ING system failure | Stirea Zilei

ING are iar probleme mari cu Home Bank, care nu a functionat toata ziua, dupa ce ieri s-a incercat lansarea platilor cu telefonul (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-07-09 12:08

ING Bank are din nou probleme cu functionarea aplicatiilor de internet si mobile banking Home Bank, precum si cu serviciul Call Center. Cardurile se pot folosi fara probleme, a anuntat banca.

Clientii ING s-au plans ca nu au putut folosi Home Bank inca de dimineata, de la ora 9. In jurul orei 11, banca a anuntat ca o parte din utilizatori nu pot accesa aplicatia si a decis sa efectueaze lucrari de mententanta intre orele 13-15, insa nici in acest moment (ora 16) Home Bank nu functioneaza.

Ce spune ING

Am intrebat ING:

- Din ce cauza nu functioneaza Home Bank?

- Au fost atacuri ale hackerilor?

- Au fost afectate datele/banii clientilor?

- Aceste intreruperi vor fi frecvente in continuare?

Raspunsul primit:

"Dificultatile pe care o parte dintre clientii bancii le intampina in accesarea ING Home´Bank au aparut in urma lucrarilor de mentenanta si actualizarilor implementate in acest weekend. Colegii din ING lucreaza in acest moment la actualizarea serviciului pentru a relua functionarea normala.

In tot acest timp, clientii pot face plati cu cardul, iar in reteaua de Self’Banks isi pot verifica fondurile sau pot retrage bani. Erorile înregistrate în Home’Bank nu le afecteaza in niciun fel finantele.

Oferim suport clienților nostri prin echipa extinsa de Call Center, disponibilă la numerele de telefon *2ING sau 031.406.24.64."

ING se confrunta periodic cu diverse probleme in functionarea serviciului de internet si mobile banking Home Bank, dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)

Primul anunt al ING

“Momentan serviciul ING Home´Bank desktop si mobile este indisponibil pentru o parte din utilizatori. Echipele noastre lucreaza pentru remedierea situatiei. Intre timp, puteti utiliza cardurile ING pentru a efectua tranzactii la ATM si POS”, a anuntat banca, in urma cu o jumatate de ora (11), pe pagina sa Facebook, ING Web Cafe.

"Fratilor, poate faceti si voi niste investitii in infrastructura sau developeri, e mai mare rusinea sa va pice onlinebankingul atat de des, poate citeste cineva cu putere de decizie, va faceti atata reclama si daca isi fac oamenii cont la voi patesc prostiile astea", a comentat cineva pe pagina Facebook a bancii.

"Multumesc ING, o sa ma reorientez ca deja observ ca la voi e un obicei!", spune Ionut Florin Ciochina.

"Site-ul e foarte fain. Dar situatia e foarte nasoala...nu stiu cum reusiti sa dati atatea gherle. Mai ales ca acum 2-3 ani totul mergea uns la ING", crede Bogdan Badiu.

"E a doua oara luna asta cand ajung la casa la magazin ca sa imi faceti surpriza asta frumoasa si sa mi se refuze plata. Rusine, macar un heads up catre clienti inainte", se plange Adela Vs.

"Vedeti ca va face figuri aplicatia si cand incerci sa o accesezi de pe internetul de la Vodafone. Problema asta nu este de acum si se intampla din cand in cand. Cand facei switch pe datele de la Digi...pwof, problema dispare", avertizeaza Victor Dobre.

"Asa m-am saturat de sistemul vostru...incep sa cred ca cineva-si bate joc de voi. Primesc raspuns la petitiile primite dupa saptamani intregi, sistemul functioneaza cu intreruperi dese, voi practic involuati in ultimele luni. Noroc ca am conturi si in Transilvania ca altfel ma paralizati de tot.", spune Irinel Popescu.

"Si inca ceva, nici pentru tranzactii online nu merge cardul", se plange Georgiana Sutu.

Mentenanta pana la ora 15

"Pentru a relua functionarea normala a serviciului ING Home´Bank, va anuntam ca intre 13:00 - 15:00 desfasuram un proces de mentenanta. In acest interval, serviciile Home´Bank si multimat ING vor fi indisponibile. 
Puteti vizualiza in continuare starea serviciilor noastre aici: https://ing.ro/stare-servicii", a anuntat ING.

Comentarii pe pagina Facebook a ING:

"Chiar asa, luni in miezul zilei?! Dupa un weekend cu o revizie anuntata?!"

