ASIGURARI | Ultima Ora

Aviva si Alico Asigurari isi schimba numele in Metropolitan Life

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-10-24 16:08

Metropolitan Life este brand-ul sub care companiile din România ce aparţin grupului MetLife, Inc. (Metropolitan Life Insurance Company) vor opera pe plan local, adoptând astfel valorile companiei-mamă şi aliniindu-se identităţii grupului, anunta compania intr-un comunicat.

Aviva Asigurări de Viaţă, achiziţionată anul acesta de Alico Asigurări, şi-a schimbat denumirea juridică în Metropolitan Life Asigurări S.A. şi va opera sub marca Metropolitan Life. În acelaşi timp, Alico Asigurări, companie afiliată grupului MetLife din 2010, va opera sub marca Metropolitan Life. Procesul de preluare a noului brand de către Alico Pensii se va desfăşura separat.

“Aceste schimbări fac parte din procesul de integrare deja anunţat, estimat a se finaliza până la sfârşitul anului 2013. Clienţii vor beneficia în continuare de serviciile la standarde superioare, de expertiza şi inovaţia unei companii lider în asigurări de viaţă pe plan global. În final, compania unită va avea şi mai multe resurse pentru pentru a răspunde nevoilor de protecţie financiară a tuturor clienţilor noştri, atât în prezent, cât şi în viitor”, a precizat Carmina Dragomir, Director General Metropolitan Life Asigurări.

Modificarea denumirii legale, ca şi preluarea noii mărci, nu implică nicio schimbare a beneficiilor, termenilor şi condiţiilor din contractele existente ale Metropolitan Life Asigurări România (ex-Aviva Asigurări de Viaţă). Similar, alinierea la noul brand nu implică nicio modificare a termenilor şi condiţiilor poliţelor existente deţinute de clienţii Alico Asigurări.

Aceste schimbări vor fi vizibile însă în identitatea brand-ului celor două companii de asigurări de viaţă, care se vor prezenta începând chiar din acest an sub marca “Metropolitan Life” în comunicările către clienţi şi către public, prin informări directe, materiale publicate în presă, precum şi prin intermediul unei campanii publicitare.

“Construirea unui brand global pentru a asigura creşterea portofoliului şi diferenţierea noastră în faţa clienţilor din România este o componentă esenţială a strategiei noastre. Promisiunea transmisă prin brand-ul nostru este să înlăturăm barierele pe care clienţii le întâlnesc atunci când vor să-şi construiască siguranţa financiară, oferindu-le oportunitatea şi încurajându-i să-şi atingă acest obiectiv. Modalitatea de realizare a acestei promisiuni este prin modelul nostru de business care pune clientul în centrul a tot ceea ce facem – îl ascultăm, îi oferim experienţe noi şi facem ca obţinerea protecţiei de care are nevoie să fie mai simplă, mai plăcută”, a precizat Theodor Alexandrescu, CEO Alico Asigurări.

Companiile Metropolitan Life sunt afiliate grupului MetLife (Metropolitan Life Insurance Company) – cea mai mare companie de asigurări de viaţă din lume. Brand-ul Metropolitan Life se bazează pe istoria şi succesul grupului nostru realizate de-a lungul celor 144 de ani în care a câştigat încrederea a peste 90 de milioane de clienţi.  La origine, “metropola” de unde provine numele grupului era oraşul New York, acolo unde acesta a fost înfiinţat în 1868. Astăzi, prin filialele şi companiile sale afiliate, MetLife deţine poziţii de conducere în pieţe din Statele Unite, Japonia, America Latină, regiunea Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu.

În România, Metropolitan Life:
Este numărul 3 în piaţa de asigurări de viaţă, cu 16% cotă de piaţă – 11,90% Alico Asigurări & 4,22% Aviva Asigurări*
Are peste 14 ani de activitate pe piaţa locală de asigurări de viaţă
Este alegerea a peste 1 milion de clienţi
Este numărul 1 în asigurări garantate – accidente şi îmbolnăvire*
*în funcţie de primele brute subscrise la finalul anului 2011, cf. Raport Anual al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



BRD scumpeste substantial comisioanele

BRD majoreaza semnificativ comisioanele standard aferente operatiunilor derulate la ghisee si online de persoane fizice, precum transferurile, retragerile de numerar sau administrarea unui cont. Comisionul lunar pentru administrarea unui cont curent standard, in detalii

CEC Bank acorda fermierilor credite cu o parte din dobanda subventionata de stat

• CEC Bank este prima instituție bancară care a transmis solicitări către FGCR pentru obținerea acordurilor de finanțare granturi în cadrul Programului guvernamental CEC Bank susține finanțarea agriculturii românești prin acordarea detalii

Patria Bank acorda fermierilor credite pentru achizitia de produse agricole Agrii

Începând cu aceasta lună, Patria Bank oferă în parteneriat cu Agrii soluții pentru fermierii care au nevoie de finanțare pentru achiziția de inputuri agricole și obținerea unor recolte bogate și profitabile, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Taxa de pod Fetesti (peaj) si vinieta de Ungaria (huvinieta) se pot cumpara si din aplicatia CEC Bank

• CEC Bank oferă totodată clienților săi posibilitatea să își actualizeze adresa de e-mail folosită în relația cu banca, direct din CEC app  CEC Bank oferă clienților săi, începând din această lună, posibilitatea detalii

 



 

Ultimele Comentarii