea pe piaţa de retail din România prin lansarea Carrefour. (Sursa: mediaddict)

Copywriter: Raluca Feher
Art Director: Arnold Estefan, Ioana Parvan, Alin Cinca, Radu Pop
Client service: Sanziana Serbanescu, Cristina Purcarea
Director de Creatie: Raluca Feher
Head of Marketing and Communication: Cristina Micu
Marketing and Communication Officer: Irina Popescu
Marketing and Communication Officer: Dana Maria Stefan
Manager BTL & Network Communication: Viorel Ruse
Digital Marketing Consultant: Emil Vasiliu
Casa de productie: MME
Regie: Freres Moustache
Brand: ING
Agentie: CAP
Campanie: Pentru oameni mari
An: 2011

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *
E-mail * (nu se afiseaza pe site)
Subiect *
Comentariu
Verificare Turing Number tastati codul din imagine (doar cifre)


Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Dobanzile mult mai mici platite clientilor cu depozite au adus Bancii Transilvania un profit in crestere cu 17%, desi provizioanele pentru credite neperformante au crescut cu 80%

Desi a fost nevoita sa majoreze provizioanele aferente creditelor neperformante cu peste 80%, Banca Transilvania a reusit sa-si sporeasca venitul net cu 17% in primul semestru al acestui an, la un total de 212 milioane lei, in special datorita reducerii substantiale a dobanzilor platite pentru detalii

Mugur Isarescu nu are depozite in lei, dar are in schimb conturi de economii, precizeaza BNR. Ramane intrebarea: de ce prefera guvernatorul depozitele in euro si dolari?

Dupa ce am dezvaluit ca Mugur Isarescu, guvernatorul BNR, nu are niciun depozit in lei, ci doar 7 depozite in euro si dolari, contrar sfaturilor pe care acesta ni le ofera de fiecare data, si anume sa economisim in moneda nationala, reprezentantii bancii centrale ne-au facut cateva detalii

Florin Georgescu, prim-viceguvernatorul BNR, s-a imbogatit oficial cu doar 41.000 de euro, dar a castigat inca 50.000 euro, care lipsesc din declaratia de avere

Din declaratia de avere a lui Florin Georgescu, prim-viceguvernatorul BNR, rezulta ca acesta are in conturi cu 41.000 de euro mai mult decat anul trecut, suma care reprezinta doar jumatate din salariul pe care l-a incasat de la BNR. Salariu pe care doar il putem ghici, intrucat detalii

Activele fondurilor mutuale au depasit 3,5 miliarde lei, fiind in crestere cu 7 procente in primul trimestru din 2014

Activele nete ale fondurilor mutuale locale au crescut in T2 fata de T1 cu 7,0%, din care 2,0% in iunie, depasind astfel 3,5 miliarde lei, a anuntat Asociatia Administratorilor de Fonduri din Romania. Activele nete ale fondurilor straine distribuite in Romania, au crescut in T2 detalii

Ultimele Comentarii

  • Ignoranta....

    Sunt, ca multi dintre voi, client al unei banci. Am un credit la care platesc o rata destul de mare ... detalii

  • chf

    acele prevederi din contracte de care,trebuiau scrise cu litere mari si subliniate ca clientul sa ... detalii

  • dobanda

    Evident ca au obtinut profit la ce dobanzi au.... Eu am luat un credit, in ian 2014, cu o dobanda ... detalii

  • Ajutati oamenii sa nu-si piarda casele

    In aceasta situatie ma aflu si eu ,aceea de executare silita ,sunt pe punctul de a pierde ... detalii

  • nu este corect

    BNR ar trebui sa previna falimente si nu sa permita bancilor sa raporteze rezultate false pe care, ... detalii