IFN | ANPC

IFN-ul Extra Simplu amana plata ratelor la credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-03-16 08:47

IFN-ul Extra Simplu, care acorda credite online cu dobanda (DAE) de peste 4.000% pe an, va amana timp de 15 zile plata ratelor la credite, a anuntat, pe Fecebook, Paul Anghel, director in cadrul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Postarea a fost distribuita ulterior si de Stefan Dumitru, seful IFN-ului Extra Simplu, dupa care au aparut si stirile in presa.

Seful ANPC a precizat ca e vorba de 2.000 de clienti ai IFN-ului carora de luni, 16 martie, pana la finalul lunii, li se vor amana plata ratelor, cu costuri 0, "pentru a veni in intampinarea presiunii pe veniturile imediate ale clientilor sai precum si a propunerii venite din partea mea si a #ANPC. Se va aplica masura si celor cu restante sub 15 zile. Masura va putea fi prelungita in urma analizei evolutiei economice. Este primul IFN care a luat aceasta decizie. Sper ca si altii sa il urmeze. Chapeau bas!".

Amanarea ratelor la credite este un drept al consumatorilor si o obligatie a IFN-urilor si bancilor.

 

Taguri: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)  Protectia Consumatorului  credite IFN  Institutii Financiare Nebancare (IFN)  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: ANPC



Paul Anghel, director in cadrul ANPC, anchetat pentru coruptie de DNA

Paul Anghel, director general la Directia generala control si supraveghere piata si aromonizare europeana din cadrul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC), este anchetat de Directia Nationala Anticoruptie (DNA).  Procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie detalii

Reclamatiile la ANPC impotriva bancilor si IFN-urilor: 463 in anul 2021

Pe parcursul anului 2021, la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au fost înregistrate 463 reclamații din partea consumatorilor de servicii financiare oferite de banci si Institutii Financiare Nebancare (IFN). ANPC a verificat instituții financiare bancare și nebancare, constatându-se că, în cazul unei instituții financiare nebancare, caracteristicile principale ale creditului erau prezentate într- un mod înșelător/ambiguu. Extras din Raportul anual ANPC 2021: Servicii financiare ANPC a acordat o atenție deosebită plângerilor consumatorilor privind serviciile financiare, ținând cont de impactului financiar foarte puternic asupra detalii

Firmele de recuperare creante inscrise in evidenta ANPC

LISTA ENTITAȚILOR CARE DESFAȘOARĂ ACTIVITATEA DE RECUPERARE CREANȚE CARE FIGUREAZĂ ÎN EVIDENȚA ANPC

Nr. crt DENUMIRE ENTITATE 1 AGIO Wierzytelnosci Plus Niestandaryzowany Sekurytyzacyjny Fundusz Inwestycyjny Zamkniety reprezentată de SC KI DEBTSERVICE SRL
2 SC ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL
3 SC ASSET RECOVERY DEBTS SRL
4 SC AVESTIS INTERNATIONAL SRL
5 SC B2KAPITAL PORTFOLIO MANAGEMENT SRL
6 SC CEE COLLECT ROMANIA SRL
7 SC COFACE ROMANIA INSURANCE SERVICES SRL
8 SC COLECTARE RECUPERARE CREANTE CRC SRL
9 SC CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL
10 SC CYCLE EUROPEAN SRL
11 SC DEBT COLLECTION AGENCY SRL
Radiată
12 SC ENB PROPERTY SOLUTIONS SRL
13 EOS CREDIT detalii

Clientii Vodafone au o parere proasta despre firma de telefonie

Vodafone are o reputatie proasta printre clientii sai, conform comentariilor la o postare pe Facebook a firmei de telefonie din Anglia. Cea mai mare parte a comentariilor sunt critice la adresa Vodafone: "O retea care a ajuns de tot rasul lumii...3 detalii

 



 

Ultimele Comentarii