"Home Bank devine o gluma proasta"

"Bine ca ma lasa sa ma loghez si apoi cand selectez contul ma scoate afara. Si nu e prima oara cand procedati asa. Pun pariu ca developerii sistemului si PM-ii sunt romani. ati mai pierdut un client."

"Draga ING, pentru a cata oara intr-un an sa trebuiasca sa suportam bataia voastra de joc? Cum as putea eu sa efectuez OP-urile azi? Iau in considerare mutarea conturilor mele la alta banca dupa toate cele patite in acest an!"

"Nu e prima data cand failati mizerabil. Aveti QA de 2 bani si probabil programatori la fel. Oricum, eu o sa-mi mut conturile ca nu se mai poate cu voi".

"Servicii de tot rasul, angajatii din call-center sunt niste incompetenti si mai au si nesimtirea sa rada de tine/problemele pe care le intampini".

"Pe la 13,30 am vrut sa cumpar un bilet de avion online cu cardul ING si tot nu mergea, zicea payment failed."

"Este ora pranzului iar serviciile web si mobile sunt nefunctionale de cel putin 5 ore. In stilul asta chiar o sa-i pierdeti pe toti clientii."

"Iar ati facut deploy netestat si faceti rollback la varianta functionala?"

"Alo? Sunt indisponibile de 12 ore."

"Ce mai ramane dintr-o banca daca serviciile online sunt indisponibile intr-o zi de luni? Comisioanele si incompetentii."

"Nu va grabiti...maine dimineata ma voi duce la alta banca sa-mi mut conturile de la toate cele 4 firme ce le detin. In call center sunt numai incompetenti (cateodata se rade si se distreaza lumea in fundal), la office-urile voatre angajatii ma iau la misto si-mi vorbesc pe nas, astept de aproape 3 luni ca backoffice-ul vostru sa-mi aprobe o cerere..."

"yep. Incompetenta din callcenter mi-a spus ca nu merg nici cardurile. Noroc ca am incercat la ATM-ul altei banci si a mers".

ING Web Cafe: "Stim ca au fost momente in care nu au avut acces la conturile tale, si ne pare rau pentru toate experientele negative pe care le-ai avut la noi.

Ne dorim sa gasim o cale prin care sa ne revansam fata de tine, si sa reconsideri decizia de a inchide conturile.

Te rugam sa ne lasi un mesaj privat, cu datele tale".

"taaadaaa, trecut de 15:00 still nu merge...chiar as avea nevoie sa mut niste banuti...ne miscam si noi mai cu talent?"

"E gata intervalul mentionat pentru mentenanta, iar aplicatia tot nu functioneaza. Si in realitate nu a functionat intreaga zi decat in reprize, nu doar intre 13 si 15". 

"Serviciul alterte push nu functioneaza de mai bine de 3 luni, asa ca la revedere! nu era mult, 1 leu, DAR: de ce sa platesc pentru NIMIC?"

"Draga ING, am deosebita placere si onoare de a va transmite ca aveti un customer service de nota 2 cu felicitari. Astept la telefon de 1 h si 25 minutesa ma preia cineva...sper sa lucreze cineva la voi fiindca cardul nu-mi functioneaza pentru plati online..."

"15:18, tot nu merge nimic. Sunt purtat prin 3 versiuni vechi de homebank, loading screens peste tot care nu fac nimic si nu pot face nicio plata...

Cum o sa fim despagubiti pt ca a 5-a oara cred in ultimele luni nu am acces la banii mei?"

"E 15:22. Nimic. Baieti, incepe sa se umple paharul."

"Ajungem si la penalty-uri? Ca vad ca in prelungiri ati intrat."

ING Web Cafe (15:40): "Lucram in continuare la remedierea serviciului ING Home Bank pentru a fi la parametri optimi. Serviciul este partial disponibil, revenim cu vesti in perioada urmatoare in pagina Stare servicii."

"Sunt client de o saptamana si din 8 zile, 2 nu am putut folosi serviciile online. Am venit la ING tocmai ca sa scap de interactiunea la ghiseu sau in call center."

"De mai bine de 1 an de zile am emotii de fiecare data cand incerc sa intru in homebank."

"Sa inteleg ca dupa mentenanta o sa mearga ing pay?"

"Serios? Eu nici nu pot retrage bani de la bancomat."

"Ora 15:50 si nu functioneaza! Maine imi voi schimba banca."

"Dar chiar toata ziua? Chiar trebuie sa ne mutam conturile firmei la alta banca?"

