Informatii utile banci | Eximbank

Care este procedura privind administrarea reclamatiilor la Banca Romaneasca

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-10-26 12:28

Care este procedura privind administrarea reclamatiilor la Banca Romaneasca, conform informatiilor publicate de banca:

Stimate client,

Va multumim ca ati ales sa fiti clientul Bancii Romanesti S.A. si, totodata, pentru oportunitatea de a imbunatati produsele noastre si de a oferi servicii de un inalt standard calitativ tuturor clientilor Bancii.

Din dorinta de a mentine relatia buna pe care o avem cu dumneavoastra, va facem cunoscute modalitalile prin care:

Puteti adresa o cerere/sesizare Bancii Romanesti, atunci cand considerati ca aveti nemultumiri cu privire la:

o Serviciile/produsele furnizate de catre Banca

o Existenta unor abateri de la prevederile contractuale/legale o Comportamentul personalului Bancii

Puteti transmite o cerere/sesizare Bancii Romanesti pe unul dintre urmatoarele canale de comunicare:

1. Letric, la adresa de corespondenta: Banca Romaneasca SA,
Str. Arhitect Ion Mincu nr. 3, Sector 1, 011356, București, România
In atentia: Divizia Operatiuni si Suport Retail /Departament Managementul Reclamatiilor

2. Pe website-ul Bancii, la aceasta adresa 

3. La oricare sucursala a Bancii

Pentru facilitarea solutionarii cererii/sesizarii dumneavoastra, dar si a unei bune comunicari cu dumneavoastra, este util sa ne transmiteti urmatoarele informatii:

o Date de contact: nume, prenume, CNP, telefon, adresa de corespondenta, adresa de e-mail

o Descrierea situatiei: informatii detaliate privind cazul, produsul/serviciul care face obiectul cererii/sesizarii, perioada/data, referinta tranzactie, persoane cu care s-a discutat etc. Recomandam furnizarea de detalii si informatii relevante privind cererea/sesizarea dumneavoastra, impreuna cu imprejurarile si documentele justificative pe care aceasta se fundamenteaza;

o Documente justificative relevante, care sa sustina situatiei sesizate de dumneavoastra. Astfel, se vor furniza doar copii ale documentelor, orginalele ramanand exclusiv in posesia clientului.

Important: Sub niciun motiv nu se vor furniza informatii confidentiale de natura codurilor PIN, parolelor etc.

Banca nu va da curs cererilor /sesizarilor in cazul in care:

o nu se poate face identificarea persoanei reclamante;

o limbajul folosit este unul inadecvat sau defaimator;

o cererea/sesizarea nu precizeaza in mod clar obiectul acesteia si nu contine suficiente date pentru a putea fi analizata.

Principalii pasi in solutionarea cererii/sesizarii dumneavoastra:

o Analizarea cererii/sesizarii dumneavoastra, in conformitate cu cadrul sistemului intern dedicat administrarii reclamatiilor si cu respectarea principiilor confidentialitatii si a prevederilor legale aplicabile. In acest sens, va asiguram de faptul ca Banca analizeaza si trateaza problemele semnalate de dumneavoastra, in conformitate cu prevederile legale aplicabile.

o Raspunsul Bancii va cuprinde rezultatelele analizei, motivarea pozitiei Bancii raportat la situatia semnalata de dumneavoastra si actiunile intreprinse de Banca, in cazul in care situatia o impune;

o Banca va raspunde cererii/sesizarii dumneavoastra in cadrul unui termen de 30 de zile calendaristice de la inregistrarea cererii/sesizarii in cadrul Bancii

o In cazuri de exceptie, in care sunt necesare investigatii, documente si/sau informatii suplimentare, dumneavoastra veti fi informat in legatura cu estimarea termenului de raspuns

In cazul in care considerati ca raspunsul primit nu va este favorabil va puteti adresa catre o autoritate competenta sau unui mecanism alternativ de solutionare a litigiilor:

o Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) apeland 0219414 (numar cu tarif normal) sau accesand www.csalb.ro /email: office@csalb.ro .

o Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-FIN) din cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (București, Str. Steluței nr. 2, et. 2, sector 1, cu adresa de corespondență în Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București), fax: 021.659.60.51 sau 021.659.64.36, telefon: 0800.825.627 sau +4021.668.12.08, e-mail: office@salfin.ro , www.salfin.ro .

o Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) apeland 021 9551 (numar cu tarif normal) sau accesand website: www.anpc.ro /e-mail: office@anpc.ro.

o Banca Nationala a Romaniei (BNR) cu sediul in Str.Lipscani nr. 25, sector 3, Bucuresti, telefon: 021.313.04.10/021.315.27.50 sau accesand website: www.bnro.ro , e-mail: Info@bnro.ro .

o Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) adresa de corespondenta in: Splaiul Independenţei nr. 15, sector 5, Bucureşti, Telefon: 0800825627, e-mail: office@asfromania.ro.

o Directia Generala Antifrauda Fiscala cu sediul in Piata Presei Libere nr.1, corp C3 etaj 3-4, sector 1 Bucureşti, Telefon: 0213270629, Fax: 0213270601 sau accesand website: www.antifrauda.ro , E-mail: antifrauda.generala@anaf.ro.

Daca sunteti preocupat de modul in care sunt utilizate datele dumneavoastra cu caracter personal de catre Banca Romaneasca S.A., puteti accesa Politica privind confidentialitatea pe site-ul Bancii, la aceasta adresa, care va prezinta toate informatiile necesare privind prelucrarea datelor personale

Cu deosebita consideratie, Echipa Banca Romaneasca S.A.

Sursa: Banca Romaneasca

Taguri: reclamatie banca  Banca Romaneasca  banca  Eximbank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Eximbank



Sectorul financiar din Romania - descriere si analiza

Sectorul (sistemul) financiar din Romania este o componenta a economiei care cuprinde cinci industrii specifice (companii financiare), in ordinea importantei (marimii activelor): 1. Institutiile de credit (bancile si cooperativele de credit) 2. Fondurile detalii



 

Ultimele Comentarii