BANCI | Interviu

Care va fi strategia Citibank in Romania cu un nou director general?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-12-14 20:13

Ivan Vrhel este noul director general al Citi România

Citi a anunțat ieri numirea lui Ivan Vrhel în poziția de director general al Citi România, care-si va pastra și responsabilitățile curente ca director al diviziei Citi Commercial Bank dedicată clienților intreprinderi mici și mijlocii.

În noul său rol, Ivan Vrhel va fi responsabil de elaborarea și implementarea strategiei locale a băncii, precum și de asigurarea unui management eficient al riscurilor și controalelor, se precizeaza intr-un comunicat al bancii, in care se mai mentioneaza:

"De asemenea, Ivan Vrhel va coordona relațiile băncii cu clienții săi corporativi, cu cei din sectorul public, cu autoritățile de reglementare și cu instituțiile guvernamentale. În poziția de director general, Ivan Vrhel îi va raporta lui Kevin A. Murray, director regional pentru Europa Centrală (Bulgaria, Cehia, Ungaria, România, Slovacia) și CEO al Citi Ungaria.

Ivan Vrhel și-a început cariera în cadrul Citi Cehia în anul 2004 ca Management Associate, unde ulterior a ocupat o serie de poziții de management, iar în anul 2014 s-a mutat în România pentru a prelua rolul de director al diviziei locale Citi Commercial Bank. Ivan Vrhel este absolvent al Universității Caroline din Praga, specializarea studii economice și are o diplomă de masterat în economie, specializarea bănci și piețe de capital, în cadrul aceleași universități.  

Cu privire la desemnarea lui Ivan Vrhel în noul rol, Kevin A. Murray, director regional pentru Europa Centrală și CEO al Citi Ungaria, a declarat: ”Citi are o tradiție de peste 20 de ani de leadership în sprijinul clienților instituționali pe piața din România. Ivan aduce în noul său rol o experiență bancară vastă și un istoric impresionant de realizări în cadrul Citi, pentru a-i putea sprijini în continuare pe clienții noștri să își dezvolte companiile, asigurând în același timp consolidarea băncii la nivel local”.

Ivan Vrhel îl înlocuiește pe Tibor Pandi, care, după șapte ani la conducerea Citi România, a preluat rolul de CEO al Citi Thailanda.  

Numirea este supusă aprobării autorităților de reglementare și supraveghere competente."

Care va fi strategia Citi in Romania?

"In Romania, Citi isi pastreaza strategia de a susține cresterea si progresul companiilor locale mari, multinationale, sectorului public, precum si a intreprinderilor mici si mijlocii de top, printr-o gama variata de produse si servicii financiare, precum servicii de corporate si investment banking, trezorerie si servicii pentru valori mobiliare, gestionarea lichiditatilor, carduri corporate si finantari comerciale, cu o suita completa de platforme digitale si instrumente de analiza", a precizat banca, pentru Bancherul.ro.

"In toate zonele de activitate, ne concentram pe mentinerea unei echipe de experti care gestionează relatia cu clientii intr-un mod personalizat.

Oferta noastra de produse si servicii corespunde in special nevoilor acelor companii care isi doresc o experienta singulara si uniforma in accesarea mai multor piete, Citi sprijinind multe companii multinationale sa acceseze piata locala, dar si companii cu capital romanesc sa devina internationale. Unul dintre avantajele competitive ale Citi, in raport cu competitorii noștri locali si internationali, ramane reteaua globala ce deserveste clienti institutionali in peste 100 de tari.

Continuam sa investim in digitalizare pentru a ne asigura ca platformele noastre de management al lichidităților si al expunerii valutare raman competitive pentru clientii nostri, in linie cu noile dezvoltari tehnologice. Utilizandu-le, clientii economisesc timp prin efectuarea online a operatiunilor financiare pentru companiile lor. Preocuparea noastra constanta fata de acest segment a fost recunoscuta in repetate randuri, Citi primind timp de 10 ani consecutiv premii pentru cea mai buna platforma digitala de corporate banking din Romania.

O dovada a succesului acestui model este volumul tranzacțiilor pe care le-am gestionat de cand suntem pe piata locala: peste 20 de miliarde de dolari in imprumuturi, obligațiuni si fuziuni & achizitii pentru clienti institutionali din Romania in perioada 1996 – 2016."

Citi Bank Romania si-a majorat anul trecut profitul cu 14,26%, la 229 milioane lei, conform datele furnizate de banca pentru Bancherul.ro. (vezi aici detalii)

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romani, iar bancile au profitat

Cresterea preturilor si a dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romanii indatorati la banci, care si-au putut plati ratele gratie salariilor tot mai ridicate, bancile avand astfel de castigat. Majoritatea celor care au recurs la ajutorul CSALB detalii

Banca Transilvania despre taxa pe cifra de afaceri: nu vrem sa facem clientilor ceea ce ni s-a facut noua

Banca Transilvania spune ca nu va transfera clientilor taxa de 2% pe cifra de afaceri impusa de Guvern in 2024 si 2025 si 1% din 2026. „In niciun caz nu dorim să creștem prețurile sau marjele clienților existenți. Deci, nu vrem să facem ceea ce detalii

 



 

Ultimele Comentarii