"Aveti foarte multe probleme cu sistemul vostru HomeBank. Au fost foarte multe in trecut si sunt foarte multe si in prezent. O sa va pierdeti clientii incet-incet. Nu e normal sa nu fiti in stare sa va angajati o echipa de IT competenta care sa va puna pe picioare toate sistemele sa sa le refaca din temelii.

Este foarte frustrant si de foarte multe ori nu am putut sa-mi desfasor operatiunile cum trebuie. Cred ca dupa ani de zile e momentul sa luati niste masuri drastice."

"Am reusit sa intru in Home Bank, am putut efectua o plata online, insa niciun fel de VERIFICARE! Cum e posibil asa ceva? Site-ul fiind 3D Secure! Incompetenta crasa."

"Faceti ceva ca va pierdeti clientii! Nu este acceptabil sa aveti serviciul picat aproape o zi intreaga."

"16:38 si inca nu va merge aplicatia. Mi se pare ca va cam bateti joc."

Ora 18: ING precizeaza pe site ca lucreaza in continuare la remedierea serviciului Home Bank, care este "partial disponinil".

Ora 19: "Serviciul ING Home Bank functioneaza acum la parametri normali. Va multumim pentru intelegere va dorim seara placuta", a postat ING.

Reactia clientilor a fost dura:

"Dupa ce terminati cu tampenia asta de "multumim pentru intelegere" poate va uitati si in contractul de furnizare de servicii. Daca acolo nu e prevazut nimic, poate va ganditi sa oferiti la toti cei care au avut de suportat incompetenta voastra 3 luni de servicii bancare cu 0 comision".

ING a introdus ieri, fara succes, optiunea de plata cu telefonul

ING si-a actualizat ieri apliatia Home Bank prin introducerea optiunii de plata cu telefonul mobil, insa la scurt timp a anulat-o, probabil din cauza problemelor de implementare.

Se pare ca nu este o coincidenta ca astazi Home Bank nu a functionat o zi intreaga, fapt sesizat si de clientii bancii.

"A disparut optiunea de plata cu telefonul prin NFC. Ne puteti spune cand se va reintoarce?"

ING a raspuns: "Se lucreaza la fixarea acestui serviciu si va reaparea in cateva zile".

"De fapt de la NFC a inceput toata avalansa de probleme cu Homebankul. L-au implementat superficial, pe repede inainte."

"Tot nu merge aplicatia pe telefon, ba mai mult, dupa ultimul update la v 6.1 pe android 7.1.2, nu se mai deschide deloc aplicatia!"

ACTUALIZARE

ING ne-a precizat ca problemele Home Bank nu au fost cauzate de introducerea platilor cu telefonul mobil la POS-urile magazinelor, cum au speculat unii clienti. 

Aparitia functiei de plati prin NFC in Home Bank pentru o scurta perioada a fost un test inaintea lansarii oficiale a acestei optiuni.

Comentarii

Olteanu Andreea Elena
Logare
Bună ziua! Mă poate ajuta și pe mine cineva cu logarea? Nu știu care este parola



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



BRD pierde clienti si cota de piata, in ciuda profitului foarte mare

BRD – Groupe Societe Generale continua sa piarda teren pe piata bancara din Romania, in ciuda profitului foarte ridicat obtinut in acest an, datorita concentrarii pe creditele acordate populatiei, riscului de credit pozitiv si perceperii celor mai mari comisioane dintre bancile romanesti detalii

Raiffeisen Bank este obligata de ANPC sa elimine comisioanele de retragere numerar de pe cardurile de credit

Raiffeisen Bank a fost amendata de Autoritata Nationala pentru Protecta Consumatorilor (ANPC) si obligata sa renunte la comisioanele percepute detinatorilor de carduri de credit pentru retragerile de bani de la bancomate (ATM) sau POS-urile de la ghisee, care variaza intre 1% si 2% din suma detalii

Guvernatorul BNR ne transmite un mesaj optimist: economia si finantele se indreapta intr-o directie mai buna

Mugur Isarescu, guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), a transmis astazi un mesaj destul de optimist cu privire la situatia si perspectivele economiei si a finantelor: PIB-ul si preturile scad la o turatie normala, in timp ce dobanzile si cursul valutar vor ramane stabile. In detalii

Numarul restantierilor la credite creste la cel mai ridicat nivel din ultimii 2 ani si jumatate

Numarul restantierilor persoane fizice si firme la creditele cu valori ridicate, de peste echivalentul a 5.000 de euro, a atins in septembrie cel mai ridicat nivel din ultimii doi ani si jumatate, conform datelor din Centrala Riscului de Credit (CRC) de la BNR, care monitorizeaza doar detalii

Ultimele Comentarii